Vianoce 2016

by - 24 decembra

Šťastné a veselé Vianoce prajem !!! ;)

Tento rok sme sviatky brali s ľahkosťou, čo sa odzrkadlilo aj na našej výzdobe. Vianoce sú najkrajšie obdobie v roku, a ja som rada, že ich môžem stráviť v kruhu najbližších. Som vďačná za veľa vecí, ktoré sa tento rok odohrali, a dúfam, že aj vy ste mali perfektný rok.
Poďte sa spolu so mnou pozrieť, ako vyzerajú Vianoce u nás...

Stromček sme ladili do všetkých možných tónov, pretože farieb nikde nie je dosť. :)

Vonku nám konečne troška nasnežilo, aspoň že tie stromy majú bielu farbu. :P

Koláčiky sú nachystané, pripravte si žalúdky, obdobie "prežierania sa" začína. :D

Aké by to boli Vianoce bez Yankee sviečky? Votívna sviečka s vôňou perníčkov naladí každého na tú správnu atmosféru. :)

Svietnik v zlatej farbe s čiernymi detailami sme si našli minulý rok pod stromčekom, teraz je súčasťou výzdoby v obývačke.

Sviečky, všade samé sviečky. :)

Túto home made sviečku s vôňou vanilky som dostala minulý rok, a poviem vám, tá vôňa je neskutočná.

Mydlo zo zimnej kolekcie od firmy Ziaja nám spríjemňuje umývanie rúk.

Mašlička v krásnej, zlatej farbe a dekorácia, ktorú som mala na balíčku, skrášlili moju lampičku.

Kelímok od Starbucks sa stal mojím top pohárom na kávu.

Vianoce a bez darčekov? Mne sa jeden skvelý balíček podarilo vyhrať v súťaži na blogu u Simonky, za čo veľmi pekne ďakujem. Catrice korektor je moja srdcovka, najviac ma však potešil matný rúž od NYX, ktorý je božský. :)

Toto sú moje Vianoce, ktoré strávim s rodinou a v pohodlí domova. Dúfam, že aj vy máte možnosť tráviť čas s priateľmi a blízkymi. Nezabúdajte, že sviatky sú o pokoji, radosti a láske, ktorú si navzájom dávame. To je kúzlo Vianoc...;)

Merry Christmas, my dear friends :*

S.


You May Also Like

2 komentárov

  1. Jsem ráda, že balíček dorazil do Vánoc, moc jsem tý poště nevěřila :D A krásný stromeček, my letos máme trochu opelichance :D
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež rada, balíček ma veľmi potešil, ďakujem :)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3