Goodbye products: Jún

by - 05 júla

Ahojky lásky,

jún máme za sebou, a nastal čas na článok, ktorý som sa rozhodla publikovať mesačne. :)
Medzi moje produkty, ktoré najviac spotrebovávam, logicky patria sprchovacie prípravky, a taktiež pleťové, či telové výrobky. Dekoratívnu kozmetiku v článkoch nebudete často vídať, nakoľko mám doma veľa vecičiek, takže ich striedam, preto mi produkty dlhšie vydržia. :P


1. Fa Cream and Oil sprchovací krém s kakaovým maslom a kokosovým olejom:

Fa značka nepatrí medzi moje obľúbené, no ich sprchovacie krémy mám celkom rada. Tento je fakt skvelý, krásne napení pokožku, prevonia ju a zjemní. Kokosový olej ani veľmi necítiť, preto sa hodí aj tým ženám, ktoré príliš neholdujú tejto parfumácii. Vydrží dlho, nakoľko stačí fakt máličko, a pokožku napení. Sprchovacie krémy určite odporúčam, za mňa palec hore. :)

BUY:  ÁNO 

2. Cien sprchovací gél s vôňou melóna:

O tomto géli som písala na mojom instagrame. Je to limitovaná edícia, stojí 0,99 centov, a určite sa oplatí. Nielenže krásne vonia, ale dobre hydratuje, jemne napení, a napriek tomu, že je to gél, má husté zloženie. Ak máte cestu okolo Lidlu, nezabudnite sa poň zastaviť, nebudete ľutovať. :)

BUY:  ÁNO

3. Radox feel rejuvenated sprchovací krém s pomarančovým olejom a vitamínom E:

Sprchovacie gély Radox majú u nás vždy svoje čestné miesto, milujem ich nielen ja, ale aj moja sestra a mamina. Pokožka po umytí vonia snáď celý deň, je tiež vláčna a jemná. Určite ich vyskúšajte, ak natrafíte na akciu v Teta drogérii, vyjdú vás na 0,99 centov. :)

BUY:  ÁNO


4. Annemarie Borlind AquaNature osviežujúca čistiaca pena na tvár:

Odkedy som vyskúšala túto penu, v sprche nepoužívam žiadne čistiace gély. O tejto mojej kráske som písala samostatnú recenziu. Keď si všimnete dátum publikácie, dôjde vám, ako dlho pena vydrží. Používala som ju denno denne a jej výdrž ma fakt prekvapila. Poradila si s vodeodolným makeupom, oči neštípala a ani nepálila. Veľmi dobrá pena, v budúcnosti si ju plánujem znova zaobstarať. :)
Ak vás oslovila, kúpite ju na eshope assay.sk.

BUY: ÁNO

5. Oriflame Face Mist pleťový sprej s uhorkou:

Tento sprej mám doma dlhšie, no nepoužívala som ho. Sprej totižto sľuboval hydratáciu a osvieženie, no na moje pleti neurobil žiadne zázraky. Nakoniec som preň našla využitie ako "zvlhčovač" beauty blendru. Ak by som si ho mala ešte raz kúpiť, tak to už nie, pretože sa mi zdal byť zbytočne drahý a nevidím žiaden efekt. V podstate je to voda v spreji, ktoré je plná alkoholu. Za mňa určite nie. :(

BUY: NIE

6. Soaphoria organická kvetová voda Levanduľa:

Výborná pleťová voda, moja najobľúbenejšia. Nájdete ju v rôznych vôňach, mne sa páčila levanduľa. Pomohla mojej tvári, zjemnila ju, očistila a nedráždila. Stojí 4,90 eur a kúpite ju na eshope krasnakazdyden.cz. Samostatnú recenziu na vodičku si môžete prečítať TU. :)

BUY: ÁNO


7. Dove Advanced Hair Series regenerate nourishment šampón na namáhavé a poškodené vlasy:

Veľmi dobrý šampón, bude naň samostatná recenzia spolu s ostatnými výrobkami z tejto rady. Teším sa, pretože mojím vlasom pomohol, a bola som s ním veľmi spokojná. :)

BUY: ÁNO


Aké produkty ste spotrebovali vy? 

Krásny dníček,
S.

You May Also Like

8 komentárov

  1. V poslednej dobe sa mi Fa-čkove sprchove gély páčia a používam ich už dlho keď ma nejaký zaujal a tento mám tiež len som ho nestihla ešte skúsiť pokiaľ mám načaté iné tak sa mám na čo tešiť:) Ja mám zase veľmi kakao rada aj kokos tak preto som ho brala, ale mama kokos moc nemusí takže bude dobrý aj pre ňu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani moja mamka veľmi kokos nemusí, no ten sprcháč jej vôbec nevadil ;)

      Odstrániť
  2. Na ten sprcháč z Lidlu se musím podívat :-)
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten Radox ma zaujal :) mám rada ich sprchové gély :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nedávno jsem byla v Lidlu, ale tenhle sprcháč jsem tam neviděla :( Všechno co má melounovou parfemaci musím mít :D
    Kriss

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nas ich majú v takom regále samostatne položenom pri pokladni ;)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3