Zendium zubná pasta

by - 02 júna

Vítam vás na mojom blogu krásky,
dni letia ako šialené, ani sme sa nenazdali, a po zlej a škaredej zime máme krásne leto, teplé a slnečné. Aj keď u nás dnes slniečko nesvieti, vonku je príjemne. :)
Zendium pastu ste určite v obchodoch zaregistrovali. Ja som ju testovala mesiac a pol, v podstate ste ju mohli vidieť v spotrebovaných produktoch.
Ako mi vyhovuje? Som s ňou spokojná?


  
* Zendium Gentle Whitening zubná pasta s jemným bieliacim účinkom:

Pasta Zendium patrí medzi novinky, s ktorými prišla značka na trh len nedávno. Ku paste pribudli kefky, o ktorých si dnes taktiež povieme. 
Obal výrobku patrí medzi klasické, to znamená, že pasta sa nachádza v tube. Páči sa mi prevedenie obalu, pretože pôsobí ľahkým, nenúteným dojmom. Po rozbalení a otvorení vrchnáka, chráni samotný obsah produktu hliníková fólia, ktorú pred prvým použitím jednoducho odtrhnete. Toto ma fakt príjemne prekvapilo, nakoľko nie každý výrobca pást myslí na takéto "zabezpečenie". 
Pasta je vhodná na citlivé zuby, obsahuje enzýmy a proteíny ochraňujúce ústnu dutinu a navyše látky, ktoré podporujú prirodzený bieliaci proces. Výrobok je určený ľuďom so senzitívnymi zubami, ale odporúča sa aj pre ľudí trpiacimi aftami, či zápalom ďasien. 
Konzistencia výrobku je menej penivá, pretože neobsahuje peniacu zložku SLS, ktorá dráždi citlivé ústa. Je to skvelé hlavne pre tie z vás, ktoré nenávidia ústa plné peny, pretože povedzme si úprimne, nie je to dvakrát príjemné. Pastička má bielu farbu, vonia sviežo, mentolovo. Akurát, čo mi vadí, je fakt, že ústnu dutinu aj napriek vôni, neosvieži. Preto ľudia, ktorý trpia zápachom z úst, by mali dodatočne použiť ústnu vodu, na osvieženie dychu. Tento fakt však neovplyvňuje kvalitu pasty a samotné čistenie zubov. Bieliaci účinok som na mojich zuboch nepozorovala, nakoľko jedná sa o pastu, ktorá je vhodná pre citlivé zuby. Pri takomto type zubov sa neodporúča používať agresívne bieliace zložky, ktoré poškodzujú sklovinu, a samotné ďasná.
Ak by som mala pastu zhodnotiť z môjho subjektívneho názoru, považujem ju za jednu z lepších pást, ktorá sa o moju ústnu dutinu postarala bez dráždenia, bez zbytočnej peny a bez krvácania ďasien. Určite ju odporúčam, myslím, že by ju mal skúsiť každý, pretože pozitívum celej pasty tkvie v enzýmoch telu vlastných, ktoré bežne nájdeme v ústach a ktoré chránia mikroflóru pusinky. 
Balenie je 75 ml, cena sa pohybuje okolo 4 eur a zoženiete ju v každej dobrej drogérii. :)



* Zubné kefky Zendium:

Súčasťou balíčka boli aj tri zubné kefky. Z nich som mala veľkú radosť, lebo som práve potrebovala vymeniť moju starú kefku za novú. Milujem balíčky, s ktorými sa môžem podeliť, či už s vami, kde výrobky posuniem do súťaže, alebo s rodinou. Kedže prišli 3 kefky, snúbenec dostal na testovanie variant modrý (zubná kefka s mäkkými štetinkami z radu Clinic), mamka dostala ružový variant (zubná kefka s extra jemnými štetinkami z radu Sensitive) a ja som si nechala ružový variant s fialovými štetinkami (zubná kefka s mäkkými štetinkami z radu Complete Protection). 
Po týždni používania som spísala názor oboch testeroch, ktorý sa takto vyjadrili:

Snúbenec- Kefka je jemná, pripomína mi Curaprox, drží sa dobre v ruke, nekĺže a na zuby nevyvíja tlak pri umývaní. 
Spokojnosť: áno

Mamka- Ďasná mi nekrvácajú, štetinky sa nelámu ani netrhajú, držia pokope a oceňujem jemnosť kefky.
Spokojnosť: áno

Tretiu variantu som vyskúšala ja, takže tu je moje zhrnutie:
Kefka má gumový pás, ktorý zabraňuje šmýkaniu sa z ruky. Páči sa mi dizajn mojej kefky, kde na konci štetín je fialové zafarbenie. Štetinky sú strihané a navrhované tak, aby sa dostali do tých najmenších zubných priestoroch. Súhlasím s názorom snúbenca, áno, kefka pripomína Curaprox, len je lepšie navrhnutá, či už dizajnovo, alebo zastrihnutím štetín. Zuby pekne vyčistí, nedráždi ďasná, je vhodná aj pre deti, a podľa mňa patrí k tým lepším, čo trh ponúka. Či si ju kúpim znova? Určite áno, vyhovuje mi, a som s ňou spokojná. Stoja 3,69 eur (kus), a kúpite ich v drogérii. :)


Poznáte tieto kefky alebo pastu? Ak áno, vyhovujú vám?

Krásny (v Košiciach upršaný deň) priatelia,
S.

Za poskytnutie výrobkov na testovanie ďakujem spoločnosti unilever.sk

You May Also Like

10 komentárov

  1. O značce jsem už slyšela. Pro citlivá ústa může být pasta skvělá, nicméně já preferuji mít svěží dech po vyčištění. Víš jak to myslím, aby pasta "vonělaů z úst. Kartáček bych nevyměnila. Používám elektrický ,) Samozřejmě to je o zvyku.
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každý už ako mu vyhovuje. Mne kefka sadla, aj mojej rodine, takže tak. ;)

      Odstrániť
  2. Mne by práveže asi vadilo keby mi moc zubná pasta nepení mala by som pocit ako keby mi zuby ani neumýva asi, už sa mi to pár krat pri niektorých stalo že nepenila ale za vyskúšanie sa oplatí, a páčia sa mi hlavne tie kefky po tých som pozerala:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to hej, no mne sadla. ;) A kefky sú skvelé, určite skús. ;)

      Odstrániť
  3. Pena recenzia :) ako vidim mame na nu rovnaky nazor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. možno ten bieliaci účinok pasty bude postupný :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno časom hej no ja som veľký kávičkár, a vieme, ako káva zafarbuje zuby. Takže pre mňa nájsť bieliacu pastu nie je prechádzka ružovou záhradou. :)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3