Dekoratívka a moja maličkosť: Part 7- Alverde

by - 12 októbra

Ahojte,
pri moje poslednej návšteve Dmka som vychytala úžasné zľavy na produkty značky Alverde, preto si niektoré z nich dnes predstavíme.
Každá kozmetika pri zmene obalov alebo vôní vypredáva starú kolekciu. Ja som natrafila na tak skvelú zľavu, že som výrobky kúpila za 1 a 2 eurá. :)
Alverde patrí medzi prírodnú kozmetiku, ktorá sa vyrába v Nemecku. Kúpite ju výhradne v Dm drogérii, a ich ceny sú celkom fajn, záleží od produktu.


* Alverde púdrová lícenka- odtieň: 07 flamingo, 1 euro (po zľave):

Lícenka ma zaujala hneď na prvý pohľad. Páčila sa mi farba, ktorá síce vyzerá, že je až príliš tmavá, no v skutočnosti na tvári vytvorí prirodzený finiš. 
Obal výrobkov sa nesie v zelenej a striebornej farbe, čo sa mi páči. Otváranie je tiež dobre premyslené, škoda len, že v balení nie je zrkadielko.
Púdrovú lícenku teraz často používam, podľa mňa sa na jesenné obdobie dokonale hodí. Okrem toho, obsahuje minerály a vitamíny, na pokožke sa nerozmazáva, dokonca ani extrémne nepráši. U mňa vyhráva na plen čiare, určite si v budúcnosti kúpim aj iné farby. 
Sranda je, že prírodné produkty majú lepšiu pigmentáciu než špičkové značky. Lícenka je neparfumovaná, dermatologicky testovaná a obsahuje prášok z turmalínu (minerál). 
Škoda len, že neviem presnú sumu bez zľavy, no pohybovala sa okolo 4 eur.


* Alverde Poren Minimierer podkladová báza na minimalizáciu pórov, 2 eurá (v zľave):

Moja pleť mi už nerobí starosti, ako kedysi, no póry na nose a lícach mám aj naďalej rozšírené. Preto som si domov odniesla aj bázu, ktorá ma vyšla na 2 eurá. Skvelá vecička hlavne pre aknóznu pleť, avšak môžete ju používať aj na suchšiu pleť. Báza neobsahuje žiadne farbivá, silikóny a umelé prísady, je neparfumovaná, a balenie obsahuje 15 ml. 
Mne sa osvedčila na spomínané póry na nose a lícach, a mojej sestre sadla na celú tvár, pričom má mastný typ pleti. Farba pripomína makeup, avšak na pleti perfektne priľne a nezanecháva žiaden farebný odtieň na tvári.
Normálne stojí okolo 3 eur, a aj napriek nižšiemu objemu vydrží dosť dlho.
Ak by vás zaujala, určite ju vyskúšajte. :)


* Alverde Doll lashes špirála na oči- odtieň: 010 Schwarz, 1 euro (po zľave):

Táto špirála ma sklamala, kefka má čudný tvar štetín, ktoré mihalnice zlepujú.
Obal špirály má krásny dizajn, jemné farby a čipkovaný detail. Hodí sa aj pre nositeľov kontaktných šošoviek.
Pri porovnaní so špirálou Annemarie Borlind som došla k záveru, že sa oplatí zainvestovať do niečoho lepšieho a fungujúceho. Pre mňa je špirála veľký prepadák, obal má síce krásny, no to je tak všetko. Mojim mihalniciam vôbec nelichotí, skôr ich zaťaží masou čiernej farby a nevkusným vzhľadom.
Neviem prečo firma vytvorila takúto kefku, možno s iným typom kefky by špirála stála za to. Doll lashes špirálu jednoznačne neodporúčam. :(


* Alverde rúž na pery anti-aging - odtieň: 52 Primrose, cca 4,50 eur:

Posledný produkt je, samozrejme, rúž na pery. Konkrétne tento je anti-aging, čiže bojuje proti známkam starnutia na perách.
Obal má striebornú farbu a je vyrobený z ľahkého materiálu. Rúž by mal byť neparfumovaný, no môj "vonia" za voskom. Farba sa mi páčila zo všetkých najviac, a na perách vyzerá celkom fajn.
Čo sa mi nepáči je výdrž, rúž nevydrží na perách ani 3 hodiny. Pitie a jedenie sú preň ťažký oriešok, dokonca sa obtiskáva na zuby. 
Čakala som niečo viac, cenovo mi príde predražený za efekt, ktorý vytvorí.
Rúž ma krémovú, lesklú konzistenciu, pigmentácia je fajn, avšak nosiť sa dá len krátky čas, potom zalieza do škár na perách. Aj keď sa mi konzistencia páči, krémové produkty mám rada, tento rúž mi príde až veľmi voskový, čo moje pery príliš nemusia. Máte ho doma? Ak áno, ako vyhovuje vám?


Produkty ma dokopy vyšli na cca 9 eur. Pre mňa je najlepší produkt od značky Alverde lícenka, tú rozhodne odporúčam, a čo ma sklamalo sú špirála a rúž.

+ pigmentácia lícenky, efekt a farba
-  výdrž rúžu, špirálová kefka

Oslovili vás produkty? Ak áno, čo konkrétne. 

Soňa


You May Also Like

8 komentárov

  1. Tá lícenka vyzerá veľmi dobre, určite sa aj ja budem viac zameriavať na ten regál v DMke a keď bude niečo v zľave znova si niečo kúpim, pretože napríklad tá tvoja lícenka ze euro vyzerá naozaj skvele. Tú bázu mám doma, tiež som si ju uchmatla za 2 eura :-D ale mne akoby dosť páchla, neviem či to tak má byť alebo čo. Tiež som čakala, že bude priesvitná, ale tak to nie je taký problém.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne zo začiatku tiež akoby páchla no potom sa to stratilo. Nemáš ju po záruke? Skús pozrieť. ;)

      Odstrániť
  2. Děkuju za upřímnou recenzi. Alverde miluju, jejich pečující produkty používám běžně, hodně mi sedla růžová péče o pleť. U dekorativky je to pokus omyl, mám třeba moc ráda pudr, korektor a pěnový makeup. Zkoušela jsem taky jednu řasenku a nebyla tak úplně příšerná, ale rozhodně souhlasím, že se vyplatí zainvestovat. Moc ráda mám balzámy, rtěnek mám pár a výdrž nula nic, zase souhlas, ale nějak je mám prostě ráda :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sme sa zhodli. Mne sa na pery osvedčili výrobky od Annemarie Borlind, podľa mňa sú trocha lepšie než Alverde. Onedlho bude recenzia, tak uvidíš sama. A ďakujem za ocenenie článku. ;)

      Odstrániť
  3. Tak tá riasenka vyzerá fakt divno, veď tie štetinky sú strašne riedke a nemá to šance zobrať všetky riasy :D Ale tvárenka vyzerá skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Riasenku neodporúčam, je celá nejako mimo. :D

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3