Zmeň svoj život s Fitlist

by - 18 júla

Ahojte,
dnešný článok bude iný, ako ste zvyknutí na mojom blogu čítať.
Povieme si niečo o zdravom životnom štýle, o jedlách, ktoré sú chutné, rýchle a hravé.
Každý jeden z nás pociťuje túžbu zmeniť svoj vzhľad. Či je to chudnutie, s ktorým chceme došperkovať našu postavu, alebo naopak, pribratie. V spolupráci so stránkou fitlist.sk som mala možnosť otestovať ich skvelý platinový program. Tento program je vhodný nielen pre ženy, ktoré chcú schudnúť, ale aj pre tie, ktoré potrebujú to kilečko navyše, čo je môj prípad.

Poďme si spolu prejsť, čo všetko nájdete v platinovom programe. :)


Fitlist patrí medzi špičkové stránky venujúce sa zdraviu, životnému štýlu a pohybovej aktivite.
Mne sa stránka osvedčila, pretože som doteraz nevidela program, ktorý by ponúkal toľko, čo tento.
Môj platinový program zahŕňa jedálniček na mieru, samozrejme, je vystavený tak, aby vyhovoval mojim potrebám a cieľom. Ďalej v ňom nájdete cviky, s ktorými som bola ja osobne veľmi spokojná, pretože to boli cviky, ktoré každý ľahko zvládne. Nachádza sa tu aj poradenstvo od osobného trénera, a ako bonus vám pribalia kupóny, s ktorými ušetríte pri nákupoch. Čo sa mi veľmi páčilo, a zaujalo ma hneď na prvý pohľad, bola funkcia nákupný zoznam, kde vám presne vytriedili a napísali zoznam potravín, ktoré vám na nasledujúci týždeň treba. Mne už potom stačilo zapnúť tlačiareň, vytlačiť si svoj zoznam, a hurááá na nákup. :)
Pri zakladaní účtu na stránke prejdete vstupným dotazníkom, kde uvediete cieľ vášho boja, či chcete schudnúť, alebo pribrať, či chcete cvičiť doma, alebo vonku a iné, základné veci. Čo ma prekvapilo, boli rôzne potraviny, a vy si zaškrtnete tie, ktoré vám chutia, a ktoré chcete mať v jedálničku. Následne si vytvoríte svoj profil, kde budete mať všetky potrebné informácie.



Šípka ukazuje na možnosti programu, to znamená, jedálniček, ktorý vidíte aktuálne na fotke, cvičenie v podobe videí s trénerom, kupóny na nákup, premium sekciu a profil.

Moje dojmy a pocity:
Ja som plán testovala 2 týždne. Za 2 týždne som pribrala 1,22 kg. Recepty, s ktorými som pracovala, boli chutné, rýchle a vyvážené. Ak sa mi návrh plánu nepáčil, stačilo kliknúť „zmeniť jedlo“, a milá mačička na obrazovke krútením chvostíka jedlo zmenila. Podľa mňa je to skvelá funkcia, veď nie stále máme chuť na určité papaníčka. Pri jedálničku oceňujem rozmanitosť stravy, nikdy sa nestalo, aby som mala 2 krát to isté jedlo. Okrem toho, ak si všimnete hore na fotke, funkcia „Kúzelný recept“ ponúka nespočetné množstvo receptov, presne 700, a to už ženy moje, je z čoho vyberať. Receptíky sú nenáročné na prípravu, a naozaj výborne chutia. Pridávam fotky mojich receptov. Mne veľmi chutilo ovocie, oriešky a zeleninové panvice.
A čo ma naučil jedálniček? Jesť pravidelne 5 krát do dňa, raňajkovať, čo som doteraz nerobila, a vďaka plánu som sa to naučila. Dnes už nezačnem deň poriadnymi raňajkami. :P
Pozrite, aké skvelé recepty a jedlá vám Platinum program ponúka. Ak sa vám jedálniček páči, viete si ho vyskúšať úplne zadarmo, stačí, keď sa bezplatne zaregistrujete na stránke.  



Čo sa týka cvičenia, z tohto som bola nadšená najviac. Výborné kardio cviky, rozcvička, ktorú hravo zvládne malé dieťa, a rady trénera, ako dýchať a koľko sérii zopakovať. Videá sú veľmi podrobné, nevynechávajú absolútne nič, som s nimi veľmi spokojná. Stačí si vziať podložku, veci na cvičenie, a pustiť si video s cvikmi. Moja kondička sa zlepšila, už ma nebolí chrbát tak veľmi, ako predtým. Samozrejme, je dôsledné cvičenie nevynechávať, no to sa nemusíte báť, už pri vstupnom dotazníku vyplníte, či chcete cvičiť 3 alebo 4 krát do týždňa, a plán vygeneruje cviky hodiace sa práve pre vás. :) Dokonca vám zostavia plán, kedy cvičiť, a kedy si dať pauzičku. :)




Okrem týchto vecí nájdete v Platinum programe kupóny a zľavy. Toto všetko získate za 14,90 eur. Ak si však objednáte plán na celý rok, vyjde vás len 12, 42 eur.
V prepočte si vezmite, že klasický jedálniček s konzultáciami stojí cca 100 eur, lenže s Fitlistom vás vyjde na 14,90 eur, plus ako bonus máte plán na cvičenie. Ak by ste cvičili s trénerom, stálo by to cca 15 eur na hodinu a potrebujete cvičenie aspoň 8 krát mesačne, čo predstavuje 120 eur, lenže s Fitlistom dostanete naviac konzultácie a jedálniček, a to všetko len za 14,90 eur. V podstate ušetríte peniaze, ktoré môžete minúť na dôležitejšie veci. Ako som spomínala, kupóny dostáva každý, a to doslova. Každý jeden registrovaný účastník dostane kupóny, rozdiel je v percentách, to znamená, že pri Platinum programe máte vyššie zľavy. :)

Tak čo, zaujal vás tento plánik? Chcete zmeniť svoj život?
Ak áno, tak mám pre vás prekvapenie:

  • VOUCHER na 1 skúšobný deň PLATINUM programu, stačí sa bezplatne zaregistrovať na TOMTO odkaze
  • 25 % zľava na akýkoľvek program, stačí vložiť od objednávky kód: MNKIHCE

AAAA aby toho nebolo málo, budeme SÚŤAŽIŤ o 6 PLATINUM VOUCHEROV na celý mesiac zadarmo, hurááá. :)

Súťaž bude prebiehať na Facebooku, na instagram.com a na blogu.
Všetky pravidlá nájdete na daných stránkach. :)

SÚŤAŽ BLOG:

Na blogu budeme súťažiť o 2 vouchere, čiže budú 2 výhercovia.
Podmienky súťaže na blogu- 

* Odpovedať na súťažnú otázku:
Aký eshop je prvý v ponuke zľavových kupónov na stránke fitlist.sk?

(Odpoveď nájdete v sekcii kupóny, stačí sa len bezplatne zaregistrovať)

* Sledovať môj blog cez Google + (GFC)
* Napísať mi meno, pod akým ma sledujete, odpoveď na otázku a tiež email, na ktorý vás v prípade výhry kontaktujem. 

Súťaž platí pre Slovensko a Česko.

Do súťaže budú zaradení len tí súťažiaci, ktorí odpovedali správne na súťažnú otázku! Žrebovať budem klasicky, cez random.org.

Súťaž končí 3.8 o polnoci, výhercov vyhlásim nasledujúci deň na každej jednej sociálnej sieti a na blogu. :)

Držím vám palce.

Vaša S. :)


You May Also Like

5 komentárov

  1. Sledujem ťa ako Lenka Čunderlíková, mail: cunderlikova.l@gmail.com ... odpoveď: 4home.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Martina Biľová... ontekovci@gmail.com...4home.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sledujem ťa ako Daniela Rolková, mail: darolka@gmail.com 4home@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3