Otázky a odpovede

by - 26 apríla

Ahojte,
dnes mám pre vás pripravený článok, ktorý sa týka hlavne mojej osoby. :) 
Rada by som vám priblížila môj život a moje súkromie, tak dúfam, že sa vám bude páčiť, a ak by ste sa chceli opýtať hocijakú inú otázku, napíšte mi dole do komentov. :)


1. Aké je tvoje meno?
Volám  sa Soňa, ak by niekto doteraz nevedel. :)

2. Koľko máš rokov?
Mám 23 rokov.

3. V akom meste bývaš?
Bývam v Košiciach, v metropole východu. :P

4. Si single alebo zadaná?
Som zadaná, presne 5 rokov a 5 mesiacov. 

5. Pracuješ alebo študuješ?
Študujem na Univerzite veterinárskeho lekárstva a farmácie v KE, odbor- všeobecný veterinárny lekár.

6. Aké sú tvoje hobby?
Okrem blogovania, rada čítam, zaujímam sa o šport, no necvičím aktívne, no mala by som. :P Rada sa stravujem zdravo, tiež si rada navarím. Obľubujem spoločnosť, nie som samotársky typ, rada zájdem na prechádzky a čo zbožňujem, asi ako každá žena, sú nákupy. Popravde, stačia mi 4 hodiny a som vybavená, po tomto čase ma to väčšinou prestane baviť. :D Milujem seriály, pri ktorých zrelaxujem a oddýchnem si. 

7. Aká je tvoja obľúbená farba?
Čierna a modrá, mám rada skôr minimalistický štýl obliekania, preto aj v mojom šatníku nájdete biele, čierne, červené, modré a skôr jednofarebné veci. 

8. Aké je tvoje obľúbené jedlo?
Milujem cestoviny na všetky spôsoby, v strave sa neobmedzujem, jem, čo mi chutí, akurát jem s mierou. Mám rada ovocie, zeleninu, a na pitie preferujem ochutené minerálky, alebo čistú vodu s citrónom. Nikdy som nedržala diéty ani očistné kúry, doprajem si vždy to, po čom môj žalúdok baží. :D

9. Prečo si začala blogovať a aké sú tvoje blogerské ciele?
Blogovať som začala hlavne preto, aby som sa s luďmi podelila o svoje názory, ktoré píšem vždy pravdivo a z vlastnej skúsenosti. Recenzie ma bavia, rada skúmam produkty a ich účinok. K založeniu samotného blogu ma postrčil priateľ, ktorý veril, že ho vy, moji fanúšikovia, budete s láskou a radosťou pozerať. Písanie patrí medzi môj relax, a v budúcnosti zvažujem natáčanie videí, ktoré však s istotou neviem potvrdiť. Ešte som sa popravde nerozhodla, ale určite nad tým popremýšľam. :)

10. Ktorých blogerov a youtuberov považuješ za dobrých a prečo?
Youtuberov väčšinou pozerám zahraničných, a to najmä thatsheart (páči sa mi hlavne kvôli skvelým nápadom vo videách), mylifeaseva (milujem jej videá, vždy sa na nich zasmejem) a Ingrid Nilsen (menej známa youtuberka, no jej videá sú fakt super). Z blogerov sledujem aj českých, aj slovenských. Popravde, nemám favorita, vždy ma zaujmú články a kvalitné fotografie, nápad a kreativita. Takže hodnotím samotné články, nie videnia či odoberateľov.

Prajem krásny zvyšok dňa,
S.


You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3