Goodbye products: November

by - 04 decembra

Ahojte,
december bude pre mňa veľmi náročný, čo sa školy týka, preto ma ospravedlňte, ak články nebudú pravidelné. :)
November bol bohatý na sprchovacie gély, a taktiež na dekoratívnu kozmetiku.




* Avon senses hydratačný sprchový krém s vôňou karamelu a mandlí:

Sprchovací krém má bohaté zloženie, veľmi dobre pení, len mne nevyhovuje. Prečo? Krém ma prenikavú vôňu karamelu, ktorá mi vôbec nesadla. Keď som sa s ním kúpala, tá vôňa mi znepríjemnila celú sprchu. Mamina a sestra ho dopoužívali, a im vyhovoval. Ak si ho plánujete kúpiť, najskôr ho ovoňajte, nemusí vám sadnúť.
BUY: NIE

* Dove gentle exfoliating vyživujúci sprchovací gél:

Dove sprchovacie gély zbožňujem, preto musím pochváliť aj túto novinku. Za mňa skvelá vôňa, jemné mikroperličky poskytujú komfort v podobe peelingu, a čo je super, pokožka po kúpeli nádherne vonia, a je príjemne mäkká a hebká.
BUY: ÁNO

* Weleda regeneračný sprchovací krém s granátovým jablkom:

Na tento krémik som písala samostatnú recenziu. Skvelá vôňa, jemná pokožka po sprchovaní, a zážitok, ktorý sprcháč prináša, je na nezaplatenie. :)
BUY: ÁNO

* Cien sprchovací gél s vôňou pačuly a klinčeka:

Ak máte radi luxusné vône, tento sprcháč je správna voľba. Má jemnú konzistenciu, ale na pokožke skvelo pení. Krásne vonia, po sprche mám kožu vláčnu a hladkú. Veľmi dobrý sprchovací gél, ktorý môžete vyhrať aktuálne vo Vianočnej súťaži. :)
BUY: ÁNO



* Oriflame HairX Ultimate Repair šampón na vlasy:

Bohaté výživné zloženie, jemná vôňa a luxusné umývanie. Tento šampón bol fajn, vlasy sa mi s ním toľko nemastili. Okrem toho, pôsobili hustejšie a zdravšie. Presvedčte sa samé, a prihláste sa do súťaže, kde hráme aj o tento šampónik. :)
BUY: ÁNO

* Dove regenerate nourishment šampón na vlasy:

Výborný šampón, ak máte vlasy jemné, a pritom poškodené. Venovala som mu samostatnú recenziu, takže ak by ste si o ňom chceli prečítať viac, nájdete ho v archíve. :P
BUY: ÁNO

* Dove regenerate nourishment kondicionér na vlasy:

Môj najobľúbenejší kondicionér, aký som kedy vlastnila. Vlasy zjemnil, dobre rozčesával a príjemne prevoňal. Keď dopoužívam prípravky, čo mám otvorené, zbehnem si po ďalšie balenie.
BUY: ÁNO




* Dove Original antiperspirant:

Áno, stále ho kupujem, stále ma neomrzel, a stále ma ochráni pred potom. Jednoducho moja stálica, ktorú mám vždy v kabelke a na poličke. ;)
BUY: ÁNO

* Dove Derma spa uplifted+ body roll-on masážny krém:

Masážny krém ma veľmi ohúril, moje stehná a zadok zjemnil, krásne vypol, a opticky vylepšil. Roll-on hlavica zabezpečí príjemné nanášanie s chladivým efektom. Za mňa veľké ÁNO. :)
BUY: ÁNO




* Balea čistiaca pena na normálnu a zmiešanú pokožku:

V minulých spotrebovaných produktoch som mala penu, ktorá bola určená na citlivú pleť. Vyskúšala som aj túto, a poviem vám, že obe sú veľmi, veľmi dobré.
Stoja 2,09 eur, čo je úžasná cena, a na rýchle odlíčenie akoby ste našli. ;)
BUY: ÁNO

* Annemarie Borlind Hydro Booster sérum:

Hydratačné sérum hodnotím pozitívne, je to super produkt na suchú pleť. Rýchlo sa vstrebáva, má príjemnú vôňu, a dá sa používať aj pod makeup.
BUY: ÁNO




* Catrice Prime and Fine báza pod makeup:

Podkladová báza fixuje makeup a zmatňuje pleť. Som rada, že som ju vyskúšala, pretože mne osobne sadla, a plánujem si kúpiť ďalšie balenie. :)
BUY: ÁNO

* Avon Big and multiplied maskara:

Hrubá kefka sa hodí pre jemné riasy, ktoré nadvihne a zahustí. 10 ml balenie vydrží celkom dlho, preto ak hľadáte objem a vytočenie, skúste ju.  
BUY: ÁNO

* Catrice Glamour doll špirála na oči:

Výborná špirála pre každý typ mihalníc, vyhovuje takmer každému, kto ju u mňa skúšal. Jej cena nie je vysoká, dá sa ľahko zohnať, a efekt, ktorý na riasách vyčaruje, stojí za to. :)
BUY: ÁNO

* Avon Luxe špirála:

Luxus v pravom slova zmysle. Perfektné čierne pigmenty riasy zahustia, dodajú im objem a vyživia. Za mňa top špirála z Avonu, oplatí sa vyskúšať ju.
BUY: ÁNO


Ktoré produkty skončili vo vašich spotrebovaných? Poznáte niektoré prípravky? Ak áno, ako vám vyhovujú?

Krásny deň,
S.




You May Also Like

6 komentárov

  1. Ten roll on od Dove se teď vyprodává, tak pro něj asi ještě rychle skočím :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne pomohol, problémové partie zjemnil a opticky akoby "vyretušoval". :)

      Odstrániť
  2. S avonom Luxe špiralou môžem len súhlasiť už mi trochu vysichá ale ešte funguje je fakt dobráá:))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3