Motivačný diár

by - 23 októbra

Moja prvá otázka na vás- čo vy a motivácia?
U mňa je motivácia veľmi dôležitá, rada posúvam svoje hranice a plním si ciele, ktoré som si zaumienila. 
Začiatkom nového roka reorganizujem svoj život. Spíšem si ciele, ktoré mi vyšli, pripomeniem si okamihy a momenty, ktoré boli v mojom živote prelomové a taktiež posúdim, čo by som mohla v novom roku zmeniť a vylepšiť. 
Som rada, že sa u nás na Slovensku predáva diár, ktorý ma bude sprevádzať celý rok pri mojej sebapremene.
V čom je Motivačný diár iný, ako ostatné?



Tmavomodrý diár na rok 2017 vydáva I can Academy. Je navrhnutý a zostavený tak, aby nás motivoval každý deň, prinášal nám nové úlohy pre náš osobný rozvoj a rast. 
Každý významný človek, ktorý v živote niečo dosiahol, musel najprv CHCIEŤ. Chtíč je prvý krok, ktorý by nás mal sprevádzať počas našej cesty. Môžete mať doma aj 200 motivačných diárov či literatúry, ak sa nebudete chcieť zmeniť, alebo skôr zmeniť veci vo svojom okolí, nikdy sa vám to nepodarí.
Začiatok každej veľkej operácie tkvie vo výbere metódy, inštrumentov a personálu. Najprv sa vyberie metóda, ktorou sa pacient zoperuje. Potom sa vyberú inštrumenty a personál, ktorý asistuje samotnému doktorovi. Teraz si predstavte operáciu ako svoj terajší život. Vyberte si metódu, ktorou zmeníte svoje zmýšľanie či kroky, ktoré vás privedú k danému cieľu. Moja metóda je na základe osnovy, kde si presne spíšem, čo chcem v danom roku dosiahnuť a ako to chcem. Ako inštrumenty si vyberiem napríklad tento motivačný diár a literatúru, ktorá ma bude každý deň povzbudzovať. Ak čítanie nie je vaša šálka kávy, kliknite si na ican.sk, a prihláste sa na odber myšlienky dňa- tá vás bude motivovať každý deň, a konečne začnete ráno pozitívne. Personál je v mojom prípade najbližšia osoba, kamarátka či rodič, ktorý ma v mojom sne podporuje. Každý, kto vedie váš život dobrou cestičkou, si zaslúži byť vašim "asistentom". 

Motivačný diár je skvelý v tom, že sa jednoducho používa, písanie doň vám nezaberie veľa času, a všetky svoje úspechy máte v jednom zošite. Na prvých stranách vás vítajú milé slová autorov, taktiež tú nájdete návod, ako diár používať, aby ste z neho vyťažili maximum.



Mojím obľúbeným kúskom diára je kruh života. Ten nám ukáže, ktoré oblasti v živote sú pre nás dôležité a pri ktorých treba trocha viac "zamakať" na náprave.
Ak chce človek niečo dokázať, musí vedieť, kde sa práve nachádza a kde smeruje. Tento kruh nám ujasní naše priority a ukáže nám, ako si ceníme jednotlivé články nášho života.



V diári tiež nájdete prázdniny, ročný plánovač, miesto pre vaše poznámky a všetky veci, ktoré by sme našli aj v klasických diároch. Tento sa však líši tým, že okrem vymenovaných údajov zahŕňa motivačné citáty, úlohy na každý mesiac, ktoré by sme mali splniť, aby sa naša cesta posunula k cieľu.
Aby sme si zapamätali piliere nášho snaženia, na ktorých sme začali stavať, môžeme si ich zaznačiť na týždennom liste. Tu sa nestratia, a budú nám pripomínať, akú cestu sme doteraz prešli. Veľmi pekné je tiež denné značenie ďakovných slov- vďaka nim si uvedomíme "cennosti", ktoré nám život daroval.


Už sa teším na rok 2017, pretože viem, že to bude prelomový rok. Zmení sa nielen môj život, lebo som sa tak rozhodla, ale aj moje postoje a ciele. 
Definujem si, čo všetko má pre mňa význam a čo mi prináša v živote radosť, všetko ostatné nechám ísť. Ráno začnem skvelými raňajkami a pekným citátom, ktorý ma nabije pozitívnou energiou a dobrou náladou. 
Nebudem sa viac hnevať a trápiť, a ak ma takéto myšlienky budú prenasledovať, otvorím svoj diár a prečítam si milé slová podpory. Veď všetko je len v mojich rukách, len ja rozhodujem, či budem v živote šťastná a budem dosahovať ciele, ktoré si zaumienim, alebo budem nestranná ako polovica obyvateľstva.




Ak vás diár zaujal, zoženiete ho na vesele-veci.sk. Okrem slovenskej varianty, na eshope dostať aj českú verziu. Na záver pridávam môj osobný motivujúci obrázok... :)


Ako sa motivujete vy? Vlastníte tento diár? Ak áno, ste spokojné?

Krásny večer,
Soňa

You May Also Like

12 komentárov

  1. Moc hezký článek a držím palce, aby jsi šla za svým cílem pevným krokem i přes překážky :) Diář vypadá parádně, půjdu ho okouknout, i když já si na příští rok pořídím nějaký úplně mrňavý, protože ho pořád tahám s sebou a pak jen obyč náplň do kroužkového diáře :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento je tiež menší, do strednej kabelky sa v pohode zmestí. :)

      Odstrániť
  2. Motivačný diár zbožňujem - ja používam ten určený pre študentov :) Je skvelý, dokáže ma dokopať do učenia aj keď sa mi nechce a navyše ma skvelý formát - akurát do tašky :) Super článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super, že ťa "donúti" učiť sa. :D

      Odstrániť
  3. Ja som po tomto kukala, a asi si ho aj zabostarám. Ale ešte mám trochu času. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj veľmi pekný článok q ta fotka nakoniec je úplne super. Pre dnešok si vyberám pravý stranu obrázka, a to aj napriek tomu, že som ráno začala zlým snom. Inak tento diár mám aj ja a je naozaj úžasný, veľmi ma poteší a už sa neviem dočkať kedy príde rok 2017

      Odstrániť
    2. Jeeeej, krásny komentár. :) A ani ja sa už neviem dočkať. ;)

      Odstrániť
  4. Já jsem stopro diářový člověk, diář mě inspiruje sám o sobě. Motivující diář jsem ještě neměla, ale tenhle se mi líbí, zvlášť proto, že modrou miluju, ale u nás jsem ho ještě neviděla :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžeš si ho objednať zo Slovenska, majú ho aj v češtine. ;)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3