* Back to school GIVEAWAY *

by - 11 augusta

Ahojte moji milí,
ja viem, ešte sú prázdniny, a ja už straším so školou. Pomaličky sa nám to kráti, preto som sa rozhodla, že vás poteším, a snáď začiatok školského roka nebude až tak tragický. :D
Pripravila som si pre vás vecičky, ktoré ma zaujali, ktoré mám sama doma, a s ktorými vám učenie a zapisovanie poznámok pôjde oveľa ľahšie. :P

A čo som si pre vás pripravila? 


V balíčku nájdete:

* Lepiace papieriky 3 ks (rôzne motívy)
* Obojstranné fixky (hrubá, tenká)
* Avon Naturals Body Care čokoládový peeling na telo
* Catrice laky na nechty (base coat-strieborný podklad na nechty a červený vrchný lak)- limitovaná edícia
* Hliníkové puzdro na maličkosti (ideálne na lieky, tampóny alebo mince)
* Miniatúra krému Bioderma Sensibio Rich (5 ml)
* Vzorky krémov od Vichy a Laroche-posay (3ks)


Podmienky súťaže:

1. Sledovať môj blog cez GFC (na pravej strane, lišta Google plus followers alebo pridať do kruhov).

2. Napísať mi dole do komentárov, aké články sa vám na blogu páčia, poprípade mi nechať inšpiráciu na nové články. :)

3. Napísať mi tiež kontaktný email, kde vás v prípade výhry zastihnem. 

Nepovinné- budem rada, ak si kliknete aj na môj instagram.com a podporíte ma odberom :)

Súťaž trvá do 2. septembra!!! a víťaza zverejním na blogu nasledujúci deň. Ak sa mi víťaz neozve do 7 dní, vyžrebujem iného súťažiaceho.

Súťaž platí pre Slovensko a Českú Republiku.
Losovať budem pomocou random.org

+ Súťaž bude prebiehať aj na mojom Facebooku, kde môžte vyhrať rovnaké ceny, len s menšom obmenou. :P

Držím vám všetkým palce. 

Vaša S. 

You May Also Like

34 komentárov

  1. dakujem za pozvanie ja si rada prečítam hlavne o kozmetike:)
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sleduji tě jako Kateřina Výmolová
    Ráda čtu kosmetické recenze :)
    blogbeautybyk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sleduji i na fb
    tomanova.katerina@centrum.cz
    miluju kosmeticke recenze hlavne toho co doma jeste nemam

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bola by zaujímavá téma - čo najradšej z kozmetických úkonov robíš a prečo.
    GFC: marmaloyd
    marmaloyd@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip, hneď si ho zapíšem. :) A tvoje čísielko je: 4 ;)

      Odstrániť
  5. Ahoj:) nejradši mám DIY, na ty koukám u každého a vždy, je to pro mě nejoblíbenější formát :) kaluzovanatali@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ráda si čtu kosmetické recenze a články o nákupech.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. malegova.alena77@gmail.com
    Pačia sa mi všetky tvoje članky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. veľmi pekná výhra. Opäť ma čaká škola a s ňou spojené nákupy. Takto by si mi aspoň zopár korún ušetrila. Čo sa týka tvojich článkov, osobne mi je jedno čo od teba čítam, pretože máš veľmi pekný štýl písania a prakticky si prečítam všetko. Najviac ma však zaujímajú rôzne sady a sety, ktoré testuješ. :)

    GFC: Katarína Sládečková
    sladeckova219@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tie fixky som si chcela ísť kúpiť, ale už boli vypredané! :D
    Nie som si istá, či sa ti to ukáže, ale mala by som sledovať ako Aďa G. :) Keď tam ešte to doriešim :)
    Som tu nová, ale ako pozerám recenzie sú super :D
    555adka55@gmail.com
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  12. G+: Zdeňka Martináková
    Mám ráda kosmetické recenze. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sleduji Tě jako Klára Odehnalová.
    Nejraději mám články o kosmetice, převážně recenze.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hlavne recenzie o kozmetike :)
    veronika.stofancikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sledujem ako NINA VE a na tvojom blugu mám rada recenzie na nejaké tie kozmetické produkty.
    Môj e-mail je: nina.vincova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahojky...

    Sleduji uz dlouho a vzdy se na tvuj blog rada vracim... Mam velmi rada tve recenze a co se tyka toho co bych chtela videt tak jsou to DIY a treba nejake jednoduche receptiky... No jako kazda zena, potrebuji i ja kolikrat inspiraci..

    Velmi me potesila recenze na novou cistici radu od Nivei.. Uz jsem jich par cetla, protoze jsem planovala prave porizeni teto cistici sady...

    A vzhledem k tomu, ze jsem puntickar, tak by mi me velmi potesily prave ty fixy a lepici papirky.. No do diare uplne idealni.. A ten muj je kolikrat hodne neprehledny...

    A ten stribrny lak na nehty je naprosto uzasny.. Nevim, proc jsem si zatim zadny v teto barve neporidila... Budu to muset napravit...


    Sleduji jako Ve Mu
    email: v.e.r.d.a@centrum.cz
    FB: Veronika Muniková

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár, som rada, že si verná môjmu blogu a rada sa sem vraciaš. :)
      Tvoje číslo je: 14 :)

      Odstrániť
  17. Krásna GA veľmi by sa mi tieto pomôcky išli aj na VŠ (vyznačovanie strán a podčiarkovanie) a kozmetiky nie je nikdy dosť :) Inak tie fixky som ako malá mala a sú fakt úžasné, pretože sú aj tenké aj hrubé a preto sa s nimi v škole dajú vyznačovať aj napr. rohy ale aj počiarkovať dôležité slová, čo je podľa mňa viac ako super :) A tie laky sú doslova honosné :)

    Čo sa týka tvojho blogu, páčia sa mi najmä recenzie o kozmetike :)


    GFC: Katarína Sládečková
    E-mail: sladeckova219@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Katka za pekný komentár, tvoje číslo je: 15 :)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3