Dermacol Aroma Ritual

by - 24 januára

Ahojky,
aj vám sa zdá, že dni rýchlo ubiehajú a vy nič nestíhate? Január som si predstavovala inak, myslela som, že budem mať viac voľna na realizáciu svojich plánov. Niekedy mám dni, kedy čas ubieha nemilosrdne rýchlo, a ja nemám ani polovicu zo svojho To-do listu. V takýchto dňoch mám najradšej večernú sprchu, pri ktorej zrelaxuje moje telo aj myseľ.
V eshope notino.sk som objavila set sprchovacích gélov od firmy Dermacol, a kedže som ich chcela vyskúšať už dávnejšie, ocitli sa v mojom nákupnom košíku. :)


Dermacol Aroma Ritual sada obsahuje tri najpredávanejšie sprchovacie gély v troch najzaujímavejších vôňach. Každý sprchový gél má 250 ml balenie so sviežim obalom. Vôňa čiernych čerešní sa mi páči najviac, citrusový gél mi pripomína citrónový koláčik, a írska káva vonia ako kakao.
Sada gélov je zabalená do darčekovej krabičky, ktorá je celkom fajn. Dizajn má jednoduchý, avšak je to lepšie z dôvodu darovania- set môžete darovať nielen na Vianoce, ale aj na narodeniny. Ak by bola krabica prezdobená a vo vianočnom štýle, nemyslím, že by sa obdarovaná osoba tvárila nadšene, však?
Po rozbalení krabice ucítite krásnu vôňu. Kombinácia troch najlahodnejších vôní, aké ste kedy cítili.


Opojný sprchový gél Írska káva

Zo všetkých gélov mi tento voňal najhoršie. Rada sledujem youtuberky, a bola som si istá, že po chválení vône od viacerých dievčat, sadne aj mne. Keď som gél ovoňala z fľaše, bolo to v pohode, no pri sprchovaní sa parfumácia príliš zintenzívnela, čo sa mi vôbec nepozdávalo. Krémové zloženie jemnej hnedej farby vonia skôr ako kakao. Oceňujem dobrú penivú vlastnosť produktu, ktorú radím k strednej triedy prípravkov. Po kúpeli je moja pokožka jemná, avšak pocit dlhodobej hydratácie nepociťujem. Sprcháč to bol celkom fajn, no parfumácia mi veľmi vadila, čo sa u mňa prehliadnuť jednoducho nedá. :/


Povzbudzujúci sprchový gél s čiernymi čerešňami

Môj favorit. Páči sa mi vôňa, je luxusná, priam nezvyčajná. Okrem toho, gélová konzistencia svetlo červenej farby na pokožke skvelo pení. Chválim umiestnenie uzáveru na všetkých troch géloch, ktoré je v dolnej časti. Vďaka nemu dostanete z fľaše maximum produktu, a gél otvoríte šikovne jednou rukou.
Višňová vôňa sa mi vždy páčila, a tento skvost vonia božsky. Naozajstný, luxusný zážitok zo sprchovania, som mala vďaka tomuto vernému spoločníkovi.
Ak budete niekde v drogérii, privoňajte si k nemu. Opantá vás tak, ako aj mňa. :)


Stimulačný sprchový gél s citrónovým extraktom

Opäť nádherná vôňa, pripomína mi citrónový muffin. Gélik ma svetlozelenú gélovú konzistenciu, na koži bohato pení. Vôňa nakopne váš deň, povzbudí vaše zmysly a dodá vám potrebnú energiu. Celkovo je vôňa citrusových plodov považovaná za stimulujúcu, preto ak chcete začať deň s prívalom energie, siahnite po tomto miláčikovi. Pokožku osvieži, hydratuje a dokonca jemne zmäkčuje, čím sa stáva hebkejšou. Za mňa druhý najlepší gél z trojice.


Po otestovaní všetkých gélov považujem višňu za svojho favorita. Páči sa mi efekt, ktorý na pokožke zanecháva, a vôňa navodzujúca komfort a relax. Citrusový gél taktiež zbožňujem, no skôr pri rannej rutine. Najmenej ma oslovila káva, vonia mi zvláštne a vôbec nie ako írska káva.


Ak by ste chceli vyskúšať tento setík, nájdete ho na eshope notino.sk za veľmi priaznivú cenu. :)

Poznáte tieto sprchovacie gély? Ak áno, ktorý je váš favorit?

Pekný deň,
Soňa


You May Also Like

4 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3