Menšie nákupy

by - 30 mája

Ahojky,

v poslednom období som si nakúpila dosť vecičiek, o ktorých budem písať postupne. Bude to nielen dekoratívna kozmetika, ale taktiež pleťová a telová. Zbožňujem nakupovanie z domu, podľa mňa je to pracne, rýchle a nemusím nikde chodiť. Dnes máme eshopy, ktoré sa špecializujú na určitú oblasť, či je to dekoratívka, alebo pleťovka. Môj obľúbený je eshop parfums.sk, pretože tu nájdem všetko, či už líčidlá, alebo pomôcky každodennej hygieny. 
Tento článok venujem šminkám, s ktorými som nadmieru spokojná.


* Rimmel Exaggerate podkladová báza pod očné tiene:

Keď si chcete vytvoriť makeup, ktorý zaujme na prvý pohľad a dlho vyrdží, je nutné postupovať od začiatku. Nikdy netreba zabúdať na podklad, pretože ten pokožku zjemní, zjednotí a zakryje mierne nedokonalosti. Mojou obľúbenou bázou je táto, od Rimmel
Balenie obsahuje klasický aplikátor, s ktorým sa bežne stretávame pri leskoch na pery. S pomocou tohto aplikátora nanesiete vrstvu tam, kde je najviac potrebná. Báza je krémová, s bielo- perleťovou farbou. Konzistenciou pripomína zamat, aplikácia na viečko je veľmi jednoduchá. Rozotieram ju prstami, aby lepšie priľnula na pokožke a aby sa nežmolila. Vydrží dlho, očné tiene mi prakticky držia do odlíčenia. Pri výrazných perách, kedy sa mi nechce babrať s očnými tieňmi, použijem jemnú vrstvu bázy, a oči pôsobia hneď krajšie. Páči sa mi detail v podobe červeného vrchnáka- rýchlejšie produkt nájdem. Moje oči trpia častým začervenaním, kvôli alergii. Preto je ťažké zjednotiť tón pokožky v okolí očí. S touto bázou je to viac ako jednoduché a príjemný pocit na viečku dostane každú z vás. Mne osobne vyhovuje, kryje presne tak, ako chcem. Oko rozžiaruje, tiene s ňou vydržia dlho, nezhlukuje sa v záhyboch, a zabraňuje rozpínavosti tieňov. Zvýrazňuje pigmenty, farby sú potom viac sýtejšie. Sadne aj na mastnú, aj na suchú pokožku. Určite stojí za vyskúšanie. 


* Brische Hydratante hydratačný rúž na pery:

Mojou slabosťou sú paletky očných tieňov a rúže. Vďaka za skončenie zimy, moje pery sa konečne dali dokopy, takže s chuťou môžem s rúžmi experimentovať, a tešiť sa z krásnych pier. Tento kúsok ma zaujal strieborným obalom, ktorý je nadčasový, a zároveň futuristický. Cenovo spadá do kvalitných a lacných produktov, nakoľko stojí 2,50 eur. Skvelá cena za tak dobrú pigmentáciu. Doposiaľ som nemala tušenia, že značka Brische existuje. No keď som ju zazrela na eshope, rozhodla som sa, vyskúšať ju. Rúž sa vyťahuje klasicky, točivým pohybom. Vybrala som si odtieň Barra Labial, ktorý je jemne bordovej farby. Odtiene, ktoré Brische Hydratante ponúka, patria medzi top, aké v tejto sezóne letia. Pigmentácia je výrazná, farbička vydrží na perách cca 5 hodín, aj dlhšie. Nezhlukuje sa, nerozpíja a pery dokonale hydratuje. Delikatesou rúžu je jemný lesk s prímesou ošetrujúcich olejov. 
Odtieň sa hodí tmavovláskam, no viem si ho predstaviť aj na blondínkach, ako jeden výrazný prvok v líčení. Produkt patrí medzi moje favority, za tak skvelú cenu som získala balzam a farbičku v jednom. :)
Pridávam foto s rúžom v akcii. Bola som na oslave, a môj makeup tvoril výrazný rúž a špirála. Oslava bola úžasná, rúž vydržal počas celého večera, a ako najväčší úspech považujem pochvalu od môjho muža. ;)


Páči sa vám niektorý z produktov? Máte doma Brische rúže? Ak áno, ste spokojné?

Prajem krásny dníček, pondelíček
Vaša S.


You May Also Like

4 komentárov

  1. Super nákupy, zatiaľ som žiaden z týchto produktov neskúšala, rada by som si prečítala neskôr recenziu ako ti vyhovujú:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bázu pod očné tiene testujem dlhšie, a vyhovuje mi veľmi, dokonca aj teraz v lete. A rúž je skvelý, určite o ňom napíšem viac pri mojej kozmetickej zbierke. ;)

      Odstrániť
  2. slévání stínů je pro mě každodenní boj :) začínala jsem na bázi od Essence I love stage, ta hezky sjednotila víčko, měla tělovou barvu, ale neudržela ani prd :), ted střídám od Catrice Prime and Fine (lepší než essence) a Sephora drží stíny nejdéle. ale pokukuju po dalších :)

    Esthe Jones

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšaj túto, myslím, že je cenovo fajn, a mne na viečku vydržala fakt dlho. Dokonca tiene vyzerali akosi lepšie. :)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3