Nákupy a novinky: September

by - 09 októbra

Ahojte, 
ako správna nákupná maniačka za mesiac nahromadím toľko noviniek, že vám ich nestíham recenzovať a ukazovať. Preto by som rada začala písať takýto tip článkov, tak mi dajte dole v komentároch vedieť, či by ste ich brali. :)
Mesiac september bol plodný najmä na oblečenie, kedže som potrebovala doplniť šatník o nejaké nové kúsky. V móde milujem topánky, tak som si na jeseň zaobstarala hneď 2 nové páry...



Kozmetika:

Tešiť sa treba z maličkostí, preto si aj ja robím radosť častejšie. Kozmetika patrí medzi moje hobby, rada sa zaujímam o nové produkty, skúšam a testujem.
V Mark&Spencer som utratila pár euráčikov, no úžasné telové mlieko s pumpičkou som tam nemohla nechať. Aj keď kokosovú vôňu veľmi nemusím, v kombinácii s bielou orchideou mi pripomína čerstvý kokosový orech. Keď som bola mala, veľmi som na ňom fičala, jedla som ho najmä na dovolenke, a tá vôňa bola neskutočná. Okrem mlieka som si domov odniesla dezinfekčný gél, stál ma okolo 1,79 eur, a pekne vonia, ako morský vánok zmiešaný s vôňou ruží. Kúpeľový krém ma oslovil zložením, aloe vera s mätou pokožku osvieži a uvoľní. 


V Auparku som navštívila Pupu, zapáčil sa mi tam lak na nechty. Farba mi pripomína morskú lagúnu, a takýto odtieň som už dlhšie zháňala. Okrem toho, modrá farba je neskutočný trend sezóny jeseň/zima, takže sa oplatí investovať do modrých a tyrkysových farbičiek. Odtieň je 728, a vyšiel ma na nejaké 2 eurá. Z Bardejova som si odniesla laky na nechty s gélovým efektom, kúpila som ich u Číňana, no výdrž a farba ma príjemne prekvapili. Cena jedného kusu vyšla na 0,70 centov, čo je fakt dobré. Aj napriek tomu, že som lak kupovala z čínskeho obchodu, pochádza z Poľska. :D 


V Tescu som konečne zohnala olej na pery od Essence, bola to teda riadna naháňačka, u nás ho totiž nikde nemali.  Olej  pekne vonia, no nepáči sa mi pocit na perách, ktorý zanecháva. Pripomína mi lesk na pery, dokonca pery zlepuje. Vo vetre ho neodporúčam nosiť, hlavne s rozpustenými vlasmi, s prilepeným vlasom na pere totižto nik dobre nevyzerá. :D
V Teta drogérii mali novinky od značky Essence, vybrala som si 3 matné lesky na pery, o ktorých bude samostatná recenzia. 


S kámoškou sme boli na dámskej jazde, bolo to síce v októbri, no nevadí. 
Každá dáma dostala darček, a v mojej taštičke som našla sprchovací gél od Balea s vôňou manga a Popradský wellness čaj s príchuťou Maté. Okrem toho sme dostali poukážku do Lindexu a pár ďalších drobností. 


Na Instagrame som vyhrala matný lesk na pery od Bourjois Souffle de Velvet v krásnom odtieni. Na perách vytvára zamatový pocit a farba je naozaj veľmi pekná. Môj odtieň sa volá 05 Fuchsiamallow. 


Z eshopu notino.sk som si objednala žiletky od značky Gillete Venus, tie sú podľa mňa najlepšie na svete. Štetce BrushArt, hubku od tejto značky a púder od značky Tommy G som si vzala na vyskúšanie. Makeup revolution paletka na oči bola moja vysnívaná, som rada, že ju mám konečne doma. Na všetky produkty bude recenzia, máte sa na čo tešiť. :)


Oblečenie:

Potrebovala som svetre na zimu, pretože tie v chladnejšom období nosím najčastejšie. Ružový chlpatý sveter som kúpila v Takko fashion. Farba mi pripomína cukrovú vatu a takýto nežný kúsok sa v mojom šatníku nestratí. 
Sivú mikinu s nápisom som objavila v Newyorkeri, a stála 10 eur, čo je perfektná cena. Vo vnútri je mikina zateplená, a na postave vyzerá skvelo. 
Náhrdelník na ružovom svetri mám už od leta, a podľa mňa sa výborné hodí k tomuto kúsku, čo myslíte? Kupovala som ho v Gate.


Kabelku som dostala od tety, kúpila ju v Bardejove v Tescu. Potrebovala som veľkú kabelu do školy, a táto farebne ladí s každým mojim oblečením.


Červené topánky pre mňa predstavujú extravaganciu, pretože nie som zvyknutá nosiť takéto výrazné kúsky. Avšak tieto sa mi veľmi páčia a sú fakt pohodlné. Dostala som ich od tety, teším sa, ako ich budem kombinovať. Detail v podobe kože pekne oživí topánočky a v kombinácii so semišom pôsobia priam famózne.
Čierne vysoké čižmičky sú možno pre niekoho škaredé alebo staromódne, no dobre sa  v nich chodí a v škole ich určite využijem. Na veterine si vysoké podpätky dovolím len málokedy, tieto sa pohodlne nosia a vydržím v nich celý deň. Kúpila som ich v Bardejove. Keď si bližšie všimnete, opätok má zaujímavý detail v podobe striebornej farby po okrajoch. :)


Posledný kúsok za mesiac september sú smaragdovo-zelené náušnice kúpené v Sixe. Zaujala ma farba a masívnosť náušníc, preto som si ich nakoniec kúpila. 


Čo ste si kúpili vy? Páčia sa vám moje úlovky? Uvítali by ste takýto tip článku častejšie?

Krásny zvyšok víkendu,
Soňa


You May Also Like

4 komentárov

  1. Tá kabelka je úžasná... krásna.. parádna.. hneď by som ti ju vzala. :-D a tiež sa chystám na nejaké nové štetce. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem krásne, bude aj v outfitovom článku, tak si ju potom pozri. :) A štetce sú najlepšie od Zoevy. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teším sa na tú recenziu na Essence matné lesky :D A topánky a aj kabelka sú nádherné! :D
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej ďakujem, a do súťaže som sa zapojila. ;)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3