Dekoratívka a moja maličkosť: Part 5- Gabriella Salvete

by - 06 júla

Ahojte,
kedže som s článkami pozadu, dekoratívka vychádza až teraz, no nevadí. :)
Dnes si povieme niečo o značke Gabriella Salvete, ktorá sa stala mojou srdcovkou, pretože tie vône a farby ma úplne dostali. :P
Značka pochádza priamo z Talianska, a poviem vám, že tam je veľmi obľúbená. U nás ju kúpite v Teta drogérii, myslím, že Dmko ju vo svojom sortimente nemá.
Mňa zaujala hlavne nová paletka, s ktorou som veľmi spokojná. 



* Gabriella Salvete paleta očných tieňov- odtieň: 02 Nude 8,99 eur (po zľave v Teta drogérii cca 5-6 eur):

Na túto paletku som vystihla super zľavu, ktorá prebiehala v Teta drogérii. Kedže som chcela tú druhú, myslím, že sa volá Rose, bola som sklamaná, keď v regáli nebola. Ale aj napriek tomu som si vzala túto krásku, veď nude odtieňov nikdy nie je dosť. Páčila sa mi v nej hlavne zlatá farba, ktorá je krémová, a veľmi pekná.
Medzitým som sa zapojila do súťaže, kde som vyhrala rovnakú paletku a v rovnakom odtieni. No čo už, nevadí, paletku som posunula kamarátke. :)
Obal palety je veľmi vkusný, povedala by som, že tiahne do luxusnejšieho prevedenia. Pri otváraní treba silu, a to doslova, pretože uzáver ide ťažko otvoriť, neviem prečo, ale je to pri každej jednej palete. Po otvorení vás prekvapí parfumácia tieňov, s tak krásnou vôňou som sa ešte nestretla. Za mňa je to veľké plus, milujem, keď mi dekoratívka vonia. V palete nájdete presne 10 tieňov, matné, lesklé aj krémové. Obsahuje tiež aplikátor, ktorý ja vôbec nepoužívam, a zrkadielko. Pigmentácia tieňov je rôzna, nude farby sú menej pigmentované, zato krémové a trblietavé odtiene majú peknú, sýtu farbičku. Mojím najobľúbenejším tieňom je zlatý a ružový, ktorý vytvorí krásny finiš a jemný lesk. Prášivosť tieňov radím k priemeru, nakoľko nie sú ani veľmi prášivé, ale ani neprášivé. Na to sa dá zvyknúť, nie je to žiadna katastrofa. 
S tieňmi sa dobre pracuje, dajú sa použiť aj na "mokrý" spôsob. Kombinácia samotných farieb je pekne zladená, nevidím v nej žiaden rušivý tieň, ideálna na nude líčenie. Chcem vyzdvihnúť cenu palety, vôňu a tiež pigmenty, s ktorými vyčarujete fakt krásne líčenie. :)
Za mňa palec hore, táto paletka je fakt vydarená. 



* Gabriella Salvete kontúrovacia paleta- odtieň: UNI 5,99 eur:

Nádherné farbičky v jednej skvelej palete. Moja úplne že naj kontúrovacia paletka, farby mi dokonale sadli, sú neprášivé a highlighter vyzerá bohovsky. Výber farbičiek do paletky bol fajn, pretože sa hodia aj tmavovláskam, aj blondínkam. Bronzer má teplejší odtieň, ktorý sa hodí takmer každému. Je samozrejme matný, žiadne trblietky. To veľmi oceňujem, nakoľko neznášam trblietavé bronzre.
Farba na líčka sa mi tiež páči, napriek tomu, že v palete vyzerá tmavo, v skutočnosti je to príjemná, letná farbička. Highlighter svojím finišom pripomína aj tie najdrahšie značky, myslím, že je to zatiaľ môj najlepší práškový rozjasňovač. 
Voňa paletky je kvetinová, fakt nádherná. Pri tomto triu je vôňa výraznejšia, ale ako som spomínala, mne to neprekáža. :)
Balenie je stredné, nie je ani veľké, ani príliš malé. Pri tomto sete sa obal otvára lepšie, nezadrháva sa a ani netreba vynaložiť veľkú silu. :P
Ja si tiene nanášam štetcami, na bronzer používam kabuki štetec, alebo klasikcý štetec na púder. Líčka zvyknem nanášať s pomocou skoseného štetca a rozjasňovač maličkým štetcom. :) 
Som rada, že som si ju vzala, som s ňou spokojná, dokonca ju odporúčam ešte viac, ako paletku tieňov. 



* Gabriella Salvete Al Bacio watershine rúž na pery- odtieň: 04 velvet brown 2,99 eur:

Čo by to bol za článok bez rúžu. Rúže mám veľmi rada, to dobre viete, a preto ma na prvý pohľad zaujal tento krásavec. Luxusne vyzerajúci obal, ktorý sa však viac špiní, ako leskne. :P
Odtiene, ktoré mali na výber, boli samozrejme rôzne, no mne sa najviac pozdávala táto farbička. V poslednom čase ma bavia tmavšie rúže, slivkové, fuchsiové a hnedasté. Výborne sa hodia na deň, ale aj na večer.
Obal rúžu je klasický, otvoríte viečko, a rúž vysuniete. Vonia taktiež senzačne, ako malinový cukrík. Pozor však, farba je trblietavá, na perách to veľmi nevidno, no ak netúžite po blink blink perách, tak si vyberte iný odtieň.
Milujem tento rúž, jeho výdrž je až dych berúca. Nato, že je to obyčajný rúž, nielen že dlho vydrží, ale aj pery príjemne hydratuje, zahalí ich jemnou vôňou, a čo sa mi páči, neobtiera sa.
Na perách mám príjemný pocit, žiadne štípanie, len krémové potešenie pre moje ústa. 
Myslím, že za cenu, ktorú má , je to kvalitný rúž, nie ako ostatné drogériové produkty. Mne robí spoločnosť najmä pri jednoduchom makeupe, dá sa pekne skombinovať s paletkou, takže premýšľam, že si kúpim ešte iné odtiene. :)


Medzi moje favoriti patrí rozhodne trio na kontúrovanie, taktiež rúž, pretože dlho vydrží, a má veľmi pekne pigmentované farby. :)
Cena: za 3 výrobky som platila do 15 eur

+  pigmentácia, vôňa, balenie
- ťažké otváranie obalu

Používate výrobky od Gabriella Salvete? Ak áno, čo by ste mi doporučili?

Pekný deň lásky moje,
Soňa


You May Also Like

14 komentárov

  1. Konturovací paletku miluju💗💗💗 což se nedá říct o paletce stínů, která mi nepřipadá dost pigmentovaná... Od Gabči používám i laky Stars a Sugar💅

    Přírodní giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. so many cool colors!

    awesome post !



    Please feel free to visit my blog and if you like we can follow each other :) what do you think ?

    NEW Post - 3D Nail art tutorial


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you and yes, of course, we can follow eatch other ;)

      Odstrániť
  3. Jé ta božská trojka je super! Já mám teď konturovací paletku od Sephory, ale tahle paletka vypadá báječně! Až mi dojde ta od Sephory poohlédnu se po této, díky za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tú kontúrovaciu paletku som si kúpila aj ja teraz v drogérií Teta bola v akcií..a vôbec som nečakal,že bude taká super..veľmi sa z nej teším :) ..rúž má veľmi zaujímavý odtieň :)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa je tiež super, a s kúpou som spokojná. :)

      Odstrániť
  5. Rúž sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rtěnku mám, ale v jinačím odstínu a sjem spokojená :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tá paletka je fakt úžasné :) Veľmi sa mi páčia jej zemité tóny

    Čo je dobré to musím mať

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3