Novinky a nákupy: November+ December

by - 03 januára

Šťastný Nový rok 2017, priatelia!
Ako ste trávili Silvestra? Ja som bola v kruhu mojich kamarátov a môjho snúbenca. :) Silvester bol krásny, no teraz je tu Nový rok, nové možnosti a nový začiatok. Mám tu ešte pár článkov, ktoré chcem dokončiť z minulého roka, tak sa poďte pozrieť, čo nové som v novembri a decembri dostala. ;)


Zdroj: Pinterest

V novembri som mala narodeniny, oslavovala som 24 rokov. Dostala som krásne darčeky, ktoré ma veľmi potešili. Sama sebe som darovala náušnice, ktoré mi prišli zabalené vo fialovej krabičke. Náušnice ma oslovili hlavne kvôli farbe a dizajnu. Druhé náušničky som dostala na Vianoce, páči sa mi možnosť kombinácie s akýmkoľvek oblečením a taktiež, rose gold farbička. :)
Detailný záber je na pár, ktorý najčastejšie nosím.


Potrebovala som nový hrebeň, ktorý mi nebude ťahať vlasy, a ktorý budem môcť používať aj na mokré kadere. Táto kefa je na spôsob tangle teezer, a stála okolo 3 eur. Kupovala som ju v Teta drogérii, som s ňou maximálne spokojná. :)
Mini sada štetcov na tvár v rose gold farbe ma veľmi potešila. Kúpila som si ju na narodeniny, a už som ju stihla vyskúšať na predĺženom víkende, ktorý som dostala pod stromček. Štetce majú jemné vlákna, sú multifunkčné a zmestia sa do kabelky.


Na Vianoce a na narodky nesmie chýbať oblečenie a kúsky, ktoré sú nielen štýlové, ale aj funkčné. Svetre, tričká, nohavice...to všetko aj niečo navyše som nadobudla za mesiace november a december. :)


Diár na rok 2017 som dostala k časopisu, a ten mi kúpil môj chlap na Mikuláša. Zaváraninový pohár s roztomilou slamkou som uchmatla v Kik, a mali tam rôzne farby a vzory.


Od sesternice som dostala štetec od Real Techniques. Je to môj prvý štetec od nich, využívam ho na rozjasňovanie tváre. :)
Bižutérie nikdy nie je dosť, však? Dlho som hľadala obyčajný kruhový náhrdelník v zlatej farbe, a v New Yorkeri mali tento za skvelé 2 eurá. Hneď som ho brala, a nosím ho väčšinou k rolákom.


Konečne som dostala na Vianoce niečo z môjho wishlistu. Môj chlap mi kúpil dva sety- set mini matných leskov na pery, a set rozjasňujúcej paletky a lesku na pery od značky Sleek. Tekuté lesky majú tmavé farby, ktoré mi v zbierke chýbali, takže sa z nich veľmi teším. Paletka Solstice bola moja vysnívaná, tú som chcela už dávno. K nej bol pribalený veľký lip cream v odtieni Birthday Suit. Mini set obsahoval presne 4 lesky, v odtieňoch: Rioja Red, Velvet Supper, Birthday Suit, Old Hollywood.



Od našich som dostala klasicky ponožky, žiletky a moju obľúbenú, Bioderma micerálnu vodu, ktorú snáď nikdy nevymením za inú. :P


Snúbenec mi tiež kúpil set spodného prádla v čiernej farbe. Bralet a nohavičky majú čipkované detaily a sú vyrobené z príjemného materiálu.


Poslednú vec, ktorú mám novú, a ktorú som taktiež dostala na Vianoce, sú šošovky na iPhone. Som rada, že ich mám, dajú sa s nimi vyčarovať veľmi pekné fotky. :)


Čo ste si v decembri kúpili vy? A čo ste dostali na Vianoce?

Krásny deň,
S.


You May Also Like

30 komentárov

  1. páčia sa mi najmä náušnice z Avonu, presne takéto malé ďobky rôznych tvarov najviac zbožňujem! To mi pripomenulo, že potrebujem nejaké nové, lebo vždy nosím tie isté :)
    Sledujem ta

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam doma plno takých mini náušníc, a vždy ich striedam. Tieto sa mi hrozne páčia. :)

      Odstrániť
  2. Krásné dárečky, líbí se mi rozjasňující paletka od Sleeku a ty matné lesky-rtěnky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty matné rtěnky od Sleeku bych někdy moc ráda vyzkoušela:) A tu sklenici na pití mám taky a teď nepiju z ničeho jiného:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lesky ma dostali svojou výdržou, ktorá je nekonečná. :)

      Odstrániť
  4. Ja sa v decembri nezvyknem rozmaznávať :). Okolo tých lákavých výkladov zväčša chodím so zatvorenými očami, aby som peniažky zbytočne nemíňala na seba, ale na darčeky pre svojich blízkych :D. Vyžaduje si to fakt veľa sebazaprenia! Avšak trdelníku na trhoch sa mi ešte nikdy nepodarilo odolať, a tak podporujem ekonomiku hlavne tam :D.
    Tuším si tú Biodermu kúpim aj ja, moja spolubývajúca ju večne so sebou ťahá a ospevuje :D. Veľmi sa mi páčia aj tie mini matné lesky na pery, vyzerá to na úžasne farby.
    Kristin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trdelník milujem, jedla by som ho každý deň. A s darčekmi to mám podobne len s výnimkou, že si na Vianky musím niečo dopriať aj ja. Veď som bola celý rok dobrá. 😈🙂

      Odstrániť
  5. Krásné věci. Já v poslední době nenosím jiné naušnice, než naušnice z pravého stříbra, protože jinak mi dělají problémy s dírkami. Ale krásné sis vybrala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten nápis na začiatku sa mi veľmi páči! :D inak úžasné veci, veľmi sa páči ten diár aj pohár:)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Och, naozaj skvelé veci! :) mňa by tiež veľmi potešila tá sada Sleek matných rúžov :)

    CALLAESTHETICS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvelé kúsky. Shopaholicom som aj ja a stále niečo nakupujem :D
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty lesky asi nutně potřebuju! Moc! A nebo se mi hodně líbí ty čočky na iPhone. Ty by se mi taky líbily ^^ Popřípadě mě zaujal ještě ten diář, i když ten bych brala v jiné barvě.
    Každopádně krásné věci a máš z nich určitě velkou radost! :)

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Štetce vyzerajú super. Tiež sa mi veľmi páči diár a taký zaváraninový pohár mám tiež a neskutočne ho milujem :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásné věci.
    Nedivím se ti, že ty náušnice jsou tvoje nejoblíbenější - jsou opravdu krásné.
    Blog na zabití

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3