* Vianočná súťaž*

by - 15 novembra

Ahojte,
Vianoce sa pomaličky blížia, a ja som si pre vás pripravila skvelú súťaž. :)
Aby som vám spríjemnila sviatky, rozhodla som sa, že tentokrát budú dvaja výhercovia
Budeme súťažiť o 2 balíčky, je už len na vás, ktorý balíček si vyberiete. 


Ružový balíček:



Obsahuje:

* Zendium zubná pasta Gentle Whitening
* Zendium zubná pasta Fresh
* Cien tekuté mydlo s vôňou pačuli a karafiátu
* Cien sprchovací gél s vôňou pačuli a karafiátu
* Avon Naturals krém na ruky s vôňou čerešňového kvetu
* Zendium zubná kefka Sensitive
* MediBlanc bieliaca zubná pasta (10 ml)
* Vichy Idéalia gélový krém (3 ml)
* Yves Rocher Anti-age Global denný krém na tvár (10 ml)
* Labello Original Neon Collection balzam na pery- ružový
* Essence metal glam očné tiene (odtieň- 08)
* Avon ultra glazewear lesk na pery (odtieň- rave)
* Vzorky krémov na tvár (5 ks)
* Vzorka makeupu Annemarie Borlind 
* Vzorka vône Avon Luck


Zlatý balíček:



Obsahuje:

* Zendium zubná pasta Complete Protection
* Zendium zubná pasta pre deti
* Oriflame HairX Ultimate Repair šampón na vlasy
* Avon SkinSoSoft Golden Bliss suchý olej v spreji
* Zendium zubná kefka Complete Protection
* Oriflame swedish spa krém na ruky s mandľovým olejom
* Garnier Ambre Solaire samoopaľovací krém na tvár
* Hojivý zázrak Oriflame s medom
* Bioderma Hydrabio krém na tvár (5 ml)
* A-derma Exomega krém ( 5 ml)
* Labello Original Neon colllection balzam na pery- zelený
* Avon True Colour ceruzka na oči (odtieň- blackest black)
* Lemongrass osviežujúci bylinný kúpeľ
* Vzorky krémov na tvár, telo + čistiaci gél (5 ks)
* Vzorka makeupu Annemarie Borlind 
* Vzorka vône Avon Luck


Podmienky súťaže:

1. Sledovať môj blog cez GFC (buď cez tento odkaz, kliknete na sledovať, alebo na pravej strane blogu,, ako sú google plus followers- klik pridať do kruhov).

2. Sledovať moju Facebookovú stránku (dať like/alebo označiť páči sa mi- poprosím na stránku, nie na príspevky!). 

3. Napísať mi dole do komentárov email v prípade výhry, a aký balíček by ste chceli vyhrať- ružový, alebo zlatý.

Nepovinné:

Budem rada, ak ma podporíte sledovaním aj na Instagrame. :)

Súťaž bude ukončená 15.12.2016 o polnoci, a víťazov zverejním na druhý deň tu, na blogu, a aj na Facebooku.

Losovať budem pomocou random.org, a ak sa mi víťaz neozve do 5 dní od ukončenia súťaže, vyberiem druhého súťažiaceho.

Súťaž platí pre Slovenskú a Českú republiku. 

Držím vás všetkým palce, a nezabudnite súťaž zdieľať, budem vám za to vďačná. :)

Soňa


You May Also Like

87 komentárov

  1. FB- Veronika Štofančíková,na maily-veronika.stofancikova@gmail.com. obidva balicky su super,potesil by ma ktorykolvek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gfc,fb eva richterová, Ervulenka@seznam.cz, růžový

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Weilynn
    FB: Weilynn Ka
    weilynnka@gmail.com a potešil by ma asi viac ružový balíček. :)
    Krásna súťaž a držím všetkým palce. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veronikanovotnabaluchova@centrum.sk, potešil by ma ružový balíček ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gfc maria nadaska
    Fb andrea bblog
    Ig andrea_bblog
    Vybrala bych si ruzovy balicek, ale i zlaty by potesil💗

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Alexandra Petriková
    FB: Alexandra Petriková
    Email: lyziee25@gmail.com
    Krásny sutaz :) Ruzovy balicek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. FB: Miriama Rusinová
    GFC: Miriama Rusinová
    email: rusinovamiriama@gmail.com
    Vybrala som si zlatý balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. FB: Ála Zachová
    GFC:Alena Zachová
    email: st45441@student.upce.cz
    insta: allinecka
    Výhra by potěšila jakákoliv :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. FB: Barbora Štalmachová,
    e-mail: b.stalmachova@gmail.com
    Potešil by ma zlatý balíček🙂

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Fb: Lenka Lenus Čunderlíková
    E-mail: cunderlikova.l@gmail.com
    Balíček by ma potešil ktorýkoľvek, oba vyzerajú super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. FB: Martina Biľová
    E-mail: ontekovci@gmail.com
    Vybrala som si zlatý balíček..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sleduji tě jako Markéta K.
    Vybrala bych si růžovou řadu. macu@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    ružový balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC Miška
    FB Miška Pavlíková
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Ruzový balíček :)


    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC: marmaloyd
    FB: Citronella Citronelli
    marmaloyd@centrum.cz
    Ružový balíček

    OdpovedaťOdstrániť
  16. sleduji na fb jako elizabeth greenova i jinde pod stejnym nickem tomanova.katerina@centrum.cz zlaty balicek

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Wau, tak takúto výhru by som si rozhodne priala :) Veľmi by ma to potešilo, keby som vyhrala. Popravde, veľmi by ma potešila výhra ktoréhokoľvek balíčka, no ak si musím vybrať, tak asi skôr ten zlatý, nakoľko zlatá farba je skôr Vianočná a keďže už prichádzajú Vianoce, bolo by to pekné, tematické :)

    GFC Katarína Sládečková
    FB Katka Katalin
    e-mail: sladeckova219@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Fb:Soňa Pozníková
    sonapoz@centrum.sk
    Obidva balíčky sú parádne, potešil by teda hociktorý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Fb:Soňa Pozníková
    sonapoz@centrum.sk
    Obidva balíčky sú parádne, potešil by teda hociktorý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC&FB: Kristýna Kaderová
    Růžový
    kakristyna@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC DoubleClaire FB Klára Greiplová
    greiplova.klara@seznam.cz
    Více by mě potěšil asi růžový, ale oba jsou velmi lákavé ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. O tvojom blogu som sa dozvedela nedávno a veľmi ma zaujal. Keď som uvidela, že sa tu koná súťaž nedalo sa mi to nezapojiť. Je ťažké vybrať, ktorý balíček ale keďže mám problémy s pleťou viac ma zaujal zlatý balíček, ktorý obsahuje viac pleťovej kozmetiky ako ružový :) email: evka.faturikova@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár, tvoje číslo je: 21 ;)

      Odstrániť
  23. Skvelá súťaž, oba balíčky by potešili! Viac by sa mi páčil asi zlatý :)
    Sledujem cez Google Plus aj cez Facebook ako Ľúbezná
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC, FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    ružový balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Gfc Nela Richterová
    Fb Nela Richterová
    nelarichterova@gmail.com
    Líbil by se mi zlatý balíček 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Sledujem Tvoj blog ,FB aj Insta ako Cosmeticsthings andother :)
    f.pacutova@gmail.com
    Vybrala by som si zlatý balíček ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC: Alena N
    FB: Alena Nguyenová
    mail: alenanguyenova@gmail.com
    páči sa mi ružový balíček

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Tie balíčky vyzerajú super ale určite by ma omnoho viac potešil zlatý balíček :) možno sa mi konečne pošťastí nejakú súťaž vyhrať ..uvidíme :)
    Môj email je katka.vancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. zlatý
    gfc sledujem :D ako nikola benková
    fb nika benko
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Fb viki ferenčíková, email viki.ferencikova@gmail.com, a potešil by ma zlatý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Krásné produkty! Ráda si zasoutěžím :)
    Sleduji tě na GFC i na FB jako Michaela Machalíková
    můj email: misa.machalikova@seznam.cz
    Vybrala bych si růžový balíček :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  32. FB Veronika Verešová
    Email vevkaa1@gmail.com
    Vyberám si zlatý balíček

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Moc se mi líbí zlatý balíček :)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Mne sa páči ružový balíček :) prajem pekný dnik :)
    zuzana.klucarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Katarína Gašová
    gasova.katarina@gmail.com
    Ružový :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Ahoj, som rada za super súťaž... Mńa by potešil zlatý balíček
    Mária Luniová
    na fb Majka Luniová
    email majkaluniova@live.com
    Prajem krásne blížace sa Vianočné sviatky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj tebe. :) A tvoje čísielko je: 35 ;)

      Odstrániť
  37. Moc pěkná soutěž. Líbí se mi balíček č.1 - růžový
    lencaklimova@seznam.cz
    FB Lenka KLimova
    inst lencakl

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka, tvoje číslo je: 36 :)

      Odstrániť
    2. Mna by velmi potesil zlaty balicek:))
      zuzi.tomkova@gmail.com

      Odstrániť
    3. Ďakujem Zuzka, tvoje číslo je: 37 :)

      Odstrániť
  38. tatiana.holcikova@gmail.com, potešil by ma ružový balíček ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Ahoj Soni...

    Tahle vanocni soutez vypada velmi luxusne... Co by si clovek mohl pod stromeckem prat vic, nez poradnou naloz kosmetiky...
    Za sebe rikam, ze by mi bylo asi jedno, ktery balicek by mi prisel, oba jsou dokonale... Ale kdyz mam volit, tak asi ten zlaty...
    Uvidime jestli tva ruka bude stastna, a vylosuje prave me, jelikoz se blizi Vanoce a v tomto kouzelnem obdobi je prece krasne v neco verit...
    A ja v kouzlo Vanoc proste verim...
    Uzij si svoje Vanoce stejne tak krasne, jak si je uzivame my s celou rodinou kazdy rok a at ti Santa nadeli presne to, co si prejes..

    GFC: Ve Mu
    FB: Veronika Muniková
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásny komentár, veľmi ma potešil. :)
      Tvoje číslo je: 39 ;)

      Odstrániť
  40. No páni, tak tahle Giveaway je opravdu parádní! Co víc by holka chtěla pod stromeček než takový krásný balíček kosmetiky. Oba dva jsou velmi pěkné, ale za mě boduje zlatý balíček (Je více vánoční a vánoce já miluji). Každopádně ti chci popřát krásné a pohodové svátky a nádherný vstup do roku 2017 :)
    FB: Petra Sommerová
    GFC: Petra Sommer
    email: xpetrasommer@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, aj tebe pekné sviatky prajem. 🤗
      Tvoje číslo je: 40 🙂

      Odstrániť
  41. Ahoj, v prvé řadě Tě chci pochválit za pozadí na blogu. Konečně někdo, kdo se odlišil a nemá neustále jen bílé a bílé pozadí. Děkuji Ti za to! :) Mimo to miluji zlatou, skvělá volba! A vynikající soutěž ;).

    GFC: Nechvatalova9
    FB: Lenka Nechvátalová
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    Pokud by se na mě usmálo štěstí, ráda bych zlatou variantu :).

    OdpovedaťOdstrániť
  42. chutný blog ;) keby náhodou, tak ružový balíček brodova.mariana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Krásná soutěž
    GFC Tereza Blog
    FB Tereza Hradecká
    terezablog0@gmail.com
    Kdyby se mi poštěstilo tak by se mi moc líbil zlatý balíček. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3