Keď je vonku veľká zima

by - 13 decembra

Ahojte,
vonku už vládnu mrazy a pani Zima nám ukazuje svoju moc. Aby som ochránila  korunu krásy, vlasy, zháňala som čiapku, v ktorej by mi nebola zima, a ktorá by vyzerala k svetu.
V obchodoch som našla rôzne trblietavé čapice, s kvietkami alebo príliš huňaté. Detské časy mám už dávno za sebou, a vyzerať ako diskoguľa, to ma tiež neláka. Na stránke postovnezdarma.cz som našla čiapku, ktorá sa mi pozdávala, tak som neváhala, a objednala ju.
Ako vyzerá v skutočnosti a k čomu ju nosím?



Unisex polodlhá čiapka je vyrobená z akrylu, a dostupná v rôznych farbách. Jedná sa o čiapku, ktorá je vhodná pre ženy, ale aj pre mužov. Má univerzálnu veľkosť, a mne sedí ako uliata. U mňa je ťažké nájsť čiapku, ktorá by sa mi z hlavy nešmýkala, a táto je super, pretože pekne drží a neposúva sa.
Béžová farba sa mi páčila najviac, pristane mi k bunde, ktorú teraz najčastejšie nosím. Čiapka má predĺžený tvar, čiže vzadu vyzerá ako vak. Mne osobne to neprekáža, avšak sú ženy, ktorým to vyslovene vadí. Myslím, že mi celkom pristane, čo vy na to?


Celkovo sa mi čiapka páči, nie je to výrazný kúsok, je v neutrálnej farbe, takže sa hodí ku každej bunde, ktorú doma mám. Materiál je príjemný na nosenie, na hlave ma neškriabe ani inak neobmedzuje.
Už som ju skúšala vyprať, a som rada, že sa nezrazila a nepoškodila. Pre mňa je čiapka nevyhnutná najmä do školy, keď chodíme na farmy, no táto sa mi páči, takže ju využijem aj na bežné nosenie. :)
Na čiapke som zatiaľ nenašla žiadne chyby, je naozaj z príjemného materiálu, jedná sa o tenšiu tkaninu, takže nie je úplne hrubá, čo mi vyhovuje.

Čiapku kúpite na e-shope postovnezdarma.cz. Béžová farba sa mi veľmi páči, no červená a sivá tiež nie sú na zahodenie. :P

Páči sa vám táto čapica? Preferujete v chladnejších dňoch čiapky, alebo čelenky?

S.

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3