Ďalšie skvelé úlovky

by - 08 júna

Ahojte lásky,

slniečko prináša nielen potešenie, ale tiež nutnosť zvýšenej starostlivosti, najmä vláskov. 
V lete by sme mali povinne používať masky na vlasy, spreje s ochranným faktorom a zábaly, ktoré prinavrátia jemnosť a lesk vysušenej hrive. Mne vyhovujú masky s rýchlym účinkom, s krásnou vôňou a úžasným efektom. :)
Tip na masku s hore opísanými vlastnosťami dostanete v tomto článku, plus niečo navyše. ;)



* Kallos KJMN  Blueberry revitalizačná maska pre suché, poškodené a chemicky ošetrené vlasy: 

Keď som rozbalila balík, a videla, aká je maska veľká, a za tak dobré peniaze, potešila som sa. Produkt má litrové balenie, no na eshope kúpite aj menšiu variantu. Pri rozbaľovaní bol troška problém, pretože som si nechtiac strhla aj obalovú fóliu, ale nepokladám to za nejaký extra veľký problém. Maska má klasický šrubovací uzáver, no kedže je veľmi veľká, aspoň ja osobne, si ju prelievam do menšej nádobky. Ak máte doma vaňu, nie je potrebné si produkt presúvať do iných téglikov, pretože na vani dobre stojí, nekĺže sa a ani nepadá. My máme sprchovací kút, kde nie je veľa miesta, preto si masku prelievam. Kallos značku som si v poslednom období veľmi obľúbila, veď uznajte samé, ich obaly sú viac ako krásne, a vône, o tých môžem básniť. Moja maska má čučoriedkovú vôňu, čo vyplýva aj z jej názvu. Obsahuje avokádový olej, známy svojimi zjemňujúcimi a hydratačnými účinkami. Konzistenciou pripomína krém, nie je ani veľmi hustá, ani riedka. Produkt má bielu farbu, nanáša sa jednoducho prstami, vydrží nesmierne dlho, doma ju mám cca 2 mesiace a ešte je v nej viac ako 3/4. Cena sa pohybuje od 1,60 za malé, 275 ml balenie a 2,20 eur stojí moje, litrové balenie. Maska na vlasy Kallos mi vôňou pripomína ovocný sad, je priam pôžitok nechať ju na vlasoch pôsobiť, a užívať si pohodičku. 
Maska sa aplikuje po celej dĺžke vlasov, ak používate pri nanášaní hrebeň, pokladám to za výhodu. Produkt okrem spomínaného avokádového oleja obsahuje minerály, antioxidanty a vitamíny bojujúce proti vysúšaniu a oslabeniu vlasov. Ako som spomínala, milujem masky s rýchlym účinkom, túto stačí nechať pôsobiť 5 minút, a vualá, znovuzrodenie hrivy je na svete. :)
Moje vlasy sú farbené, pretože sa mi páči farba, ktorú momentálne mám, takže si ju raz za čas "osviežim". Časté farbenie vlasy oslabuje, ničí a vysúša. Okrem farby, takýto účinok má aj slnko, preto recenzia na túto masku, ktorú mám vyskúšanú, overenú a odporúčam ju všetkým ženám bojujúcim s podobnými problémami. 
Cena je veľmi fajn, výrobok sa efektom rovná aj silnejším značkám, a čo je najlepšie, vydrží veľmi dlho. :)



* Green Pharmacy Face care Aloe vera čistiaci gél na suchú a citlivú pleť:

Pri dôkladnejšom prezretí stránky mi neunikol detail, ktorý eshop ponúka. Tým detailom myslím prírodnú kozmetiku. Potrebovala som gél na čistenie pleti, ale odkedy používam prírodné produkty na tvár, hľadala som skôr v tejto kategórii. Moja pleť neznesie iné prípravky, už je natoľko rozmaznaná, aby odporovala vyhádzaním sa. To sa mi stalo naposledy po použití iného výrobku, než prírodného. 
Poďme však ku géliku, s ktorým som taktiež spokojná. 
Gél má balenie s pumpičkou, čo veľmi oceňujem, pretože neznášam otváranie túb a následne zatváranie. Priesvitná farba, konzistencia čisto gélová, vôňa veľmi jemná, ako aloe. Gélik má dobré peniace vlastnosti, pleť nevysušuje, nedráždi a neštípe. Používam ho pri sprchovaní, na odstránenie makeupu, aplikujem jedno stlačenie pumpičky a krúživými pohybmi rozmažem po tvári. Vytvorí sa jemná pena s príjemnou vôňou. 
Obsah balenia je 270 ml, stojí 1,90 eur a eshop ponúka varianty pre mastnú, suchú či zmiešanú pleť. 
Green Pharmacy značku veľa ľudí nepozná, ale ich výrobky stoja za vyskúšanie. Mne sa gélik osvedčil, používam ho pri odlíčení, a makeup s ním ide ľahko, nemusím na pleť tlačiť, ani ju silno drhnúť. Vhodný je taktiež na vodeodolný makeup. :) 


Obidva produkty kúpite na eshope parfums.sk. Máte skúsenosti s Kallos výrobkami? A čo Green Pharmacy? Poznáte túto značku?

Prajem krásny dníček,
S.


You May Also Like

4 komentárov

  1. Ja zboznujem blueberry masku :)


    Pozyvam na letni giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa v lete stav vlasov nijak extrémne nezhoršuje, takže mi netreba nejakú starostlivosť navyše. Kallos mám však rada, a maska musí skvele voniať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vonia veľmi pekne, osviežujúco no pritom nie veľmi sladko. :) A to máš šťastie, mne sa počas leta vlasy menia a poškodzujú, po lete ich musím dávať dokopy. :D

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3