Goodbye products: Máj

by - 31 mája

Ahojte priatelia,

po dlhšom uvážení som sa rozhodla publikovať články na tému spotrebovaných produktov. Viem, že veľa dievčat rado číta takéto posty, tak prečo nie, všakže? 
Rubrika bude vychádzať pravidelne, každý mesiac. Minulý rok som publikovala články o mesačných favoritoch, ak by ste chceli tieto posty naspäť, dajte mi vedieť dole do komentov. :)
Dnes mám pre vás len kozmetiku určenú na telo a pleť, z dekoratívky, bohužiaľ, nič. 
Poďme sa teda pozrieť na veci, ktorým som povedala jednoducho: dovidenia. :P


1. Avon Advance Techniques daily shine šampón a kondicionér v jednom:

Toto je moje 3 balenie, šampón mi vyhovuje, má krásnu vôňu, vlasy sú po ňom jemné a lesklé. Neodporúčam ho kočkám s rýchlo sa mastiacimi vlasmi ani pre tie, ktoré majú problém s lupinami. Ak však máte vlásky jemné, suché, tak stojí za vyskúšanie. Produkt má skvelé peniace vlastnosti, pena je krásne nadýchaná, a vlásky po ňom voňajú aj druhý deň. Mne sa pozdáva, dokonca je vhodný na každodenné umývanie vlasov. Kedže je v ňom obsiahnutý kondicionér, zabijete dve muchy jednou ranou. ;) 

BUY:  ÁNO ( suché, riedke a oslabené vlasy )
      NIE ( mastné vlasy, vlasy s lupinami )


2. Avon skin so soft telové mlieko proti zarastaniu chĺpkov:

O tomto mlieku som písala samostatnú recenziu. Zo začiatku mi vyhovovalo, mala som dokonca druhé balenie, ale postupne sa mi mlieko prestalo páčiť. A či som videla rozdiel pri chĺpkoch? Žiadny.
Vôňa je svieža, ale nič extra. Plusom je akurát rýchle schnutie.

BUY:  NIE


3. Kallos Go Go osviežujúci sprchovací gél: 

Na tento produkt bude samostatná recenzia, takže vám o ňom zatiaľ nič nepoviem, okrem toho, že sa rozhodne oplatí, a že je fakt úžasný. :)

BUY:  ÁNO 


4. Oriflame Love Nature čistiaci krém s kamilkami:

Krémik mám doma dlhšie, v zime mi skvelo vyhovoval, no teraz v lete nič moc. Má krémovú konzistenciu, pleť premastí, preto nie je vhodný na mastný typ pokožky. Taktiež ho neodporúčam aplikovať na oči, trebárs ako odličovací prípravok pri sprchovaní, pretože nehorázne štípe. Keby som si ho mala ešte raz kúpiť, premyslela by som si to dvakrát, pretože zo začiatku bol celkom fajn, aj sa mi pozdával, no po dlhšom používaní moju pleť mastil, a zaťažoval. 

BUY:  NIE


5. Zendium zubná pasta:

Na ňu si opäť chystám samostatnú recenziu, takže si ju budete môcť prečítať na blogu. :) Ak by som si pastu mala kúpiť znova, určite do nej idem, na citlivé zúbky je ako stvorená. 

BUY:  ÁNO


Článok je dnes kratší, ale chystám samostatné recenzie, na ktoré sa dúfam, tešíte. :)
Aké výrobky ste spotrebovali vy? Poznáte niektoré z týchto produktov? Ak áno, čo na ne hovoríte?

Krásny slnečný deň,
S.


You May Also Like

10 komentárov

  1. Super článok! :) určite v takýchto článkoch pokračuj :)
    Beauty Poradca

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Avon Skin vyzerá super a čo sa týka Zendium pasty, už dlhšie si na ňu "brúsim zuby" verím, že sa mi podarí sa k nej konečne dostať :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka je skvelá, videla som ju v tete drogérii za fajn cenu. ;)

      Odstrániť
  3. Zendium vyzerá úžasne :) Určite píš takéto články!
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že si prečítaš aj samostatnú recenziu. A ďakujem ;)

      Odstrániť
  4. Avon produkty mám veľmi rada!:) zaujal ma ten sprcháč od Kallos, už len kvôli dizajnu, teším sa na recenziu!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Doma mám ešte jeden Kallos, a ten je taktiež skvelý, uvidíš v recenzii. ;)

      Odstrániť
  5. Ja som mala od oriflame proti zarastaniu chlpkov a bol celkom v pohode a tym ze obsahoval alkohol posobil protizapalovo ale ak ma niekdo suchu pokozku asi moc nie pre neho
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Oriflame som neskúšala, ale s tým alkoholom máš pravdu. Ja mám suchšie lýtka, preto nemôžem používať alkoholové produkty. ;)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3