Turecko 2016

by - 03 augusta

Tento rok sme so snúbencom strávili dovolenku v príjemnom a slnečnom Turecku. Určite sa pýtate, či sme sa nebáli, ísť do krajiny, kde sú nepokoje. Popravde, strach sme mali, ale po príchode do hotela sa naše obavy vytratili. Všade bol kľud, pohodička, obyvatelia boli milí, prívetivý, boli sme sa pozrieť v meste, kde bola taktiež pohoda. Pridávam zopár fotiek, sú to fotky, ktoré sme v destinácii nafotli. Osobné fotky, žiaľ, na blog dávať nebudem, z určitých dôvodov, no dúfam, že mi odpustíte. :)
Pozývam vás, aspoň cez fotografie, okúsiť more, slnko a oddych v krásnom prostredí...


Jupííí, dovolenka sa začína. :)


Náš výhľad z balkóna. 

Vybrali sme si mestský hotel, a boli sme spokojný, vyhovoval nám. :)

Nechýbali ani zvieratká. ;)

Perfektný papagáj Yakup, ktorý na nás pískal, mňaukal a zavíjal. Šikovné to zvieratko. :P

Nič nepadne v horúčavách lepšie, než vychladený drink. :)

Tento bol môj obľúbený. Myslím, že v ňom bola vodka a nejaký modrý, sladký sirup. :D

Naša slnečná výbava, z každého rožka troška. :) Na výrobky od Annemarie Borlind bude samostatná recenzia. 

Naša pláž s barom, v ktorom čapovali alko aj nealko. My sme si väčšinou dávali pivo, alebo fantu. 

Piesok a more, dokonalá kombinácia.

Náš hotelový bazén a sedenie.

Promenáda a mesto. Všade boli palmy, stromy s mangom, pomarančmi, citrónmi a limetkami. Na pláži rástli banánovníky s mini banánmi. Boli fakt rozkošné. :)

Mesto, ktoré nikdy nespí. Premávka bola aktívna celý deň aj noc, Turci po sebe stále trúbili, takže sme v noci chytali šok. :D

Starbucks, MCDonald a Burger King... aj takéto "vymoženosti" sme v tomto malom mestečku okúsili.

 Eminem k nám chodil každý deň. :D

Slnko, 45 stupňov a relax. 

Nočný výhľad na hradby, ktoré sa nachádzali nad mestečkom. Za hradbami je krásna Kleopatrina pláž, s bielym pieskom.

Keď ma môj miláčik fotí. :*

Pohľad na hradby a more. Vlny tam boli úžasné, na brehu sme zbierali mušle. 

Pár našich úlovkov. :)

Jedlo bolo vynikajúce, polievky ako jedna báseň. 

Východ slnka na letisku. Bolo dobre, dovidenia nabudúce...



You May Also Like

10 komentárov

  1. Nádhera hlavne že ste mali blízko k moru a tie palmy sa mi najviac páčia:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to bola nádhera. Palmy mi pripomínali tú exotiku, ktorá u nás nie je. :)

      Odstrániť
  2. Vyzerá to tam skvelo, tá fotka po zotmení je veľmi pekná, turecko má svoju atmosféru :) Najviac ma zaujali tie modré vody/ drinky, to vyzerá naozaj exoticky a síce neviem čo je to, ale dala by som si :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie drinky boli miešané z ich liehovín, no čo tam presne bolo, neviem, ale chutili mi. :D

      Odstrániť
  3. Vyzerá to tam parádne, určite ste si tam skvelo oddýchli a zrelaxovali :) Tiež by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, oddýchli sme si, škoda len, že už som zase doma. :/ :D

      Odstrániť
  4. Taky máme doma takového "Yakupa". Štěká, mňouká, telefonuje, směje se.. je to sranda :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3