My makeup collection: Púdre

by - 02 mája

Ahojte krásky,
v škole mám toho strašne veľa, no už o týždeň končí semester, a začína skúškové. Konečne, pretože budem mať oveľa viac času na blog, a na písanie článkov. :)
Dnes som si pre vás pripravila pokračovanie mojej kozmetickej zbierky, budeme sa venovať púdrom. ;)


1. Rimmel Stay matte púder odtieň- 001 Transparent, cca 5 eur:

O tomto púdri ste počuli snáď tisíckrát...aspoň na mojom blogu. Milujem ho, používam ho už tretí rok a som s ním absolútne spokojná. Nato, že je lisovaný, a nie práškový, má skvelú kryciu schopnosť, myslím, že najvyššiu z púdrov, ktoré vlastním. Jeho vôňa je jemná, na tvári vydrží celý deň. Pleť krásne zjednotí, zmatní, a stačí ho fakt máličko. Jedno balenie mi vydrží aj 4 mesiace, keď nie viac. Určite ho vyskúšajte, najlepší drogériový púder, aký som kedy mala. :)


2. She-stylezone fixačný púder odtieň- transparentný, 3,99 eur:

K tomuto produkte sa veľmi vyjadrovať nebudem, nakoľko som mu venovala samostatnú recenziu. Napíšem vám len toľko, že som si ho obľúbila hlavne pri kontúrovaní, a pri zafixovávaní korektora v oblasti očí.


3. Avon Ideal flawless púder odtieň- fair, 3,90 eur:

Ideálne kabelkové balenie púdrika. Vo vnútri nájdete zrkadielko a hubku na nanášanie. Beriem si ho so sebou do školy, keď cestujem alebo na spoločenské udalosti. Páči sa mi saténový finiš, ktorý vytvorí na tvári, zmatňuje jemne, čiže sa skvelo hodí pre suchšie typy pokožky. Jeho cena nie je prehnaná, a v podstate ho môžem len odporučiť. ;)


4. Balea Young soft and clear zmatňujúci kompaktný púder odtieň- 01 natural, 2-3 eurá:

Veľké sklamanie! Nato, že je to najsvetlejší odtieň, je pre mňa príliš tmavý. Na pleti vytvára šmuhy a fľaky, zanáša sa do vrások v okolí očí. Pre mňa nevyhovujúci, pre niekoho áno. Balenie obsahuje pudrenku, ale žiadne zrkadielko. Kedže je odtieň tmavý, púder používam len vtedy, ak si potrebujem zmatniť rúž na perách. Inak je pre mňa nevyužiteľný. :(


5. Miss Sporty So Matte Perfect Stay púder odtieň- 001 Light, 3 eurá:

Opäť pre mňa tmavý, pritom mám najsvetlejší odtieň. Na tvár ho používam v letných mesiacoch, keď som opálená. Nanášam len malú vrstvu, pretože pri väčšom množstve pôsobí ako maska, zaťažuje moju pleť a vytvára mapy. Miss Sporty ma sklamala, čo sa týka týchto púdrov. Neviem, či ešte predávajú púdre vo svetlomodrom balení, no tie boli oveľa lepšie. Sadla mi aj farba, aj efekt. Nebola by som to ja, keby som sa nepomýlila. :D Dávnejšie som šla do drogérky pozrieť spomínaný svetlomodrý púder, nenašla som ho, tak som kúpila tento. Vôbec ma nenapadlo, že doma mám ten istý, len v modrom obale. Takže som kúpila 2 rôznofarebné púdre z rovnakej rady. Akurát čo sa mi na týchto dvoch produktoch páči, je zrkadielko a hubka. :D
Inak ich neodporúčam, sú aj lepšie výrobky, čo stoja za to. 


6. Essence zmatňujúci kompaktný púder odtieň- 11 pastel beige, 3,49 eur:

Momentálne môj najčastejšie používaný púder. Odtieň skvelo vyhovuje, produkt má sviežu parfumáciu. Zmatňuje však slabšie, čo sa mi aktuálne hodí. V lete nič extra, lesknem sa po ňom už po 3 hodinách. Inak z púdrov, ktoré mám doma, je jeden z tých lepších. Cena je v pohode, vydrží dosť dlho, na tvári sa nerozmazáva a nerobí šmuhy. Dokonca aj pri fixácii očného korektora nezalieza do vrások.
Dobrá voľba na zimné mesiace, v lete by som siahla po niečom inom. 


Púdrikov doma nemám veľa, som verná svojmu milovanému Rimmelu. V budúcnosti však chcem vyskúšať púder od theBalm, a tiež sypký fixačný púder od Dermacolu. 

Púdrujete si tvár? Ak áno, ktoré sú vaše obľúbené produkty?

Prajem svieži jarný deň,
S.



You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3