My makeup collection: Riasenky

by - 15 júla

Ahojte,
už si ani nespomínam, kedy som naposledy pridala článok o mojej makeup zbierke. Musím to napraviť, a dnes budeme pokračovať špirálami. Mám ich doma dosť, no moje obľúbené sú len niektoré.


1. Maybelline One by one volum express riasenka odtieň- Black, cca 4 eurá:

S touto riasenkou som veľmi spokojná, páči sa mi kefka, ktorá je objemnejšia, mihalnice mi krásne vytočí a nadvihne. Vydrží cca pol roka, na očiach neopadáva, ani po dlhšej dobe, myslím, že je jednou z mojich top špirál, aké som kedy mala. Odporúčam ju každej jednej žene, nadvihne všetky typy mihalníc, aj tie najjemnejšie. :)


2. Essence multi action špirála na oči odtieň- Black, 2 eurá:

Túto špirálu som si pôvodne kúpila kvôli štetčeku, no sklamala ma. Moje riasy síce nadvihla a zahustila, no po čase akosi "spľasli".
Určite ju neodporúčam, mám ju vo svojej zbierke asi preto, že mi je ľúto vyhodiť ju. Ja sa nerada vzdávam svojich vecí, vždy si poviem, že raz ich využijem, aj keď sa to vo väčšine prípadov nestane. :D


3. E-style Magic Curling špirála na oči odtieň- Black, 4 eurá:

Maskara mi zo začiatku skvelo sedela, no po čase mi začala vadiť. Neviem, či som na ňu alergická, alebo niečo, no štípali ma z nej oči, a ešte k tomu hrozne opadávala. Ak ju máte doma, ako vám vyhovuje? Neviem povedať, či by som ju odporučila, pretože zo začiatku som s ňou problémy nemala, až po čase, takže si na ňu musí urobiť názor každý sám. :/


4. Oriflame The One 5 in 1 wonder lash špirála odtieň- Black, 3,99 eur:

Môj veľmi obľúbený kúsok, som s ňou maximálne spokojná. Moje riasy vytočí, zahustí, krásne zvýrazní a dodá im iskru. Vždy, keď ju mám na očiach, sa ma ľudia pýtajú, či mám umelé riasy. Odpovedám im ako v reklame na Maybelline, možno som sa taká narodila, možno je to Wonder lash. :D Čo sa mi však páči je, že funguje na všetkých riasách, natočí a zvýrazní každú jednu mihalničku. Vydrží celý deň, neopadáva a nedrobí sa. U mňa veľká spokojnosť, určite odporúčam. :)


5. Miss Sporty Studio Lash instant volume špirála odtieň- 001 Black, 3,49 eur:

Miss Sporty špirály mne osobne veľmi vyhovujú, sú lacné, skvelé a dlho vydržia. Konkrétne táto má výborný kartáčik, s ktorým mihalnice nadvihne, vytočí ich a pritom nezaťaží. Mám rada pocit ľahkosti na mihalniciach, dlhú výdrž a žiadne žmolky. Túto krásku taktiež odporúčam, je fakt dobrá. :)


6. Avon Luxe špirála pre objem rias odtieň- Black, 4 eurá:

Avonovské špirály veľmi nemusím, no táto je jedna z tých lepších, ktoré majú v ponuke. Riasy nadvihne, zjemní a pripomínajú mi potom trsy umelých rias, pretože vďaka kartáčiku spraví riasy odelené, a akoby na "postupku" zafarbené. Ak by ste mali siahnuť po špirále z Avonu, tak odporúčam túto, za mňa dávam palec hore. 


7. Catrice Glamour Doll špirála odtieň- Black, cca 5 eur:

Veľmi dobrá špirála s efektom umelých rias. Som s ňou absolútne spokojná, striedam ju so svojimi ostatnými špirálkami. Páči sa mi dizajn obalu, je štýlový, taktiež kefka pôsobí skvelo, a aj skvelá je. Riasy predĺži, myslím, že najviac zo všetkých mojich špirál. Určite ju odporúčam vyskúšať, budete nadšené tak, ako aj ja. :)


8. Rimmel Extra Wow Lash maskara odtieň- 003 Extreme Black, cca 3 eurá:

Klasika, ktorá nechýba ani v mojej zbierke. Zo začiatku používania bola fajn, no neskôr opadávala, mrvila sa a na mihalniciach dlho nevydržala. Dnes ju používam iba na cestách, doma len občas.
Neviem no, ale neodporúčam ju, doma mám aj lepšie špirály. :(


9. Essence Lash mania reloaded maskara odtieň- Black, cca 3 eurá:

Nie, nie a ešte raz nie. Veľmi zlá špirála, absolútne nevyhovujúca na moje riasy. Nič mi s nimi neurobí, len ich zafarbí na čierno. Som z nej sklamaná,a pritom má značka plno fajn špirál. Čo už, táto kráska letí priamo do koša. :(


10. Avon Big and Multiplied maskara odtieň- Black, cca 3 eurá:

Celkom fajnová špirálka, môže byť. Používam ju najmä v kombinácii s inými špirálami, ale vie celkom dobre oddeliť mihalnice, čo je super. :) Určite ju nevyhodím, pretože jej viem nájsť uplatnenie v mojej zbierke, avšak ak by som si ju mala znova kúpiť, tak rozhodne nie.


11. Essence all eyes on me vodeodolná špirála odtieň- Black, cca 2 eurá:

Dostala som ju ako darček od sesternice, no nič extra. Mala som ju doteraz v zbierke najmä kvôli tomu, že je vraj vodeodolná, no pritom nie je. :D Určite ju neodporúčam, na riasach pôsobí lacno, zlepuje ich a zaťažuje. 


12. Avéne Couvrance špirála na oči, mini balenie odtieň- Black:

Špirálu som dostala v balíčku, a je tak praktická, že ju nosím stále v kabelke. Avšak jej účinky sú nulové, riasy mi akurát nadvihne, no pigmentácia je otrasná. Ak by som si mala kúpiť plné balenie, tak radšej nie, nakoľko mi vôbec nevyhovuje. Za pozitívne pokladám použitie pri kontaktných šošovkách. Ešte stále je na trhu málo špirál vhodných pre držiteľov kontaktných šošoviek. :(


13. Miss Sporty Pump Up Booster maskara odtieň- Black, 3,49 eur:

Doma mám už asi 5 balenie, moja top špirála. Viac o nej sa dočítate už čoskoro. :)


Takže, toto je moja zbierka špirál, nie je malá, ale ani veľmi veľká. Používam najmä svoje obľúbené kúsky, sem tam použijem aj ostatné produkty. 

Aké špirály preferujete? Máte ich doma viac, alebo si vystačíte s jednou?

Krásny dníček,
S.

You May Also Like

6 komentárov

  1. Uuf to je špirál :D Takúto zbierku som nikdy nemala, väčšinou používam len jednu, maximálne dve. Z tvojich mám skúsenosti len s tou z Oriflame a nejako som z nej nadšená nebola. Inak preferujem maskary s klasickým kartáčikom, mojou najobľúbenejšou je špirála Volume Glamour od Bourjois :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bourjois špirály som ešte neskúšala, ale určite sa po nich poobzerám, vraj sú skvelé, a aj tebe vyhovujú, tak sa teším. ;)

      Odstrániť
  2. Teeeda ale ich je:) ja vlastním Avon Luxe a ta je naozaj skvelá, ja neviem ale už odjakživa verím špirálam jedine od avonu, a väčšinu som spotrebovala iba odtial, ked som si nejakú kúpila v drogerii tak som ju niekomu radšej darovala, samozrejme z tych lacnejších to bolo, ale mám zálusk skúsiť napríklad od maybelline tu ospevovanú každým len nemám rada umelé kefky tak som si ju preto ešte nekúpila:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne vyhovujú tie od Miss Sporty, ja by som chcela skúsiť ešte nejakú bio špirálku, tak uvidíme. ;)

      Odstrániť
  3. Já měla nebo mám tu růžovou Miss sporty a řasenku od Rimmel a obě mi přišly ok.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne viac pasuje ružová, ale aj Rimmelka môže byť. ;)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3