Móda Autumn / Winter 2016

by - 21 októbra

Ahojte,
u nás v Košiciach máme neskutočne sychravé počasie a vonku to vyzerá veľmi zle. Takéto typické jesenné počasie neznášam, som typ, ktorý uprednostňuje slnko, more a exotiku. :D
Čo sa mi však na jeseni páči sú módne trendy a home dekor. Obdivujem dievčatá, ktoré si vedia krásne zútulniť bývanie so štýlom a noblesou.
Móda má byť zábava, každý chodí v tom, v čom sa najlepšie cíti. Avšak, pre naozajstné módne divy venujem práve tento článok. :)


V období jeseň/zima 2016 uvidíme v uliciach-

* Kráľovská modrá farba:

Táto farba sa k nám stále vracia, podľa mňa ani z módy nikdy nevyšla. Rozžiari aj ten najjednoduchší outfit, a dodá vám štipku grácie a luxusu.
Túto farbičku ľudia milovali už v minulosti, avšak vtedy ju nosilo hlavne panstvo a králi. Tohtoročnú sezónu ju budeme pozorovať na jemných materiáloch a jednoduchých strihoch. Medzi top kúsky patria bundy, saká a svetre. Skombinovať ju môžete s riflami,  čiernou sukňou alebo si zaobstarajte nohavice vo výraznom modrom odtieni. Kočky, s touto farbou budete jednoducho nepriehľadnuteľné.

Sveter: HM 24,99 eur

                                                            Rolák: loveourfashion.sk 14,99 eur


Šaty: t-fashionline.com 

* Výrazné náušnice:

Zabudnite na ostatné šperky, túto sezónu budú v kurze zaujímavé náušnice. 
Platí pravidlo, čím väčšie a krajšie, tým lepšie. V zime a jeseni vystavujeme na obdiv akurát tak uši, preto sa vybláznite a nebojte sa experimentovať. :)
Náušnice: HM


* Bombera:

Áno, áno, áno...bombery sa nezbavíme, tá tu bude ešte nie jednu sezónu, preto radšej zainvestujte, a kúpte si originálny kúsok, ktorý iné dámy nemajú. 
Vyšívanie, detaily v podobe štrasu či trblietok, to všetko nájdete na aktuálnych bomberách snov. :)

Bomber: ZARA 59,95 eur

Bomber: ZARA 59,95 eur

Saténová bomber bunda: HM 39,99 eur

* Koža:

Kožené veci sa na výslní držia pár sezón, a tento rok tomu nebude inak. Sukňa, nohavice, legíny, bundy a topánky...Každý kúsok, ktorý zvolíte, však musí kontrastovať s ostatným oblečením. Ak si vyberiete koženú bundu, skúste si k nej obliecť oversize sveter (ktorý vám nahradí šaty), a vysoké čižmy nad kolená zo semišu. Budete vyzerať neodolateľne a žensky zároveň. 
Ak preferujete sukne, výborná kombinácia je s rolákom (ten je stále v kurze), výraznými náušnicami a kabátom v zemitých tónoch. :)

Sukňa: NewYorker 24,95 eur

Nohavice: HM 24,99 eur

Bunda: NewYorker 49,95 eur


* Tričko s odhalenými ramenami:

Basic tričká nahradia tie s odhalenými časťami. Najviac populárne sú tričká, ktoré odhaľujú ramená a holú kožu. Mne sa veľmi páčia, podľa mňa sa dajú kombinovať prakticky s čímkoľvek. Vyberajte zo základných farieb, ako biela, čierna a sivá. Sú to farby, ktoré vo vašom jesenno-zimnom šatníku nesmú chýbať. :)

Tričko: HM 17,99 eur

Tričko: HM 12,99 eur

Tričko: HM 6,99 eur

Trendy tejto sezóny sa mi celkom pozdávajú, dokonca som si pár kúskov zaobstarala. :)

A čo vy dievčatá? Ako sa páčia trendy vám? Aké módne úlovky vlastníte?

Krásny deň,
Soňa


You May Also Like

4 komentárov

  1. No mne viac vecí skôr nepáči ako páči, tak radšej ostanem pri mojich pohodlných kúskoch. :-D mne sa ale najprv nepáčili tie trička s odhalenými ramenami, ale čím viac to niekde vidím, tým viac sa mi to začína páčiť. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tomuto trendu podľahla a už som si tričko objednala. :D

      Odstrániť
  2. Ja si niako neviem predstaviť že by som na seba niečo take dala, bola by mi asi aj zima lebo na jeseň je už dosť zima a prezentujú niektore veci čo by som skôr dala na leto:)) To posledne tričko vyzera celkom zaujimavo ale ja tiež radšej ostanem pri mojom štýle:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem, že jeseň je už chladná, no ak veci navrstviš, bude to ok. ;)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3