My makeup collection: Ceruzky, linky a mono očné tiene

by - 26 augusta

Ahojky,
už dlhšie som neprispela s článkom o mojej kozmetickej zbierke, preto si dnes ukážeme ceruzky, linky a mono očné tiene+ niečo navyše.  

Mono očné tiene:



* Miss Sporty duo očné tiene- odtieň: 213 Sleek-looking ( hnedé odtiene ) a 211 Maverick Mood ( čierne odtiene )

Tieto tiene so si kúpila vo výpredaji za smiešnych 1,19 eur. Pigmentácia tieňov je podľa mňa fajn, balenie je dosť pracné, zmestí sa všade a ja tiene využívam najmä pri cestovaní. Hnedé odtiene sú veľmi pekné, dajú sa skvelo blendiť, a čo sa týka čiernej a bielej, sú to univerzálne farby na každý deň. :)


* Pupa Vamp krémový tieň na oči- odtieň: 300

Veľmi pekný téglik, krásna modrá farba, skvelá výdrž, no ak ho nanášate štetcom, strašne opadáva a drobí sa. Pri použití prstov sa dá dobre rozotrieť po viečku, a farba je viac ako krásna. 


* Dermacol Moon Touch penové očné tiene- odtieň: 2

Krásna pigmentácia, dobrá výdrž a véééľa trblietok. Tieň sa hodí skôr na rozjasnenie vnútorného kútika, ale kľudne ho použite na celé viečko. Dá sa kombinovať všelijako, a mne sa páči najmä farba tieňa.


* Catrice Intensif Eye očný tieň: odtieň- 030 Vanilla Sky Ride

Zapečený tieň s krásnou pigmentáciou, bol priložený ako darček k časopisu, a mne sa veľmi páči, využívam ho aj ako rozjasňovač. 


* Essence 3D očné tiene- odtieň: 09 irresistible midnight date

Modrá je moja najobľúbenejšia farba, preto som neodolala tomuto duu. Páči sa mi farba, tiene sú pekne pigmentované, a vydržia fakt dlho. :)


* Astor Color Vision očné tiene: odtieň- 325 Winter green

Toto boli moje prvé tiene, ktoré som si kúpila. Už ich mám dosť dlho, no občas ich ešte použijem, aj keď by som ich mala vyhodiť. :D
Majú nádherné farby, jemné a neprášivé.

Produkty na obočie:



* Tiene na obočie Avon: odtieň- soft brown

Moje prvé tiene na obočie, a zároveň najčastejšie používané. Doma mám už 3 alebo 4 balenie, a popravde, ešte ma neomrzeli. Majú veľmi dobrý odtieň, ktorý sa mi perfektne hodí. 

* Tiene na obočie She-stylezone

Z tejto palety používam najmä tmavý tieň, no aj svetlý sa občas hodí. Túto krásku si so sebou beriem na cestovanie, pretože má maličký štetec aj s kefkou, čo je fakt super. :)

* She-stylezone gél na obočie

Písala som naň recenziu, podľa mňa skvelý pomocník pri neposlušnom obočí.

* Essence ceruzka na obočie: odtieň- 02 Brown

Jedna z naj ceruziek, aké som kedy mala. Cenovo veľmi prijateľná, preto si ju kupujem stále znova a znova.

* Essence make me brow: odtieň- 02 browny brows 

O tomto géle netreba veľa rozprávať, vynikajúca napodobenina Benefitu, skvelá výdrž, kefka a farba.

* Oriflame Giordani Gold gél na obočie: odtieň- Brown

Farba gélu je výborná, no špirálová kefka je zbytočne veľká, čím sa s ňou aj zle pracuje. Používam ho len výnimočne, aj to s iným aplikátorom.

Ceruzky a linky na oči:



* Essence vodeodolná linka na oči: odtieň- Black

Túto linku zbožňujem, dosť som si ju obľúbila. Pigmentáciu ma fakt výbornú, vydrží na očiach hodiny, a jej cena je úžasná. 

* Up Girls tekutá očná linka: odtieň- 04

Linka nie na bežné nosenie, preto ju aj ja používam zriedka. Ale páči sa mi farba a trblietky, je fajn na oživenie líčenia. 

* Avon Super shock gélová očná linka: odtieň- blackened metal 

S touto linkou nie som spokojná, ma slabú pigmentáciu, miesto čiernej vyzerá ako sivá. Používam ju len zriedka. 

* Rimmel Scandal Eyes linka v pere: odtieň- 001 Black

Linky v pere sú pre mňa stále záhadou, pretože ich neviem používať. Vždy vybočím z línie, ktorú s linkou ťahám, a oproti Essence ju musím nanášať viac krát. 

* Oriflame očná linka v pere: odtieň- Black

Hrozná linka, rýchlo zasychá, vynecháva farbu, akurát ma dobrý aplikátor, to je všetko. Určite ju neodporúčam. Po zaschnutí zmení farbu na sivú, čo sa mi vôbec nepáči.

Linky sú označené písmenami- O: Oriflame, E: Essence a R: Rimmel.



* Essence kajalová ceruzka: odtieň- 04 white

Pekná biela farba, používam ju na spodné viečko. 
Dá sa použiť aj ako linka na hornom viečku.

* She- stylezone kajalová ceruzka: odtieň- 001

Veľmi dobrá pigmentácia, dlho vydrží a nerozmazáva sa. Túto kajalku odporúčam všetkými desiatimi. 

* Avon glimmerstick vodeodolná ceruzka: odtieň- pearly

Trblietavá biela farbička, gélovej konzistencie. Dobre sa ňou pracuje a páči sa mi jej obal.

* Oriflame veryme ceruzka: odtieň- silver glow

Trblietavá strieborná ceruzka. Mne sa veľmi páči, mala som ju v Turecku, a používala som ju dosť často.

* Essence kajalová ceruzka: odtieň- 25 feel the mari-time

Tyrkysová je toto leto veľký hit, preto ani mne nesmie chýbať v kozmetickej taštičke. :)

* Avon duo Color Trend ceruzka na oči: odtieň- silver star/pitch black

Duo ceruzka, na jednej strane čierna, na druhej sivá. Používam ju hlavne pri líčení do školy. Sivá ma pekný odtieň, a čierna dobrú pigmentáciu.


* Rimmel Exaggerate podkladový tieň na oči

Spomeniem aj tento tieň, ktorý sa používa ako podklad. Nemám veľa takýchto tieňov, pretože mne stačí jeden podklad, a keď ho miniem, kúpim si nový. Na tomto type produktov až tak neulietam. :D
Písala som naň samostatnú recenziu, ak by ste chceli vedieť viac. 


Toto je moje zbierka liniek, tieňov a ceruziek. Dúfam, že sa vám páči, a že máte podobnú kopu produktov.

Používate podklad pod očné tiene? Ak áno, aký by ste mi doporučili?

S.

You May Also Like

10 komentárov

  1. Nestačím zírat, kolik máš produktů na obočí a linek na oči! :D Já mám jednu tužku na obočí, jedny linky a jednu tužku na oči - z toho používám jen tužku na obočí. Náhodou je to zrovna ta, kterou máš i ty - od Essence a jsem s ní moc spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada že máš rovnaký vkus na značky. Mne Essence veľmi sedí. :)

      Odstrániť
  2. Máš krásne farby tieňov na oči! A linku od Essence mám aj ja a som s ňou taktiež veeľmi spokojná!
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkná sbírka, gel a tužky na obočí od Essence mám taky moc ráda :) A linky Rimmel Scandal Eyes mám taky, akorát v takovém tlustším peru a ta pigmentace je teda dost chabá, tak nevím, zda nemám jen nějaký vadný kus nebo jsou takhle špatné všechny. Bázi pod oční stíny mám taky jenom jednu - v kalíšku od Catrice, ale zatím jsem úplně nevykoumala, zda to stíny na víčku udrží déle, každopádně to alespoň hezky sjednotí víčko, stíny se lépe nanáší a mají trochu hezčí pigmentaci :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu. :) Rimmel má zlú pigmentáciu, no špirály majú fajn. :)

      Odstrániť
  4. Teeda užasne, celkom sa mi páčia tie miss sporty tiene aj hnede aj tie s čiernou ako vravíš take uni daju sa použiť kedykoľvek mám take najradšej:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3