Veľká novina + vyhlásenie GIVEAWAY!!!

by - 15 mája

Ahojky,
wuáááááá, som zasnúbená. Po 5 a pol roku spoločného chodenia sme sa s priateľom zasnúbili. 
Píšem vám až teraz, pretože sme mali slávnostnú večeru, a len nedávno som dorazila domov. :)
Dnes nastal čas vyhlásiť víťaza súťaže. 
Zapojilo sa vás dokopy 36 dievčat, za čo veľmi pekne ďakujem, som z toho nadšená. ;)
Vyhrať však môže len jedna z vás, a tú dotyčnú som vybrala pomocou random.org.

Pogratulovať môžeme dievčaťu s číslom...?


Súťažiaca s číslom: 30 ( Anna Jakubcová)


Srdečne gratulujem víťazke, splnila všetky podmienky súťaže. :)

Holky nezúfajte, onedlho budeme súťažiť znova, takže sledujte blog aj naďalej, pretože nikdy neviete, kedy a akú súťaž zorganizujem. :P

Prajem krásny večer lásky,
Vaša S.

P.S.: Radujme sa zo šťastia iných, doprajme ostatným, buďme empatický...život je ako bumerang- všetko dobré sa nám raz vráti. :)





You May Also Like

2 komentárov

  1. ahoj pozývam ťa na giveaway ktorá sa koná na mojom blogu ;)

    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2016/05/vikend-za-nami-prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pozvanie, už som prihlásená. :)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3