Nákupy a novinky: Október

by - 04 novembra

Ahojte,
som troška pozadu s článkami, avšak škola mi dáva zabrať, takže ma ospravedlňte. :P
V októbri som nakupovala najmä líčidlá a kozmetiku. Všetky veci, ktoré som si kúpila, pre vás otestujem, a následne vám napíšem moje dojmy a pocity. 


Na začiatku mesiaca sme si so sestrou objednali nejaké veci z HM eshopu. Podľa mňa tam majú oveľa lepší výber, a ceny sú tiež dosť prijateľné. Oblečenie vám ukážem v nasledujúcich novinkách a nákupoch, a z kozmetiky ma zaujali len dva produkty. Prvý je pleťový púder v odtieni Cream, a druhý bronzer v odtieni Deep Bronze. Púder ma dobré krycie vlastnosti, farba mi sadla, no čo ma odradilo, je jeho vôňa. Oba produkty voňajú ako benzín, hrozne mi to vadí.
Obaly majú krásne, bronzer obsahuje jemné trblietky, a je to produkt, ktorý sa hodí pre každý typ pleti. Ak by som si ich mala znova kúpiť, tak rozhodne nie, pretože ten smrad...to sa jednoducho nedá. :(


V rámci spolupráce mi prišlo niekoľko balíčkov. Teším sa z nich, a vy sa môžete tešiť taktiež, pretože chystám súťaž, kde nájdete aj niektoré produkty z boxov.
Weleda mi poslala líniu s granátovým jablkom a krémy na tvár. Od Dove som dostala líniu Cashmere Comfort a Zendium ústnu hygienu. Annemarie Borlind mi poslala odličovací prípravok a sprchovací gélik, no a Ziaja spoločnosť ma potešila balíčkom s úžasnými pleťovými a vlasovými výrobkami. Za všetky balíčky som neskutočne vďačná, a teším sa na testovanie. :)


Od kamaráta som dostala Avon sprchovaciu penu a masku na telo. Obe produkty voňajú skvelo, bude na ne aj samostatná recenzia. :)
V Lidli som natrafila na limitované sprchovacie gély a tekuté mydlo. Voňajú veľmi pekne, a o jeden sprchovací gél a mydlo na ruky si budete môcť zasúťažiť. :P


V DM drogérii som vystihla akciu na Rimmel výrobky, kde som kúpila vecičky do nového článku. Zatiaľ vám poviem len to- BB krém prekvapil. :O
V Košiciach organizovala spoločnosť Oriflame vianočný večierok, na ktorom som sa zúčastnila. Bolo to vskutku milé posedenie, dozvedeli sme sa o novinkách a produktoch, ktoré boli uvedené na trh. Odniesla som si odtiaľ taštičku s výrobkami, a niektoré veci som nechala pre vás, do súťaže. :)


Pri Elle časopise bola ceruzka na oči od Rimmel. Sú to vlastne tiene na oči v ceruzke, no ja ich používam ako linky. Vybrala som si fialovú farbičku, ktorá k jeseni jednoznačne patrí.
V Teta drogérii som si kúpila Gabriella Salvete púder, ktorý bol v akcii za necelé 3 eurá. Okrem toho, zaujal ma rúž na pery od Dermacolu. Má krásnu farbu, a klik otváranie ma fakt dostalo. :P
Môj snúbenec mi doniesol ceruzku na oči od Sephora v krásnom, tyrkysovom odtieni. Kúpil ju v Prahe, kde bol na služobnej ceste.
Okrem ceruzky, ktorú som dostala, mi môj chlap priniesol figúrku Predátora. Kto videl film, vie o čom je reč. Martin ma záľubu v zbieraní figúrok, takže mi priniesol niečo, čo nás oboch potešilo. :)


Toto sú moje októbrové novinky a nákupy. Čo ste si kúpili vy? A ako hodnotíte moje nákupy?

Krásny deň,
Soňa


You May Also Like

8 komentárov

  1. Odpovede
    1. Áno,to sú. :) Nezabudni sa potom prihlásiť do súťaže, budeme hrať aj o ne. :)

      Odstrániť
  2. Kosmetiku od HM jsem ještě nezkoušela, ale ten pudr vypadá dobře, jinak i například kosmetiku od Ziaja bych chtěla vyzkoušet, také jsem na tí slyšela chválu :) Jinak bych tě chtěla pozvat ke mně na blog, kde právě probíhá giveaway, kdyby jsi měla zájem :)
    http://www.terripeterk.com/2016/11/lets-celebrate-two-years-with-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3