Summer wishlist

by - 19 júla

Hello,
v piatok odchádzam na dovolenku do Turecka, preto sa snažím prispievať každý deň. Dnes mám pre vás pripravený letný wishlist z eshopu parfums.sk. Prečo práve tento eshop? Nájdem tu všetko potrebné, nemusím nikde chodiť, balíček vám donesú domov, a ich ceny sú veľmi lákavé, takže u mňa nie je o čom dlhšie premýšľať. :)


1. Collistar mascara Art Design kozmetická sada

Táto sada ma zaujala najmä kvôli špirále, tú by som chcela vyskúšať, a samozrejme taštičke. Milujem tyrkysovú farbu, a táto sa mi veľmi páči. V Collistar mascara set je dokonca miniatúra odličovača, čo je fajn, hlavne na cestovanie. :) Sada príde zabalená v krabičke, ktorej farby pripomínajú leto, vodu a slniečko. Presne takýto setík si na horúce letné dni predstavujem.


2. BH Cosmetics paletka očných tieňov Enhancing

Ak sledujete môj blog pravidelne, viete, že mojimi favoritmi pri líčení sú jednoznačne palety na oči a rúže. BH Cosmetics paleta ma niečím zaujala, myslím, že je to farebná kombinácia. Veľmi sa mi páči, určite si ju v budúcnosti kúpim. Obsahuje presne tie farby tieňov, ktoré používam najviac, a najčastejšie.

3. Grace Cole Boutique Sweet Peony and Vanilla kozmetická sada

Grace Cole výrobky som ešte neskúšala, no tento set ma zaujal najmä kvôli vôni, lebo pivoňka v kombinácii s vanilkou musí byť nielen opojná, ale priam famózna. Grace Cole sada stojí 8,90 eur, obsahuje sprchovací gél, telový krém, hubku na umývanie a toaletnú taštičku. :) Všetko je úhľadne vložené do taštičky, takže máte všetky potrebné produkty na sprchovanie v jednom. 


4. Tangle Teezer Salon Elite kefa na vlasy

Stále viac ľudí ospevuje túto kefu, tak som si povedala, že by som ju mohla vyskúšať aj ja. Mne padla do oka klasická, čierna farba z kolekcie Salon Elite. Nepotrpím si na bláznivých farebných kombináciách či vzoroch, preto u mňa elegancia a jednoduchosť zvíťazili. Tangle Teezer Salon Elite stojí 8 eur, a nájdete ho v rôznych farebných kombináciách. Vraj vlasy rozčeše a pritom nezaťaží, tak to raz, hádam, rozlúsknem. :P


5. Paco Rabanne mini darčeková sada

Milujem vône od Paco Rabanne. Sú svieže, elegantné, zmyselné a pritom tak ženské. K vôni som sa dostala úplne náhodne, keď si mamina kúpila svoju Lady million. Tajne som jej ju kradla, pretože voňala neskutočne. Vôňa ma úplne vystihovala, páčila sa aj môjmu okoliu, takže sa v budúcnosti plánujem k svojej Lady vrátiť. Paco Rabanne mini chcem najmä pre maličké balenia, ktoré sa hodia do kabelky. A ja osobne miniatúry zbožňujem. :P


6. Natura Siberica sprchovacie gély

Bio kozmetika, s nádhernými vôňami a baleniami. Sprcháče ma zaujali hneď na prvý pohľad, každý z nich je iný, čo je skvelé. 
obsahuje samé dobré prísady, takže ten sa mi bude hodiť hlavne v zime. Relax a rozmaznávanie sú pre mňa dôležité, a s týmto sprcháčom budú určite nezabudnuteľné.
Natura Siberica loves estonia osviežujúci sprchovací gél ma zaujal obalom a dizajnom. Chcela by som ho vyskúšať, pretože je z limitovanej edície a páči sa mi.
Natura Siberica active organics tonizujúci sprchovací gél má 400 ml balenie, tak ako aj ostatné gély. Dizajn obalu opäť veľmi pekný, a všetky gély stoja 4,50 eur za kus, čo je skvelá cena, všakže. :)


Sme na konci môjho summer wishlistu, dúfam, že sa vám páči, a ak používate prípravky, ktoré na zozname mám, dajte mi do komentárov vedieť, či ste spokojné. :)

Krásny zvyšok dňa,
S.


You May Also Like

4 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3