Notino.sk

by - 31 augusta

Ahojte,
raz jedna múdra žena povedala pravdivú vetu- "Recept na úspech je neustála zmena." Tak, ako sa menia technológie, mení sa aj kozmetický priemysel.
Eshop parfums.sk mení svoje meno na notino.sk. Podľa mňa je skvelé, že sa firma vyvíja, pretože tým ukazuje svetu nové možnosti. 
Ja osobne som bola zvyknutá na pôvodný názov, avšak nové meno je zvučné a myslím, že sa bude ľahko pamätať. 
Eshop rastie do krásy, rozrástol sa do 14 krajín, v jeho sortimente nájdeme kopu skvelých značiek, aktuálne disponuje viac ako 45 000 výrobkami, a svoje meno chcel zosúladiť s ostatnými krajinami, kde je známy ako Notino. 

Zdroj: http://www.notino.sk/

Notino.sk (čítaj: notýno ) mení tieto informácie:
* webová adresa eshopu- www.notino.sk
* email: info@notino.sk
* názov a logo
* telefón na zákaznícku linku: 02 205 702 50

Čo ostáva:
- cieľ a prístup ku zákazníkom
- široký sortiment, ceny, spôsob dopravy, odberné miesto a obchodné podmienky
- zákaznícke účty, nastaveniam história objednávok a prihlasovacie údaje
- webové stránky a sociálne siete
- majiteľ, zamestnanci, sídlo a dodávatelia
- všetky kupóny a zľavy, ktoré platili na parfums.sk je možné uplatniť aj na novom webe

Na počesť tejto veľkej zmeny som ako blogerka dostala krásny boxík, ktorý bol plný milých vecičiek. Určite ste zvedavé, čo sa v ňom ukrývalo, takže čítajte ďalej. :)


Box sa mi hrozne páči, má ideálny tvar na uskladnenie vecí, a čierna mašlička pristane k ružovej farbe. 
V balíčku sa nachádzali tieto produkty:

1. Avéne Cleanance čistiaca voda na tvár
- túto vodičku som už doma mala, a bola som s ňou spokojná, takže som rada, že ju mám opäť


2. Toni&Guy Glamour lak na vlasy
- lak nepoznám, tak som zvedavá, aký bude


3. Oriflame Divine deo gulička
- z deodorantu sa teším, mala som krém tejto vône, a bol fakt skvelý


4. Klorane balzám s voskom z magnólie
- značku zatiaľ nepoznám :)


5. Garnier Ambre Solaire samoopaľovací krém na tvár
- výborný pomocník pre bledulky


6. Orofluido Beauty elixir olej na vlasy
- na tento olej som počula samé chvály, konečne ho vyskúšam


7. Vichy Idéal Soleil krém na opaľovanie SPF 50 a Vichy Idéalia gélový krém
- Ideáliu krém môžem len doporučiť, a opaľovák som zatiaľ neskúšala


8. Weleda telové mlieko na citlivú pokožku
- mini krém beriem so sebou na dovolenku, dúfam, že bude fajn 


9. Mini parfumy
- Escada vonia neskutočne dobre, a Boss je moja srdcovka :)


10. Medi Blanc bieliaca zubná pasta a Aloe 99% gél
- zubnú pastu si môžte na eshope vybrať ako darček k objednávkam


11. Lemonograss osviežujúca bylinná kúpeľ
- vzorku bylinnej kúpele venujem do súťaže, pre vás, mojich čitateľov


12. HH simonsen gumičky do vlasov
- najpopulárnejšie gumičky súčastnosti a tieto ružové sú rozkošné


Páči sa vám obsah balíčka? Čo by potešilo vás? Myslíte si, že si dokážete zvyknúť na zmenu mena eshopu?

Pekný večer dámy,
S. 

You May Also Like

4 komentárov

  1. Jeeej, super.... krásny balik a je to milé od Notino :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja som tento balíček dostala, len mi tam chýbala Avene vodička, miesto toho som mala inú Avene :) Inak super balíček. Koho by nepotešilo takéto miniprekvapenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Videla som tvoj balíček na blogu. :) Je to milé potešenie.

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3