Weleda citrusový deodorant

by - 30 januára

Ahojte krásky,
zimné obdobie mi už začína liezť na nervy! V Košiciach máme stále veľa snehu, chodníky a cesty sú neodpratané, ľad všade, kam sa pozriem..proste "radosť" behať po meste. Preto milujem dni, keď si s chuťou sadnem za počítač a píšem články. Vtedy nevystrčím päty z domu, uvarím si čajík a relaxujem.
Už dlhšiu dobu testujem prírodný deodorant s citrusovou vôňou od značky Weleda. V chladných dňoch ma silné potenie netrápi, nakoľko som zamrznutý typ, avšak nikdy z domu nevyjdem bez patričnej ochrany.


Citrusový deodorant potláča nepríjemný zápach tela bez toho, aby obmedzoval správne fungovanie pleti. Prirodzené funkcie kože sú pri použití stále zachované, čím sa umožňuje voľné dýchanie pokožky. Deodorant má 100 ml balenie, ktoré je chránené papierovým obalom. Samotná fľaštička s prípravkom žiari farebnou etiketou nalepenou na prednej strane, a je vyrobená zo skla. Zelené tóny na nálepke, jemná limetková farba deodorantu a pumpička, patria medzi krásne oživenia a spestrenia produktu. Po vypotrebovaní poslednej kvapky prípravku, sa dá flakón znova naplniť, čo ocenia nielen eko maniaci, ale aj naša matička Zem. Šťavnaté, citrusové plody, vytvárajú dokonalý osviežujúci závan, pripominajúci leto. Medzi hlavné zložky deodorantu patria éterické oleje zo šupiek chemicky neošetrených, citrusových plodov. Okrem tejto zložky v ňom nájdeme vodu, alkohol a citrónový olej. Alkohol sa tu nachádza v malých množstvách a slúži na ničenie baktérii a mikroorganizmov v oblasti podpazušia. Vraj alkohol škodí? Spomeňte si na starú, známu Alpu- tá obsahuje vysoký podiel alkoholových derivátov, a je vhodná takmer na všetko. :D Deodorant neobsahuje žiadne syntetické farbivá, hliníkové soli, parfumy, ani látky na báze minerálnych olejov. Rozprašovač je mechanický, bez hnacích plynov. Prípravok je taktiež nositeľom Natrue certifikátu, a nie je testovaný na zvieratách.


Zatiaľ som vyskúšala dva prírodné deodoranty, a jeden z nich mi absolútne nevyhovoval. Na tento produkt som bola veľmi zvedavá, a musím podotknúť, že ma nesklamal. Nanášanie je veľmi príjemné, prípravok sa po stlačení pumpičky premení na jemnú hmlu, ktorá skvelo priľne na pokožku. Citrusová vôňa naladí moje zmysly na pozitívnu vlnu, a môj skvelý deň sa môže začať.  Používam ho tiež po holení, a paradoxom je, že aj napriek prítomnému alkoholu, neštípe. V poslednom čase mám na blogu samé citrusové produkty, no zabijem sa, keď mi citróny a pomaranče voňajú? :D Deodorant mi vydržal od ráno do poobedia, kedy som musela aplikovať ďalšiu vrstvu. Po takmer dvojtýždňovom testovaní prípravok stále funguje, neupcháva póry a pokožka môže voľne dýchať. Za mňa je tento prírodný deodorant najlepší, aký som kedy skúšala.


Citrus deo nájdete aj v malom, 30 ml, kabelkovom balení, a tiež ako 200 ml, náplňové balenie. Vedeli ste, že sa dá prípravok využiť aj ako osviežovač vzduchu? Som s ním spokojná, ochráni ma pred potom, pričom umelo nepotláča samotný proces potenia, vydrží dlho, čo sa bio prípravkov týka.
Odporúčam ho ženám, ale aj mužom s miernym potením, pri silnom potnom procese by nemusel 100 % fungovať, avšak za vyskúšanie nič nedáte. :)
Ak by vám nevyhovoval, využijete ho ako osviežovač. :P
Kúpite ho na oficiálnom ehope weleda.sk.

Poznáte tento bio deodorant? Vyhovuje vám?

Krásny dníček,
S.

Za poskytnutie produktu na testovanie ďakujem spoločnosti Weleda.




You May Also Like

6 komentárov

  1. Tie chodníky sú fakt hrôza.. EEI a to ľadové zlo, Raši už primátorom nebude :)) Ale k deodorantu.. mám ho doma aj ja, a mám ho veľmi rada. No rovnako dobrý je aj deo od Alverde :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alverde som ešte neskúšala, no určite raz vyskúšam. ☺

      Odstrániť
  2. A zrovna nedávno jsem vedla debatu, že bych nemohla žít v tropech, jelikož bych se tam nejpozději za měsíc začala nudit. Mě tohle střídání období děsně baví, i když se občas zdá nadvláda jednoho z nich nekonečná :-)

    Citrusový Weleda deo jsem používala v létě a připomínal mi vyloženě mísu plnou citronů. Typická prázdninová vůně! A včera jsem shodou okolností psala článek o šalvějovém deodorantu od téže značky. Je víc kořeněný, jde do tymiánu a lékořice a na zimu není vůbec špatný! :-)

    Bebe
    blog Růžový chroust

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento deodorant nepoznám, ale už som skúšala pár prírodných no v lete mi nestačili.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V lete potrebujem tiež silnú ochranu, tak som zvedavá, ako u mňa dopadne tento krásavec. :)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3