Goodbye products: Summer

by - 01 septembra

Hello,
prázdniny už oficiálne skončili, a ja mám pre vás pripravený článok o spotrebovaných produktoch, ktoré som v lete používala.  :)


Sprchovacie gély



* Kallos GoGo sprchovací gél: 

U nás doma sme 3 dievčatá, takže sa nečudujte, ak v spotrebovaných produktoch uvidíte veľa sprcháčov. Kallos je veľmi jemný gél s príjemnou vôňou, a odporúčam ho na každodenné sprchovanie. Viac sa o ňom dozviete už čoskoro, v samostatnej recenzii. :)

BUY: ÁNO


* Fa Coconut sprchovací gél s kokosom:

Krásna vôňa kokosu, výborná pena a ešte lepšie prevoňaná pokožka. S týmto sprchovacím gélom som bola veľmi spokojná, určite si ho znova kúpim. :)

BUY: ÁNO


* Balea Insel Traum sprchovací gél s marakujou:

Nádherná vôňa, veľmi pekný obal, no ako to býva zvykom pri géloch od Balei, po sprche sa vôňa stratí. Je to škoda, pretože gél je naozaj skvelý, ale pre tie z vás, ktoré milujú voňavú pokožku aj po kúpeli, odporúčam poobzerať sa po niečom inom.

BUY: ÁNO/NIE


* Dove deeplynourishing sprchovací krém:

Môj najlepší sprchovací krém, moja srdcovka, moja stálica. Bez krémov od Dove sa jednoducho nezaobídem, vždy mám doma aspoň jeden sprchovací krém, a ak sa mi nechce dodatočne natierať telovým mliekom, použijem tento zázrak. Hydratuje fakt úžasne. :)

BUY: ÁNO



* Cien grapefruitový sprchovací gél:

Ak ma sledujete na Instagrame, viete, že som o tomto géli písala. Podľa mňa za 0,99 centov najlepší gél, aký môže byť. Dokonca mi pokožka po kúpeli voňala, čo sa napríklad pri Balei nestalo. 
Kúpite v Lidli.

BUY: ÁNO


Vlasy

* Dove Oxygen Moisture šampón na vlasy:

Priesvitný, voňavý šampón, ktorý je ideálny na riedke vlasy. Dodá im objem, lesk a vitalitu. Ak máte vlasy bez objemu, poobzerajte sa po ňom. :)

BUY: ÁNO



* Avon Advance Techniques protect sprej na ochranu vlasov pred teplom:

Sprej mal veľmi peknú vôňu, no či mi pomáhal pri stylingu a ochrane, neviem. Vlasy po ňom len voňali, nevidela som zjemnenie, ani lesk. Za mňa nič moc.

BUY: NIE


Iné

* Nivea Intimo double effect gél na intímnu hygienu:

Gél na intímnu hygienu by nemal chýbať žiadnej žene, no popravde, tento ma nijak neohúril. Ostanem naďalej verná Lactacydu.

BUY: NIE



* Gillette satin care Olay gél na holenie:

Medzi moje najčastejšie používané gély patria tie od Balea. Avšak, keď som videla akciu na Gillette, neodolala som, a kúpila ho. 
Mne sa veľmi pozdáva, ma vanilkovú vôňu, na pokožke vytvorí bohatú penu a holenie s ním ide ako po masle.

BUY: ÁNO


* Avéne termálna voda v spreji:

Moja najobľúbenejšia voda v spreji, kupujem si ju pravidelne, a používam ju takmer na všetko-po holení, popáleniny, odreniny, porezanie,...

BUY: ÁNO


* Bioderma Sensibio H2O micerálna voda:

Najlepší odličovák na svete, písala som o ňom už asi miliónkrát, odporúčam všetkými desiatimi. :)

BUY: ÁNO



* Avon Planet Spa Herbal Steam bath maska na tvár:

Eukalyptová maska na tvár, ktorá ma za úlohu zjemniť pleť a dodať jej potrebnú vlahu a vitamíny. Môj postoj k maske je neutrálny, takže sa neviem vyjadriť, či kúpiť, alebo nie. 

BUY: ?


* Marks&Spencer Roll on deodorant s ružou:

Výborná gulička, chráni pred potením, nevytvára biele škvrny na oblečení a stojí cca 3 eurá. :)

BUY: ÁNO


* LaRoche-Posay Effaclar čistiaci gél na tvár:

V období najhoršieho akné som naň nedala dopustiť. Teraz, keď mám pleť suchú, ma veľmi neohúril. Odporúčam na mastnú a problematickú pleť.

BUY: ÁNO (mastná a problematická pleť)                          NIE (suchá pleť)


* Oriflame Pure skin korektor na vyrážky:

Produkt ma nijako neuchvátil, na vyrážky vôbec nezaberal, a ako bonus vytváral oranžové sfarbenie. 

BUY: NIE


* Miss Sporty špirála na oči Pump Up Booster:

Nadvihne mihalnice, oddelí ich, zvýrazní a pokryje sýtou čiernou farbou. Moja najdokonalejšia špirála. :)

BUY: ÁNO



* Maybelline One by One Volume špirála:

Jedna z tých lepších špirál, ktoré som doma mala. Bola som s ňou spokojná, moje mihalnice predĺžila a vytočila. 

BUY: ÁNO


* Soaphoria telové suflé levanduľové pole:

Bohato našľahané suflé s nádhernou vôňou. Určite sa po ňom poobzerajte, pokožku výborne hydratovalo a zjemnilo. 

BUY: ÁNO


* A-derma Epitheliare A.H. krém na jazvy a strie:

Zjednotenie jaziev už po 2 dňoch, krásna pokožka a menej viditeľné strie. Pre mňa je tento krém to najlepšie z lekárne, čo pomáha bojovať proti jazvám po akné.

BUY: ÁNO



* Bioderma Atoderm Intensive krém na atopickú pokožku:

Doma mám už druhé balenie, s týmto krémom som veľmi spokojná, pomáha pri extrémne suchej pokožke.

BUY: ÁNO

V lete nepotrebujem veľa produktov na prežitie, a tento rok padli za obete tieto výrobky. 

Užívajte zvyšok voľného dňa,
Soňa

You May Also Like

20 komentárov

  1. Od Soaphorie mám presne toto suflé a milujem ho! :) Na odličovanie používam micelárku od Garnier a mám ju fakt veľmi rada, no určite by som chcela vyskúšať aj niečo nové, napr. Biodermu :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujal ma ten krémik od A-dermy, určite sa po ňom pozriem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi pěkná spotřeba! :) Dove sprcháče jsou nejlepší :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak za sebe rikam, ze par vyrobku mam taky vyzkousenych.. Termalni voda je genialni, sprchace balea, fa a dove jsou stalicemi u nas doma..
    Rasenka od Miss sporty ( ta fialova ) mi nesedi vubec, moje TOP je MF 2000 calorie..
    A sampon Dove mi sedi taky...

    Takze ve vetsine pripadech s tebou souhlasim.. veci pouzivas opravdu kvalitni..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, mám rada kvalitné produkty, no niekedy aj lacnejšie výrobky prekvapia. :)

      Odstrániť
  5. Avéne voda je must have na leto hlavne pri horúčavách si ju pochvaľujem. Micelárku od Biodermy už používam viac ako rok a som s ňou tiež spokojná. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsme se sprejem na vlasy proti teplu byla velmi spokojená :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ach jo, vždycky čekám, kdy v takovémhle článku uvidím i ruličku od toaleťáku, obal od vložky, odličovací tampony se zbytky make-upu nebo podobně, ale ono pořád nic :D Každopádně sprcháče z Lidli jsou boží :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo ty vieš, možno o pár rokov budu fičať rolky z toaletného. Parfumované, eko či klasik. :D

      Odstrániť
  8. Tú špirálu od Miss Sporty som niekedy mala aj ja, boa naozaj super :-) a Miss Sporty som ostala zatiaľ verná :-D tiež ma zaujal Cien sprcháč :-) ak sa dostanem najbližšie do Lidla, tak sa musím popozerať aj po takýchto veciach, lebo veľa čítam o dobrých produktoch od Cien. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cien ma fakt super výrobky, sprcháče a šampóny sú top. :)

      Odstrániť
  9. Ja som obzerala ten sprchovi gel v lidli mali rozne druhy a vonali krasne nevedela by som sa rozhodnuť ale kedže mam doma ešte dosť sprcháčov tak som povedala si že musím domíňať:)) zaujímave produkty niektoré ani nepoznám

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám doma tiež plno sprcháčov, no vždy si nejaký nový dokúpim. :D

      Odstrániť
  10. Ja mam ten intim gel rada, pretoze sa da pouzit aj miesto peny na holenie, vlastne ho vyuzivam hlavne tak a este mam jeden iny :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3