My makeup collection: Líčka a bronzujúce púdre

by - 27 mája

Ahojte,
moja kozmetická zbierka nie je veľká, no snažím sa ju postupne rozširovať. Milujem paletky a rúže, avšak aj ostatné produkty vo mne vyvolajú typickú, kozmetickú eufóriu. :)
Dnes vám ukážem moje líčka a bronzre, ktoré používam denne a ktoré som si do svojej zbierky nakúpila.



LÍCENKY:

1. Catrice defining blush lícenka odtieň- 110 Legend berry, 3,69 eur:

Túto lícenku používam hlavne v zime a pri výraznejšom looku, pretože pigmenty má neskutočné. Som s ňou spokojná, a v budúcnosti plánujem kúpu ďalšej krásky z tejto kolekcie. Ak si chcete prečítať niečo viac, kliknite na samostatnú recenziu
Určite ju odporúčam, nepráši sa, a na líčkach vyzerá famózne. :)



2. NYC lícenka odtieň- 649 Prospect Park Rose, 2,39 eur:

Aktuálne najpoužívanejšia lícenka, hodí sa na deň, na tvári pekne vynikne a nevytvára šmuhy. Som s ňou spokojná, avšak na večer volím lepšiu pigmentáciu. Taktiež som na ňu napísala recenziu, ktorú si môžete prečítať TU.


3. Essence Beauty beats lícenka odtieň- 01 Groupie at heart, cenu si už nepamätám:

Na tejto lícenke sa mi páči obal, farbička, ktorá na prvý pohľad vyzerá neskutočne pigmentovane, no v skutočnosti je farba tak akurát. Používam ju v lete, na opálenej tvári vynikne. Výdrž je cca 5 hodín, je bez parfumácie a myslím, že som ju kupovala v nejakej limitke. Ak ju však v obchode uvidíte, určite sa po nej poobzerajte, som s ňou fakt spokojná. :)


4. Essence blush up odtieň- 10 heat wave, cca 3 eurá:

Tento kúsok zoženiete aktuálne v obchodoch, pretože som ho kupovala v tomto roku. Zapáčil sa mi dizajn, farba a tiež kombinácia dvoch odtieňoch. Hodí sa skôr na leto, no používala som ju aj v zime, a efekt bol celkom k svetu. Opäť neparfumovaná, balenie je dosť veľké, takže predpokladám, že vydrží dlhšie. 
Odporúčam dievčatám s olivovým nádychom pleti a tiež tmavovláskam. Blondínky by mali najskôr odtieň skúsiť na pokožke, aby ich líčka neboli príliš oranžové. ;)


5. Gabriella Salvete kontúrovacie duo odtieň- uni:

Na tento kúsok sa obzvlášť teším, pretože o ňom bude samostatná recenzia. Vôňa, ktorú táto paletka má, je neskutočná. Viac detailov sa dozviete už čoskoro. :)


6. Freedom Pro Blush and Highlight palette odtieň- Peach and baked, 11,90 eur:

Keď som si kupovala paletu, nemyslela som, že s ňou budem takto spokojná. Odtiene sú krásne namixované, farbičky mám všetky v jednej palete a čo je super, hodí sa skvelo na cestovanie. Zbožňujem prirodzený mejkap, kedy mi postačí špirála, líčka a výrazný rúž. Presne táto slečna sa na takéto fresh looky hodí. :P


BRONZUJÚCE PÚDRE:

1.Miss sporty Ohh tan so fine odtieň- 002 sunny, cca 2-3 eurá:

Milovaný bronzer, ktorý mám doma už veľmi dlho. Používala som ho stále, dokonca som prekvapená, koľko mi vydržal. Obsahuje matnú a trblietavú verziu, najčastejšie som používala tú trblietavú, kedže sa mi matná zdala byť tmavá. Značka sa vyznačuje nie veľmi kvalitnými výrobkami, no tento púder stojí za vyskúšanie. :)


2. Essence kontúrovacia paletka odtieň- 10 ready,set,peach, 4,39 eur:

Kamarátka na cestovanie, alebo na ľahký kontúring. Vhodná na leto, oranžový odtieň používam ako rozjasňovač, no hnedá farbička je presne tá, ktorú dievča využije v letných mesiacoch. Troška do bronzova, troška s perleťou. Fakt pekná paleta.


3. NYC mozaikový púder odtieň- 722A Translucent powder, 3,79 eur:

Púder som mala v pláne využiť ako bronzer, ale momentálne ho používam ako obyčajný púder, pretože mi teraz dokonale sadne k odtieňu pokožky. V zime na tvári vyzerá katastrofálne, ale teraz, keď svieti slniečko, nie je na zahodenie. Keby som si však mala ešte raz vybrať, určite ho nekúpim. Takže z toho vyplýva, že ho potrebujem spotrebovať. No neodporúčam ho ako bronzujúci púder. To on zďaleka nie je. :/
Samostatnú recenziu nájdete HERE


4. Catrice Sun glow bronzujúci púder odtieň- 010 Shimmering Bronze, 4,49 eur:

Opäť samostatná recenzia na bronzer. Ako som spomínala, strašne práši, čiže pracovať s ním je fakt umenie. Ale na tvári vyzerá super, preto tá námaha dostať ho na moje lícne kosti stojí za to. :) Myslím, že na deň sa perfektne hodí, no na večer od neho nečakajte zázraky. 


5. Oriflame Giordani Gold bronzové guľôčky odtieň- Natural Radiance, cca 8 eur:

Odkedy mám lisované bronzre, guličky nepoužívam. Predtým boli mojou každodennou súčasťou, avšak z vlastnej skúsenosti ma viac očarili guličky z Avonu, ako z Oriflame. Pripadajú mi menej pigmentované a viac sa prášia. Takže za mňa určite nie, radšej si kupte kompaktné púdre. :)


6. Avon Glow bronzujúce duo odtieň- Light bronze, cca 4 eurá:

Pigmentácia popravde nič moc, púder ide skôr do perleťovej zlatej, čo na lícach nevyzerá dobre. Ako očné tiene sa však náramne hodí, pretože perleť zvýrazní očné viečko a dá sa používať dokonca v zimných mesiacoch. Mne sa osvedčil ako očný tieň, alebo ako rozjasňovač, na kontúrovanie ho rozhodne neodporúčam.


Páči sa vám moja zbierka? Máte doma rovnaké produkty? 

Krásny večer,
S. 



You May Also Like

14 komentárov

  1. Tak to je slušná zbierka :) Z tvojich produktov nemám ani jeden, ale páči sa mi ten kontúrovací set od GS. Ja mám inak radšej zopár produktov, lebo potom ich nemám šancu minúť a aj tak dokola používam tie isté. No už dlhšiu dobu túžim po Dallas lícenke :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam doma Hoola, sice len maličkú, no je perfektná. A rada produkty striedam, preto mám toľko zo všetkého. ;)

      Odstrániť
  2. Tieto guličky s Oriflame mam v ružovom ale moc týmto lícenkam a podobným moc neublížim keď si to dám vyzerá to na mne blbo alebo si to neviem dať no tak sa im radšej vyhýbam,, ale Tá od catrice má hrozne peknú farbu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám 3 tvářenka a zdá se mi to moc, že to snad nikdy nespotřebuji :D .)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si lícenky striedam takže využívam každú z nich ;)

      Odstrániť
  4. Pěkná sbírka. Taky se mi rozrůstá má sbírka tvářenek.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada že aj tebe sa zbierka rozrastá ;)

      Odstrániť
  5. Super, zbožňujem bronz, takže by som si vedela vybrať :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Paletku od "Gabi" jsem si uz koupila😝 je skvela! Je vybornaaaaa a ta vune😘

    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vôňa je perfektná, máš pravdu. A pigmenty sú veľmi dobré. ;)

      Odstrániť
  7. Jééj ta Catrice má nádhernou barvičku ! :)

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3