Dekoratívka a moja maličkosť: Part 4- Essence

by - 12 mája

Ahojte moji milí,
dlhšie som neprispievala žiadnym článkom, pretože som mala skúšky, na ktoré som sa potrebovala učiť. No som späť, a dnes si povieme niečo o značke Essence, a jej výrobkoch.
Essence je nemecká značka, ktorá bola uvedená na trh v roku 2002. Značka okrem dekoratívnej kozmetiky, ponúka pleťovú a telovú starostlivosť. Okrem výborných cien, značka odmieta testovanie na zvieratách, čo je veľkým plusom hlavne pre ochrankyne zvierat. :)
V Európe je veľmi populárna, a čo sa musí nechať, aj u mňa doma. 
Milujem hlavne Essence rúže, lesky na pery či očné tiene. 
Kedže bývam v Košiciach, k nám sa novinky dostávajú pomaličky, ale isto. Niektoré novinky, ale aj stálice vykukujúce na mňa z regála ma oslovili, tak sa poďme pozrieť, ako u mňa dopadli. :)



* Essence Shape your face kontúrovacia paletka- odtieň: 10 ready,set,peach 4,39 eur:

Rozmýšľala som nad jej kúpou dlhšie, no po prečítaní recenzií na blogoch som v konečnom dôsledku vyšla bez nejakého uceleného názoru. Jedna blogerka vychvaľuje, iná neodporúča... Aby som si urobila svoj vlastný názor, rozhodla som sa ju vyskúšať. Podľa mňa je fajn. Páči sa mi obal výrobku, myslím, že nie je ani gýčovitý, ani odfláknutý, taký  zlatý stred. Odtiene sú nakombinované troška chaoticky, pretože svetlý tieň v strede je viac do ružova, no na tvári sa to stratí. Hnedý tieň je matný, nemá v sebe žiadne rušivé trblietky, čo považujem za plus. Na tvári vyzerá dobre, prirodzene, pri väčšom množstve zvýrazní lepšie. Dostávame sa ku najviac kritizovanému tieňu, oranžovému, ktorý podľa môjho názoru je perfektný ako rozjasňovač. Na líčka nič moc, veľmi trblietavé, čo vyzerá čudne, no ako púder, ktorý zvýrazní črty tváre, dokonalý.
Moju skúsenosť s paletkou hodnotím kladne, mne vyhovuje, nemyslím si, že za takéto peniaze patrí k tým horším. Pre niekoho pigmentácia na nič, pre mňa skvelá. Na deň by sme mali zvoliť jemnejší kontúring, a s touto paletkou ho určite dosiahnete. :)
Predsa len, púdrové produkty sa dajú krásne vrstviť, takže si farbičky môžete kedykoľvek pridať. Konečný názor na produkt-odporúčam na denné líčenie, pre začiatočníčky a tie, ktoré si nepotrpia na extra tuti fruti kontúrovaní (ako ja). :)
Za mňa dostáva 8 bodov z 10.




* Essence make me brow gélová maskara na obočie- odtieň: 02 browny brows 2,69 eur:

Konečne môžem tlieskať, jasať a radovať sa. Našla som výrobok na moje neposlušné obočíčko, ktoré mi ako bonus dodá jemné črty a odtieň podčiarkujúci moje obočie. Výrobok je v menšom balení, za čo som vďačná, pretože si ho môžem brať prakticky všade. Kefka je menšia, skvelo obkreslí obočie, a mne absolútne vyhovuje. Výdrž gélu je pomerne dlho, pracuje sa s ním dobre, neopadáva a ani sa nešúcha. Zaschne tiež rýchlejšie, ani po hodinách sa nedrobí a nerozmazáva. Táto vecička sa stala mojou srdcovkou, určite ju odporúčam, výborná je tiež pre začiatočníkov. S týmto gélikom budete mať obočie upravené raz dva a bez námahy. :P
Dostáva 10 bodov z 10.



* Essence stay all day 16 h dlhotrvajúci tekutý korektor- odtieň: 10 Natural beige 2,69 eur:

Tento korektor, ktorý som si kúpila, patrí ešte do tej predošlej rady, teraz má vynovený obal. Čo sa však produktu týka, zle, zle a ešte raz zle. Obal super, ako pri ostatných korektoroch, odtieň tiež sadol, no efekt... Hrôza. Doteraz som bola zvyknutá na skvelý finiš aj krytie u Essence korektoroch, no tento ma fakt sklamal. Nekryje vyrážky, ani červené či modré miestečka, nič. Zle sa rozmazáva, vôňa nie je nič moc a na tvári vytvára žmolky, drobí sa a zalieza do póroch. Na pleti dlho nevydrží, zmaže sa už po 3 hodinách. Po nanesení mám pocit zaťaženia pleti a efekt masky. Určite ho neodporúčam, ak s ním má niekto dobré skúsenosti, tak ho obdivujem, pretože u mňa pohorel na plnej čiare. :(
Dávam mu 1 bod z 10, a ten bod je akurát za aplikátor, odtieň a balenie.


* Essence vodeodolná tekutá očná linka- odtieň: black 2,69 eur: 

Mojou jedinou slabosťou pri líčení bola aplikácia očnej linky. Nikdy som sa poriadne netrafila, vždy mi aplikátor ušiel alebo pre istotu vôbec nekreslil. Preto som sa vzdala svojho úmyslu nakresliť dokonalú linku, až pokiaľ som neobjavila tento produkt. Ženy moje, ja som sa s ním naučila kresliť krásne, sýto pigmentované linky. Dokonca mi to vyšlo už na druhý pokus. Ostala som očarená, nečakala som, že Essence má tak skvelé linky. Aplikátor je štetcovitý, konečne, pretože tie gumové neznášam. Pigmentácia je brutálna, čierna ako sa patrí. Linka vydrží dlho, nerozmazáva sa, viem si s ňou nakresliť tenké, ale aj hrubšie linky a čo je pozitívne zistenie , hlavne pre mňa- linku si dokážem vytvoriť aj ja, ako mi tvrdila kamarátka, vraj ju vie nakresliť každý ( asi som bola jediná, ktorá to nevedela ). :D 
Z mojej skúsenosti len odporúčam, fakt stojí za to. :)
Dávam jej 10 bodov z 10.


Do pozornosti dávam linku na oči, tá sa určite oplatí, ako ďalšie odporúčam gél na obočie a kontúrovaciu paletku. neodporúčam korektor, ten ma fakt sklamal.
Cena: spolu za 4 výrobky- 12,46 eur

+ obal, pigmentácia linky a gélu
- korektor (efekt), parfumácia

Používate Essence kozmetiku? Máte tieto výrobky? Ak áno, ste spokojné?

Pekný večer,
S.


You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3