Fall lookbook

by - 31 októbra

Vitajte na mojom blogu,
jeseň je už v plnom prúde, a ja som využila posledné teplé dni tohto roka na fotenie outfitov. Fotografa mi robil snúbenec, a aj napriek tomu, že nie je profesionál, sa mi fotky páčia. :)

Outfit number 1. :

Kabát- Mango
Sveter- HM
Tričko- HM
Rifle- Tally Weijl
Opasok- New Yorker
Topánky- Deichmann
Kabelka- F&F

Outfit number 2. :

Kabát- Mango
Rifle- Tally Weijl
Tričko- HM
Topánky- Lidl

Outfit number 3. :

Pončo- Lidl
Tričko- HM
Tielko- HM
Sukňa- HM
Nadkolienky- Lindex
Topánky- local store, Bardejov
Náušnice- Six

Toto sú moje obľúbené outfity na jeseň, pretože sú nielen štýlové, ale aj pohodlné. Čo na ne hovoríte vy? :)

Chceli by ste viac takýchto "oblečkových" článkov? Aký je váš obľúbený jesenný outfit?

Pekný deň,
Soňa


You May Also Like

12 komentárov

  1. Krásné botky ve druhém outfitu... já to mám podobně, džíny, triko nebo svetřík, kabátek a jdu :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné topánky tie bordové, aj kabelka, škoda že náušničky moc nevidno. Ale ináč super všetko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a naušnice su len obyčajne čierne kamienky. ;)

      Odstrániť
  3. Nejvíc se mi líbí ten první look, krásně zkombinované!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naprosto jsem se zamilovala do těch vínových bot! Bohužel, mně boty z Deichmannu vždycky vydrží tak cca 14 dní :D
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uvidíme, ako vydržia tieto. Mne jedny topánky vydržali 4 roky. :D

      Odstrániť
  5. tie fialové (burgundy) kotničky sú skvelé :) veľmi ti to svedčí :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3