Goodbye products: September

by - 07 októbra

Ten čas ale rýchlo letí...
Prednedávnom som šla na zápis do ročníka a už je pomaly štvrtý týždeň školy.
September bol veľmi pestrý mesiac, dokonca som toho spotrebovala pomerne dosť, takže poďme rovno na to. :)


Sprchovacie gély:

* Avon Senses moisturising calming tuscany sprchovací krém:

Avon má veľmi dobré výrobky, čo mi však nijak nesedí, sú tieto sprchovacie krémy. Aj keď krásne voňajú, na pokožke nepenia až tak, akoby som chcela a sklamalo ma, že ich po kúpeli vôbec na koži necítim. :(
Keby vôňa vydržala dlhšie a boli by viac krémové, kúpila by som si ich znova.
BUY: NIE

* Oriflame Silk Beauty shower cream:

Oproti predošlému krému má tento hustejšiu konzistenciu, lepšiu vôňu a dlhšie vydrží. Avšak balenie ma veľmi nepotešilo, krém mi vydržal cca 2 týždne, čo sa bežne nestáva. Keby som si ho mala znova kúpiť tak už nie, pretože aj napriek tomu, že bol lepší než avonovský, nejak špeciálne ma neohúril.
BUY: NIE

* Soaphoria telový peeling meduňková limonáda:

Najlepší peeling na telo, moju pokožku hydratoval, osviežil a prevoňal mi celú kúpelňu. Bola som s ním veľmi spokojná, keď dopoužívam peelingy, ktoré mám doma, vrátim sa k tomuto. 
BUYÁNO


Vlasová starostlivosť:

* Balea suchý šampón na hnedé vlasy:

Cenovo veľmi prijateľný produkt, moje vlasy osviežil, dodal im objem a odmastil. Kúpim si ho znova, pretože ma ohúril výsledný efekt na vlasoch. 
Okrem toho, šampón pekne vonia a dlho vydrží.
BUY: ÁNO

* LOREÁL mythic oil šampón na vlasy + maska na vlasy:

Cestovné balenie som dostala od snúbenca, maska mi fakt pomohla, no čo sa týka šampónu, ten mi vlasy zamastil a čudne voňal. Masku môžem odporučiť, poradila si i s extrémne vysušenými vlasmi. Šampón jednoznačne neodporúčam, mne vôbec nesadol.
BUY: ÁNO (maska na vlasy)
         NIE (šampón na vlasy)

* Soaphoria Nutrishamp organický šampón na suché vlasy:

Krásna vôňa, skvelé umytie vlasov a dobré rozčesávanie. Neodporúčam ho na mastné vlasy a na vlasy s lupinami. Inak je super, ak by ste chceli vedieť viac, prečítate si o ňom v tejto recenzii.
BUY: ÁNO

* Aussie Frizz miracle kondicionér na vlasy:

Sladká žuvačková vôňa, to je asi všetko, čo ma zaujalo. Efekt ničím výnimočný, poznám aj lepšie kondicionére. Plusom je jedine ta vôňa, ktorá vydrží vo vlasoch aj 2 dni po umytí. :/
BUY: NIE

* Aussie 3 minute miracle- 3 minútová maska na vlasy:

Kúra bola perfektná, tá mi vlasy vyživila a prevoňala. Používala som ju najmä počas dovolenky, a ešte pár dní po nej, a poviem vám, vlasy sa mi nezničili a farba mi na dovolenke vôbec nevybledla. Tento produkt si na ďalšie leto znova kúpim, mne sa teda veľmi osvedčil. :)
BUY: ÁNO

* Aussie miracle moist šampón na vlasy: 

Používala som ho v kombinácii s maskou. Vlasy prevoňal, hydratoval a ľahšie sa rozčesávali. Pre mňa jeden z top šampónov. :)
BUY: ÁNO


Pleť:

* Oriflame Pure nature organický čajovníkový olej:

Olej mám doma asi dva roky, používala som ho hlavne na vyrážky a ranky. Pomohol mi ich dezinfikovať a zahojiť. Vhodný prípravok na akné a jazvy. 
Pozor, neskutočne smrdí. :D
BUY:  ÁNO (aknózna pleť)

* Annemarie Borlind ZZ sensitive krém na tvár:

Venovala som mu samostatnú recenziu, a mne sa páčil. Aj keď bol troška hutnejší, na pokožku pekne priľnul a vstrebal sa. Za mňa jednoznačne áno, skvelý krém na podráždenú a suchú pleť. :)
BUY: ÁNO

* Clinique anti-blemish solutions čistiaca voda na akné:

V čase silného akné mi voda pomáhala, potom ju moja pleť odmietala, reagovala podráždením a sčervenaním. Ak vyslovene nehľadáte vodičku na akné, tak si ju radšej nekupujte. 
BUY: ÁNO (akné)


Telo a ostatné:

* Dove antiperspiranty Original a Go Fresh:

Original sprej si kupujem pravidelne, bez neho to jednoducho neide. Dokonale chráni pred potom, jemne vonia a obsahuje hydratačný krém, ktorý podpazušie vyživí a zjemní. 
Go Fresh ma nadchol svojou vôňou, no nechránil ma dostatočne. Mala som pocit, že pot len prekrýva a neeliminuje ho. Preto si tento druh už viac nekúpim.
BUY: ÁNO (originál)
         NIE (go fresh)


* Balea antibakteriálny gél na ruky:

Výborný gél, kupujem si ho taktiež pravidelne. Podľa mňa dobre odstráni nečistoty a pokožku nevysušuje. Akurát silno zapácha po alkohole, preto keď ho v škole použijem, študenti hľadajú tú s "flaškou" . :D
BUY: ÁNO

* Avon nail experts peelingový lak na nechty:

Vďaka tomuto laku som konečne porazila štiepiace sa a krehké nechty. Kupujem si ho taktiež pravidelne, moje pazúriky ochraňuje a spevňuje. Ak máte problém s lámavými nechtami, objednajte si tento lak, pomôže vám dať ich do poriadku. :)
BUY: ÁNO

* Essence all eyes on me vodeodolná riasenka:

Priemerná maskara na oči, z ktorej som nebola ani sklamaná, ani dojatá. Už si ju viac nekúpim, mojim riasam moc nevyhovovala- veľmi ich zlepovala.
BUY: NIE


Poznáte niektoré produkty? Ak áno, ako ste s nimi spokojné? 
Napíšte mi dole do komentára váš názor, cením si to a ďakujem za každé pozretie a koment. :)

Soňa

You May Also Like

10 komentárov

  1. Jéé, super článok :D o tom suchom šampóne od Balea som uvažovala, tak vďaka za recenziu ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som si kúpila tiež suchý šampón od Balei, ale mne veľký zázrak nespravil. Dodá trošku objem, ale vlasy sú aj po ňom mastné, tak ich mám len v gumičke.

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tak nesadol Aussie šampón, o ňom budem písať v ďalších spotrebovaných produktoch. :/

      Odstrániť
  3. Pekna spotreba :) niektore produkty poznam, niektore nie. Dezinfekciu na ruky Balea som vymenila za krasne vonavu od Bath & body works. Od Aussie mam rada sadu Shine, tuto som neskusala, ale zaujala ma ta 3 minutova maska. Od clinique hladam z rovnakej sady mini lokalnu vodicku, bohuzial mam problem ju niekde objavit. Od Avonu mam zase strong vodicku na nechty na spevnenie, ale vobec nepomaha :S

    Na blogu sutaz :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lak sa u mňa osvedčil, mám vďaka nemu pevné a lesklé nechty. Ďakujem za pozvanie do súťaže. ;)

      Odstrániť
  4. Značku Soaphoria znám, zkoušela jsem jíl a tuhý šampon a byla jsem moc spokojená :-) tato značka nikdy nezklame.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu, ja som si ju veľmi obľúbila. :)

      Odstrániť
  5. Po tomto balea gély na ruky som už pokukovala, ale zatial ostal v drogerii. :-D Tiež Dove spreje su fajn, ale tiež mi nesadnú všetky vône. :)

    Na mojom blogu prebieha giveaway, budem rada ak sa zapjíš :) http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada že v tom nie som sama. :D A do súťaže sa rada zapojím. ;)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3