Get ready with me: Spring edition

by - 15 júna

Ahojte krásky,
som naspäť, dúfam, že sa tešíte. :) Milujem blogovanie, a taktiež milujem nové články a rubriky. Preto, ak vás zaujme tento post, budem rada, keď sa vyjadríte dole, v komentároch. Ak čítate blog pravidelne, sľúbila som vám líčenie s Benefit Do the hoola setom, o ktorom som písala samostatnú recenziu. :)
Tento get ready post vznikol úplne náhodou, keď sme so snúbencom šli na prechádzku, do mesta. Kedže som chcela šťavnatý, no nie veľmi výrazný mejkap, použila som Benefit sadu. Fotky, ktoré sme zhotovili, fotil môj snúbenec, a aj napriek tomu, že nie je profesionálny fotograf, mu fotky pekne vyšli, čo myslíte? 
Poďme sa pozrieť, ako dopadlo moje líčenie. ;)


Makeup: 

1. Na tvár som použila korektor, ktorý zakryl všetko potrebné, a pleť nezaťažil. 
2. Korektor som zapracovala beauty blendrom. Pod očné okolie som použila tekutý korektor od Avonu.
3. V sade sa nachádza tekutý bronzer, s ktorým som zvýraznila kontúry tváre. Je matný, takže perfektne sedí na ľahký, denný kontúring. 
4. Mojím najlepším spoločníkom pre tieto slnečné dni sa stal púder od S-he Stylezone, s ktorým som všetok "podklad" zafixovala.
5. Následne som použila bronzer Hoola. Opäť zanecháva matný finiš, a pigmentácia je skvelá. 
6. Obočie je základ, to moje som vyplnila sadou od S-he Stylezone, ktorá je momentálne mojou najobľúbenejšou.
7. Na oči som použila bronzer, s ktorým som predtým zafixovala kontúry. Na viečku vyzerá veľmi krásne, sviežo a pritom nenútene.
8. Môj look som vyšperkovala očným tieňom od Catrice s jemnými trblietkami. Ten som naniesla na celé pohyblivé viečko, a taktiež do kútikov oka.
9. Celý makeup očí som dokončila linkou od Essence a špirálou z Avonu.
10. Sada obsahuje lesk, ale aj balzam na pery. Preto som na jednej fotke použila lesk, a na druhej pomádku. Vonku som nakoniec vzala lesk, ktorý krásne vonia a hydratuje. :)


Finálny výsledok:


Vlasy: 

Vlasy som uviazala do ležérneho copu, no predtým som na ne použila stylingový sprej od Tony&Guy, o ktorom sa čoskoro dozviete viac. :)


Outfit:

* Tričko crop top s pásikmi- New Yorker (3,90 eur)
* Kraťasy s vysokým pásom- Lidl (5.90 eur)
* Slnečné okuliare- Gate (5 eur)
* Náhrdelník- objednaný z eshopu
* Balerínky( na nohách som mala obyčajné čierne balerínky, no zabudli sme ich odfotiť. :D)- HM (10 eur)

Toto je môj nápad na get ready with me, dúfam, že sa vám líčenie a outfit páči, a že som vás aspoň troška inšpirovala. :)

Krásny slnečný deň,
S.


You May Also Like

12 komentárov

  1. Pekné líčenie a aj outfit. Vyzeráš úžasne :).

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tebe pristane všetko ty máš tak nadherne riasy♥ :)) a fotky sa mu podarili super:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moja, ty vieš vždy komentárom potešiť. :)

      Odstrániť
  3. Opravdu moc hezké líčení a outfit se mi taky líbí! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lovely makeup and style!

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. líčenie je neskutočne super, veľmi ti to pristane a musím ti pochváliť mihalnice, máš ich krásne husté :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti, tak aspoň nemusím používať umelé mihalnice. :)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3