Vyhodnotenie súťaže

by - 16 decembra

Ahojte,
nastal čas vyhodnotenia súťaže. :) Som veľmi rada, že sa do giveaway zapájate, a vždy ma poteší, keď vás je hojne. Do tohtoročnej vianočnej súťaže sa vás zapojilo spolu 43 dievčat, čo ma veľmi teší. ;)


Nebudem to dlho naťahovať,  poďme sa spolu pozrieť, kto vyhral balíčky:

Zdroj: Pinterest


Ružový balíček

Katarína Gašová (komentár číslo: 34 )



Zlatý balíček:

Viktória Ferenčíková (komentár číslo: 29 )


Dievčatám srdečne gratulujem, idem im hneď písať. :) Ostatní súťažiaci nezúfajte, v Novom roku bude súťaží habadej, preto sledujte môj blog, a moju Facebookovú stránku, kde sa dozviete všetky novinky, ktoré pre vás chystám. :P

Som šťastná, že si na môj blog denne kliknete, povzbudíte ma krásnym komentárom, a hlavne, že sa na blog vraciate, bez vás by to nebolo ono.
Všetkým vám za to ďakujem, ste úžasní. :*

S.

You May Also Like

2 komentárov

  1. ouch 34 to bolo tesne o 1číslo :D No nevadí.. Gratulujem výherkyňiam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3