Dekoratívka a moja maličkosť: Part 6- Miss Sporty

by - 20 júla

Ahojte krásky,
v minulosti som bola voči značke Miss Sporty skeptická, najmä čo sa týka ich makeupov. Veď predsa všetky dobre vieme, aké makeupy u nich nájdeme. Nič moc, všakže? 
Ale s rúžmi, ktoré mali v ponuke, som bola vždy spokojná. Páčili sa mi odtiene a vône, ktoré rúže mali. 
Preto som dala značke šancu, a kúpila si ich novinky, a jednu stálicu. Miss Sporty značka je primárne určená tínedžerkám, avšak mnoho mladých žien siaha po ich výrobkoch. Mne od nich vyhovujú najmä špirálky, ale odkedy som si kúpila ich novinky, som z nich nadšená. :)



* Miss Sporty Insta Glow primer, podkladová báza odtieň- uni,  2,99 eur:

Miss Sporty prišla na trh s primerom, ktorý je, zdá sa, prvý v jej histórii. Najprv som si myslela, že pri cene 2,99 eur bude báza o ničom, ale opak je pravdou. Krásne pleť zjednotí, rozžiari ju, a pleť vyzerá sviežo. Obal má skrutkovací uzáver, čo je fajn, pretože báza nevytečie. Nanáša sa buď prstami, alebo štetcom. Ja ju aplikujem štetcom, lebo tak ju rozotriem do stratena, a akosi lepšie. Produkt má krémové zloženie, pričom nie je zaťažujúce, ani príliš vodnaté. Farba samotného výrobku pripomína cukrovú vatu, aj na tvári je pri prvotnej aplikácii ružová, avšak po rozotretí sa farba zmení na priehľadnú. Podklad je jemne trblietavý, no po nanesení korektora či makeupu trblietanie zmizne. Mne s týmto pomocníkom makeup vydržal celý deň, nerozpíjal sa, a držal aj v horúčavách. Primer jemne vonia a má 30 ml balenie. Kamarátka ho taktiež miluje, dokonca z neho bola prekvapená. Z drogériových primerov patrí medzi tie lepšie, určite si ho v budúcnosti opäť kúpim, z čoho vyplýva, že som s ním fakt spokojná. Nemusíte sa báť, s touto bázou netrafíte vedľa. :)



* Miss Sporty Pump Up Booster špirála na oči- odtieň: 001 Extra Black, 3,49 eur:

Moja najobľúbenejšia špirála vôbec, mohli ste si o nej prečítať v článku My makeup collection. Som s ňou spokojná, moje riasy nezaťažuje, mám pocit, akoby ich viac spevnila. Špirála ma 12 ml balenie, vydrží dosť dlho, a čo je super, ani po čase neuschne. 
Kefka je vyrobená z jemných vláken, ktoré sa dobre ohýbajú, a nie sú moc tvrdé. Vyhovuje mojej mamke, sestre, aj mne, takže si myslím, že bude mať využitie u viacerých dievčat. Mihalnice nadvihne, spevní, pritom ich nezlepuje, pretože kefka je hrubšia a širšia, čiže zabráni prílišnému zlepovaniu. Na riasách ju počas dňa nevnímam, pretože riasy nepokrýva prílišnou vrstvou farby, čo je pre mňa veľké plus. Odličuje sa dobre, akurát čo ma mrzí je, že nie je vodeodolná. Nie som si istá, no myslím, že majú v predajniach aj jej vodeodolnú verziu. Čierne pigmenty sú v tejto špirále kvalitné, žiadne sivasté tóny. 
Špirála je základ líčenia, bez nej mihalnice vyzerajú hrozne. Ak túžite po efekte umelých rias, táto kráska sa o to postará. V mojom prípade sa ma každý pýta, či mám nalepené riasy. Uff, koľko som ušetrila za lepidlá a trsy. :D Vyskúšajte samé, budete prekvapené. 


* Miss Sporty Instant Lip Colour and Shine farba na pery- odtieň: 010 Pink Popsicle, 2,49 eur:

Veľmi, ale že veľmi podarená ceruzka. Ostala som milo prekvapená, ľutujem len jedno, že som si nezobrala viac odtieňov. V predajni som swatchovala odtiene na ruku, pričom sa mi môj páčil najviac, ale to som vtedy nevedela, aký skvelý pocit na perách zanechajú. Cena farbičiek je veľmi prijateľná, páči sa mi, že ich nemusíte strúhať, majú vysúvateľnú zadnú časť. Odtieň je bez trblietok, ale na perách má lesklý finiš. Mne osobne to nevadí, pretože odtieň je neutrálny, a tým pádom moje pery krásne zvýrazní. Ceruzky voňajú za cukríkmi, pigmentácia nie je až tak dokonalá, akú by sme chceli, ale aj napriek tomu som spokojná. Okrem hydratácie, ktorú poskytujú, pery zjemnia, zvláčnia a prevoňajú. Značka ponúka ešte 5 odtieňov, a viem určite, že si z nich vyberie každá. Niektoré sú krémové, iné trblietavé. Môj má gélové zloženie s lesklým finišom.
Za mňa sú tieto ceruzky topky, dokonca mi sedia lepšie, než Astorky.


* Miss Sporty My BFF lipstick rúž na pery- odtieň: 201 My amazing Fuchsia, 2,99 eur:

Na Miss Sporty rúže som zvyknutá, že nesklamú. Ani môj nový BFF nesklamal. :) Rúž má krásne balenie, pripomína mi iné drogériové značky. Balenie je pomerne veľké, určite je väčšie, než sme u značky zvyknuté. Klasická vysúvateľná tyčinka, vonia božsky, ako cukríky. 
Vybrala som si výraznejší odtieň, predsa len, je leto, a kedy si dovoliť výrazné rúže, ak nie teraz? :)
Pigmentácia rúžu je veľmi dobrá, na perách dlho vydrží, a dokonca je ťažké ho z pier zmyť, radím použiť dobrý odličovák. Mne veľmi sadol, dnes to vidím, že bude moja prvá pozitívna recenzia na všetky výrobky. Odtieň neobsahuje trblietky, finiš je polomatný, oproti ceruzke, nie je skoro vôbec lesklý. Krásna farba, už pri prvom swatchi vidíte skvelú pigmentáciu. Mne vyhovuje, dokonca sa s ním perfektne pracuje, takže prečo si nezaobstarať aj ďalšie odtiene? :P


Všetky produkty, ktoré som si kúpila, mi sadli, páči sa mi dizajn výrobkov. Určite odporúčam primer, ten sadol aj mojej kamarátke, a rúž na pery. :)
Cena:  za 4 výrobky som platila 11,96 eur

+ pigmentácia rúžu, efekt primeru a špirály
- žiadne

Tak čo, dáte aj vy šancu týmto produktom?

Have a nice day,
S.



You May Also Like

20 komentárov

  1. Mám ráda tu pastelku na rty a rtěnku bych asi vyzkoušela!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten rúž Miss sporty je fakt úžasný :) Milujem takéto farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekné, najmä tá posledná.
    http://theflemmieux.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já od Miss Sporty mám možná tak jeden lak na nehty, jinak tuhle značku nevyhledávám, ale celkem mě zaujala podkladová báze, cena je skvělá a když jsi s ní tak spokojená, tak by nemusela být špatná :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Túto bázu si určite opäť kúpim, vyhovuje mi. ;)

      Odstrániť
  6. Miss sporty jsem nikdy neměla moc v lásce. Doma mám z dřívějška pár laků a asi jednu řasenku :)

    KOSMETIKA PŘÍRODNĚ

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Predtým som od značky mala akurát tak rúže, no tieto výrobky sú fajn. :)

      Odstrániť
  7. Je pravda, že ke stojanu Miss Sporty moc často nechodím, ale ta rtěnka má moc pěkný odstín :) Jinak jsem s touhle značkou byla spokojená hlavně s řasenkami a v poslední době mě lákají vyzkoušet ty jejich tekuté barevné linky :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie chcem skúsiť aj ja, no žltú vtedy nemali. :(

      Odstrániť
  8. Tak ten primer musím zkusit! Nikdy jsem si nic podobného nekoupila, protože mi to přišlo dost peněz za něco, co pomalu není vidět, ale za tu cenu ho musím mít :) Rtěnka vypadá taky moc dobře, určitě se u ní v obchodě taky zastavím :)

    MY COZY CORNER

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Primer ma veľmi prekvapil, v dobrom samozrejme. ;)

      Odstrániť
  9. Ahoj, ku znacke mam tiez kadejake vyhrady, asi hlavne kvoli cene, ze tak lacne vyrobky, nemozu byt moc kvalitne. Ze by som sa ale nechala zlakat? :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús, uvidíš sama. Práve kvôli cene stoja za vyskúšanie. ;)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3