Goodbye products: Október

by - 01 novembra

Ahojte,
v októbri som dopoužívala celkom dosť produktov, väčšinou z telovej a vlasovej starostlivosti. Dekoratívka u mňa vydrží dlhšie, pretože jej mám doma habadej, a striedam viacero produktov. 
Čo všetko skončilo v koši tentokrát?


* Mark&Spencer Essentials sprchovací a kúpeľový krém aloe vera/mäta:

Tento krém ste už mohli vidieť v novinkách a nákupoch. Pri kúpe sa mi páčila hlavne vôňa, ktorá bola jemná a svieža. Čo ma však sklamalo, bol efekt, ktorý na pokožke zanechal. Pokožka mi po kúpeli vôbec nevoňala, dokonca mi krém ani nepenil. Ako prísada do kúpeľa by mohol byť fajn, no ako sprchovací gél je o ničom.
BUY: NIE

* Farmona Tutti frutti olej do kúpeľa s vôňou kivi a karamboly:

Výborný olej, pokožku zvláčnil, prevoňal a hydratoval. Pre mňa veľmi skvelý produkt, spotrebovala som ho rýchlo, pretože tá vôňa a pocit na pokožke bol neopísateľný. Olej ma skôr krémové zloženie, príjemne sa nanáša a obsahuje jemné trblietky.
BUY: ÁNO

* Cien Sweet peach sprchovací gél:

U Cien značky som zvyknutá na husté alebo gélové sprcháče. Tento nebol zlý, ale ani dobrý. Pokožku akurát prevoňal, no hydratácia bola na bode mrazu. Už si ho znova nekúpim.
BUY: NIE

* Soaphoria sprchovací krém poľné kvetiny:

Na tento krém som robila samostatnú recenziu, a musím povedať, že to bol perfektný produkt. Výborne sa nanášal, krásne voňal a hydratoval. Za mňa má veľké plus, v budúcnosti si ho chcem kúpiť znova, no v inej vôni. :)
BUY: ÁNO


* Cien Volume lak na vlasy:

Laky na vlasy potrebujem minimálne so strednou fixáciou. Cien lak patrí do kategórie 3., no vlasy vôbec nespevní. Je pravda, že krásne vonia a nezlepuje, no účes s ním nevydrží dlho a ak máte baby vlásky, ako ja, tie vám absolútne nezafixuje. Zo začiatku sa mi zdal fajn, ale po čase akoby efekt, ktorý vytváral, zmizol.
BUY: NIE

* Batiste sweetie suchý šampón:

Najlepší suchý šampón, aký som doteraz vyskúšala. Mne sadol, a myslím, že nie som  jediná. :)
BUY: ÁNO

* Syoss Renew 7 šampón na vlasy:

Syoss šampóny som neznášala, vlasy sa mi mastili už na druhý deň po umytí. Keď som dostala tento druh od mamky, dala som mu šancu, a urobila som dobre. Vlasy mi zjemnil, krásne nadvihol a zacelil. Čerstvé mi vydržali aj na druhý deň, nemastili sa, ani nestratili na objeme. Za vyskúšanie rozhodne stojí. 
BUY: ÁNO


* Cien deodorant Sensitive:

Sprej dobre chráni pred potom, no alergici pozor! Vždy, keď som ho použila, plyny zo spreja mi nerobili dobre- začala som kašľať a nevedela som normálne dýchať. Ak ho chcete používať, musíte ísť von alebo do miestnosti, ktorá je dobre vetraná. Mne to za to nestojí, takže si ho už viac nekúpim.
BUY: NIE

* Avon Today parfum:

Výrazná, atypická vôňa, v ktorej cítiť kvety skombinované s drevinami. Mne sa veľmi páči, toto je moje tretie balenie. Vždy, keď je v akcii, skončí v nákupnom košíku. :)
BUY: ÁNO

* Nivea Protect and Care antiperspirant:

Škoda spreja, vôňa je síce krásna, typická "niveovská", ale biele škvrny na oblečení mi hrozne vadia. Myslela som, že sprej bude jemný a účinný. Pred potom veľmi nechráni, na oblečení a v podpazuší necháva biele škvrny, ktoré sa ťažko zmývajú. Mne jednoducho nesadol.
BUY: NIE 


* Balea gél na holenie Blueberry love:

Ako som spomínala v minulých článkoch, gél od Balea patrí k mojim top produktom. Kupujem si ho pravidelne, len obmieňam vône. :)
BUY: ÁNO

* Avon lagoon telový peeling:

Páči sa mi povzbudivá vôňa a zrniečka, ktoré peeling obsahuje. Mám už druhé balenie, a podľa mňa sa hodí na každodenné použitie. 
BUY: ÁNO

* Mark citrus telový peeling:

Kávové peelingy pôsobia do hĺbky, a pokožku nielen vyživujú, ale aj rozžiarujú. Používala som ho na tvár, telo, lakte, proste na všetky miesta, ktoré som potrebovala zjemniť. Mne sa veľmi osvedčil, v budúcnosti si ho chcem opäť kúpiť. 
BUY: ÁNO


* Balea čistiaca pena na citlivú pleť:

V Dmku som náhodne objavila túto penu, a odkedy ju mám, odličovanie nebolo nikdy rýchlejšie. Používam ju v sprche, dá sa aplikovať aj na oči, a makeup skvelo odstráni. Momentálne mám doma ďalšiu fľašku, no na normálnu pleť.
Cena peny sa pohybuje okolo 2 eur, čo sa podľa mňa oplatí. Vyskúšajte ju, očarí vás rovnako, ako mňa. :)
BUY: ÁNO

* Ziaja dvojzložkový odličovač:

Produkt bol podrobený recenzii, prečítať si ju môžete v minulých článkoch. Aj keď som ho po aplikácii zmývala vodou, používala som ho pravidelne. Tvár odlíčil a pekne zjemnil. Kedže ja osobne dvojfázové odličovače nemusím, ostanem pri mojej vernej Bioderme.
BUY: ÁNO/NIE

* Soaphoria uhorková pleťová voda:

Až na tú vôňu, skvelý produkt na dočistenie tváre. Mala som tiež levanduľovú vodičku, tá lepšie voňala, no efekt bol rovnaký pri oboch produktoch. Zaobstarám si ju znova, ale v inej vôni. 
BUY: ÁNO

* Avéne termálna voda:

Vodu si kupujem pravidelne, používam ju na osvieženie, tiež na rany, jazvy či popáleniny. Má univerzálne využitie, a hodí sa do každej kozmetickej taštičky. 
BUY: ÁNO


* Avon Planet Spa čistiaci krém na tvár s marockým olejom:

Krém na hutnejšie zloženie a na pokožke sa ťažšie rozotiera. Hodí sa skôr pre suchú pleť, pretože obsahuje olejové zložky. Produkt bol celkom fajn, no znova si ho už nekúpim- pokožku mi premastil a tým aj viac zaťažil.
BUY: NIE

* Avon Clearskin čistiaca maska na tvár:

Maska si mala poradiť s čiernymi bodkami, no u mňa nemala žiaden výrazný efekt. Neuchvátila ma natoľko, aby som si ju znova kúpila.
BUY: NIE

* Ziaja enzymatická maska na tvár:

Výborná maska s mikrogranulkami, pleť očistila a rozžiarila. Škoda len, že sa masky nepredávajú vo väčších baleniach. :(
BUY: ÁNO


* Rimmel Extra WOW lash špirála na oči:

Rimmel je značka s kvalitnými špirálami, no pri tejto sa museli seknúť. Kefka sa mi páči, celkovo mi vyhovovala, avšak špirála sa strašne drobila, a hrozne smrdela- a to bola v záruke. U mňa si znova miesto nenájde, sú aj lepšie špirály.
BUY: NIE

* Klorane kondicionér s magnóliou:

Celkom fajn produkt, no nepotrebujem ho k životu. Vlasy boli hebké, avšak ťažšie sa rozčesávali, čo ma prekvapilo, kedže sa jedná o kondicionér.
BUY: NIE

* MediBlanc bieliaca zubná pasta:

Pasta fajn, bieliaci účinok nulový. V plnom balení by som si ju nekúpila, pretože za takú cenu sú aj kvalitnejšie a spoľahlivejšie bieliace prostriedky.
BUY: NIE

* Oriflame Milk and honey krém na telo a ruky:

Podľa mňa najlepšia rada z celého Oriflamu, krém si kupujem vždy, keď miniem telové produkty. Rýchlo sa vstrebáva, pokožku zjemní a hydratuje. Pre mňa jeden z top krémov, aké som skúšala. :)
BUY: ÁNO


Aké produkty ste spotrebovali vy? Poznáte niektoré výrobky? Ak áno, ako ste s nimi spokojné?

Pekný zbytok dňa, 
S.

You May Also Like

8 komentárov

  1. Skvelý článok, právo používam šampón od Syoss a som z neho tak trochu v rozpakoch, neviem či áno/nie ?!
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa toho,aký druh máš. Mne ostatné vôbec nevyhovujú, tento áno. :)

      Odstrániť
  2. Ty jo, ty mas teda spotrebu :) peeling od Mark by som chcela vyskusat, rovnako znacku Soaphoria a na Tutti frutti olej si ma celkom nalakala :) o cistiacej pene od Balea som ani netusila, ze existuje. Znacky poznam, ale s tvojimi konkretnymi produktami skusenost nemam. Sampon Batiste je skvely, len mam dojem, ze nie kazdy typ (original, sweetie, ..) funguje :S

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som od Batiste mala tento, a myslim že Original a boli super. :)

      Odstrániť
  3. Já to s Batiste prostě asi neumím...Mně vždycky přijde, že mi ty vlasy ještě víc zmastí, tak já nevim :D
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús ho aplikovať z väčšej vzdialenosti, potom rukami vlasy prehrab, a nakoniec ich vyšúchaj do uteráka. Možno ti to pomôže k tomu, aby sa ti vlasy nemastili. :)

      Odstrániť
  4. Páni, super článok, naozaj si toho spotrebovala za október dosť veľa, ale takéto články mám veľmi rada, keď si prečítam recenzie, ľahšie si potom vyberiem určitý produkt:)
    pieces of me

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich tiež rada čítam,presne ako píšeš, ľahšie sa mi potom vyberá, čo si kúpiť, a čo nie. :)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3