Welcome to my life

by - 31 januára

Ahojte,
na konci januára prichádzam s novým typom článku, v ktorom vám predstavím svoj život. Každý mesiac ma niečo inšpiruje, povzbudí a navodí na pozitívnu vlnu. Svoje súkromie sa snažím chrániť, pretože v dnešnej dobe sú ľudia rôzni, avšak nájdu sa aj materiály, s ktorými sa s vami rada podelím. Budem sa snažiť publikovať tieto články pravidelne, tak mi dajte dole do komentárov vedieť, či sa vám takáto forma foto denníka páči. :)




Sushi:

Moji priatelia a známi dobre vedia, že jedlo milujem. V minulosti som nebola až taký žrút, bola som strašne chudá, a jesť mi veľmi nechutilo. No odkedy mám svoju polovičku, vychutnávam si každý kúsok dobrého a kvalitne pripraveného menu. Sushi zbožňujem, jedla by som ho snáď stále, tie chute a kombinácie mi veľmi vyhovujú. V Košiciach je niekoľko skvelých sushi barov, medzi moje najobľúbenejšie patria Koshi a Maiko sushi. :)


Ruže:

Kvety ma vedia vždy potešiť. V poslednom čase dostávam ružičky, podľa mňa sú to najkrajšie kvety. Páčia sa mi aj pivoňky, karafiáty a exoticky vyzerajúce kvety.


Západ slnka:

Zima ma už unavuje, no tie krásne západy slnka, ktoré pozorujem skoro každý deň z okna, sú na nezaplatenie. Nikdy sa nestáva (aspoň teraz, v zime), aby bol západ rovnaký, ako včera. Vždy hýri rôznymi farbami a odleskmi. V kombinácii s mrakmi vytvára hotové umelecké dielo.

Výlety:

V chladnejších dňoch je ideálne navštíviť termálne kúpele. Ich atmosféru si vychutnáte oveľa viac, ako v lete, a liečivé účinky termálnych vôd zahoja rôzne ochorenia, ktoré zvyknú robiť neplechu. Túto fotku som urobila cestou do Turčianskych Teplíc, kde sme sa spolu so snúbencom vybrali na výlet. :)


Toby:

Môj malý spoločník, ktorý k nám prišiel len nedávno. Predtým som mala červeného samčeka, bojovnicu, ktorý mi zomrel. :( Keď som šla do obchodu po rybičku, ostala som prekvapená, v akých podmienkach bojovnice držia. Plastová nádobka, veľkosťou menšia ako nádoba na tuhé mydlo! Som rada, že som Tobymu poskytla lepší život, ako mal predtým.


Plánovanie:

Nepoznám lepší večerný relax ako pohár dobrého, červeného vínka a plánovanie týždňa. Tento môj "rituál" najčastejšie praktizujem v nedeľu, kedy plánujem celý týždeň dopredu. Maniačky do diárov, nálepok, plánovacích kalendárov...viete, o čom píšem. :P


Drink:

Celý január fičím na vode s citrónom. Strašne mi zachutila, príjemne osvieži a pomôže pri tráviacich problémoch. Okrem toho, ranný pohár vody s citrónom naštartuje rýchlejšie spaľovanie tukov. Podľa mňa je toto pitie oveľa zdravšie, ako presladené limonády plné cukru.


Rýchlokurz varenia:

Typické anglické raňajky so špekáčkami, tie ja proste zbožňujem. Mám šťastie, že chutia aj môjmu chlapovi. Nie je to až také zdravé jedlo, no žijeme len raz, prečo si život nevychutnať. Recept je rýchly, a príprava zaberie len pár minút.


Časopisy:

Mojim obľúbeným, slovenským časopisom, je Emma. Doma mám slušnú zbierku, veď posúďte samé. Avšak čo ma zamrzelo, časopis opäť zvýšil cenu. Cena 3 eurá mi nie je veľmi sympatická, pretože pri doplatení 0,20 centov mám český Elle, kde nájdem aktuálne novinky zo sveta módy, lifestyle a líčenia. A ako všetci dobre vieme, naši susedia sú štedrejší, preto je k časopisu častejšie priložený darček alebo vzorka.



Láska:

Obrázok presne vystihuje mňa a moju polovičku. On rád hrá rôzne počítačové hry, ja rada skúšam kozmetiku. Tento obrázok je tak zlatý, že vždy, keď na naň pozriem, spomeniem si, aké mám v živote šťastie. ;)


Zimná krajina:

V zime rada fotím svoje okolie, najmä krajinu. Mráz na stromoch, jemná snehová perina na lúke a skvelý výhľad.


Čínska kuchyňa:

Zo svetovej kuchyne preferujem čínske jedlo, rôzne špeciality a sushi. Aspoň raz za mesiac si doprajem dávku cestovín, sushi roliek a polievok. Sladkokyslá je najviac. :P


Káva:

Návšteva kaviarni je moja povinná zastávka aspoň dva krát do týždňa. Snúbenec a ja sme kávičkári, doslova pôžitkári. Najlepšia kaviareň v Košiciach, ktorá ponúka široký výber káv, sa volá People Cafe. Košičania, poznáte?

Skoro celý január som sedela doma nad diplomovkou a skúškami. O chvíľu mi začína semester, no radšej by som brala predĺženie skúškového.
Ste na tom podobne?

Páči sa vám takýto typ článku? Ak áno, dajte mi vedieť dole do komentárov.

P.S.: Komentár viete pridať aj bez prihlásenia, ako anonymný používateľ (stačí už len dopísať meno v komentári).

Pekný večer,
S.

You May Also Like

4 komentárov

  1. Tiež som si kedysi kupovala toľko časopisov, ale už som s tým prestala ale občas si kúpim ezoterický Balans alebo FitŠtýl :) A Sushi milujem nadovšetko, hlavne v Maikosushi ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že poznáš Maiko. Sushi robia výborné. 🤗

      Odstrániť
  2. Taky jsem seděla skoro celý leden nad zkouškami, ale vypadá to, že už mám všechno z krku a budu si konečně užívat chvíli volna. :)

    Červená V.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3