My makeup collection: Korektory

by - 01 apríla

Konečne jar!
Konečne vo vzduchu cítiť príval tepla, vôňu čerstvej trávy, a počuť veselé štebotanie vtáčikov. Slnečné lúče, rozkvitnuté kvety..ááách ako zbožňujem jar. :)
Teším sa aj preto, lebo nastal čas odloženia hustých makeupov a púdrov. Odteraz si kľudne vystačím s jemným BB krémom a korektorom. O korektoroch sa dnes pobavíme viac, pretože vám ukážem moju skromnejšiu zbierku. Nemám ich veľa, no používam každý jeden kus, takže ich aspoň spotrebujem. :)


1. Avon Calming effects tekutý korektor odtieň- fair, 3 eurá:

Ideálny korektor na rozjasnenie kruhov pod očami. Ja ho používam hlavne v lete, kedy je moja pleť viac opálená, no musím povedať, že sa hodí snáď každej farbe pleti. Má totižto v sebe pigmenty, ktoré sa prispôsobia farbe pokožky. Aplikátor má tvar ako lesk na pery, vonia jemne, po kamilke, a očné okolie rozjasní, no nepremastí ho. Konzistencia je tekutá, ľahko sa zapracuje. Doma mám už druhé balenie, pretože mi sadol a som s ním spokojná. Ako rozjasňujúce pero fajn, no na vyrážky alebo červené miesta ho neodporúčam.


2. Oriflame Pure skin korektor na vyrážky odtieň- uni, 4 eurá:

V čase najväčšej pupákovej smršti bol mojím pomocníkom číslo jedna. Teraz ho využívam na noc, keď sa mi náhodou objaví pupenec. Korektor má hustejšie zloženie, pekne kryje a vysušuje vyrážky. Čo sa mi však nepáči je odtieň, ktorý po 2 hodinach akoby zoranžovel, preto ho používam najmä v noci. Svoje hojivé účinky má fakticky skvelé, odporúčam pre všetky kočky s aknóznou pleťou. :)


3. Catrice Camouflage tekutý korektor odtieň- 010 Porcellain, 4, 19 eur:

Momentálne môj favorit čo sa týka krytia. Používam ho na celú tvár, zakryje skoro všetko, vhodný aj pod oči. Krásne vonia, musím ho len vychváliť, som s ním veľmi spokojná. Viac si o ňom môžete prečítať TU.


4. Oriflame Studio Artist tekutý korektor odtieň- light, cca 3 eurá:

Tento pomocník je o niečo lepší, než ten predchádzajúci z Oriflamu. Farba je dosť prispôsobivá, krásne vonia a ešte k tomu hydratuje. Na nedokonalosti pleti ho však nepoužívam, mám pocit, akoby sa po nejakej dobe zmazával. No na oči mi celkom vyhovuje. Odporúčam len ženám s dokonalou pleťou, pretože pri vyrážkach a veľmi tmavých kruhoch presvitá. :/


5. Avon Calming effects zelený korektor na vyrážky a červené miesta, cca 4 eurá:

Nie som si istá, či tento korektor ešte v Avone majú, no mne sa celkom osvedčil, hlavne v lete. Keď je moja pokožka opálená, je krásne bronzová. No čo čert nechce, pleť nemám nádherne bronzovú, ale ružovú ako prasiatko. Môj nos vyzerá hrozne, preto využívam tento miracle, ktorý ružovku okamžite zneutralizuje. Na vyrážkach však vyzerá hrozne, dokonca mám pocit, akoby ich viac zvýrazňoval, preto ho používam len na červené miesta a fleky. 


6. Marionnaud rozjasňujúce pero odtieň- 01 Radiant Ivory (darček):

Toto pero som dostala od sesternice a hneď som si ho obľúbila. Páči sa mi obal, dizajn a tiež aplikácia. Na konci sa nachádza čierny spínač, ktorý keď 2 krát stlačíte, vyjde vám korektor. Perfektne kryje kruhy pod očami, no opäť rozjasňuje. Obsahuje trblietky, čiže kruhy budú zakryté, no na svetle troška trblietavé. Ak ho však prepudrujete, trblietky zmiznú a wau efekt je na svete. :)


7. Max Factor Eye Luminizer rozjasňujúci korektor odtieň: fair, cca 9 eur:

Moja srdcovka medzi rozjasňovačmi pod oči. Som s ním maximálne spokojná, nesklamal ma zatiaľ v žiadnej situácii, a tá výdrž... Viac si o ňom prečítate TU.


8. Avon tuhý korektor v kelímku Ideal Flawless odtieň: fair, 2,50 eur:

Tekuté korektory sa ľahko zapracúvajú, no tuhé sú skvelé na vyrážky, žilky, škvrnky a jazvičky. Doma mám už druhé balenie, pretože s týmto krásavcom máme rande každý deň. Ideálny na kontúrovanie, na kruhy pod očami, tiež vhodný na prejasnenie oblúka pod obočím. Za tú cenu určite vyskúšajte. Krycia schopnosť vyhráva zo všetkých svetlejších korektorov, radosť s ním pracovať. :)


9. Astor Lift me Up korektor na vrásky a kruhy pod očami odtieň- 001 Light, 2,90 eur:

Môj nový prírastok do rodiny, o ňom však bude samostatná recenzia. Ak si všimnete, míňa sa dosť rýchlo- máte sa na čo tešiť, pretože toto je bomba pre fádnu pleť. :)


10. Essence Cover stick tuhý korektor v pere odtieň- 01 Matt Sand, 2,19 eur:

Ak mi výrobok sadne, som mu verná aj niekoľko rokov. Tento korektor som spomínala vo viacerých recenziách, a ak sledujete blog pravidelne, viete, že patrí medzi moje top produkty. Kryje vyrážky, zmatní ich, dobre sa ním pracuje. Škoda len, že nie je vhodný pod oči, pretože má tuhšiu konzistenciu, ktorá sa nie dobre rozotiera na miestach, ako sú oči. Ale zato na nedokonalosti je ako stvorený, určite vyskúšajte. :)


11. Sleek paleta korektorov a púdra odtieň-  01,  9,99 eur:

Perfektná na cestovanie. Dva odtiene korektora, fixačný púder, zrkadielko...to všetko sa skrýva v tejto malinkej paletke. Korektory sa hodia každému, a ak by aj nie, viete si namixovať odtieň podľa vášho gusta. Púder je strašne jemnučký, páči sa mi konzistencia a tiež výdrž korektorov, aj samotného púdru. Používam ich na celú tvár, a beriem si ich najmä na cesty. :)


Tak to by bola moja skromná zbierka, dúfam, že sa vám páči, a že máte doma minimálne jeden z týchto produktov. Ak nie, nevadí, snáď vás táto recenzia zaujme, a váš favorit sa ocitne čoskoro u vás doma. 

Používate korektory? Ak áno, aká značka je podľa vás fajn?

Krásny 1. apríl, krásny Deň Bláznov, :P
S.







You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3