Giveaway ku 100 k návštev blogu

by - 01 februára

Ahojte,
nedávno prekročil blog 100 000 návštev, čo ma veľmi teší. Aby som sa vám, mojim čitateľom, poďakovala, budeme súťažiť. :)
Pripravila som pre vás vlastný U-box, alebo tiež Mystery box. V boxe sa nachádzajú rôzne utajené produkty, ktoré objavíte až pri prevzatí výhry.
Prezradím vám len značky kozmetiky, ktoré v boxe nájdete:
* U-Box produkty, ktoré posúvam do súťaže
* Kallos
* Avéne
* Balea
* Avon a iné



Podmienky súťaže sú jednoduché:

1. Sledovať môj blog cez GFC (buď cez tento odkaz- klik sledovať, alebo na pravej lište blogu nájdete google plus followers- klik pridať do kruhov).

2. Lajknúť moju facebookovú stránku (klikajte prosím na "páči sa mi" stránky, nie príspevkov!).

3. Verejne zdieľať moju súťaž buď na Facebooku, alebo na Google plus (zdieľať môžete cez Facebookovú stránku blogu- bod 2, kde bude súťaž zverejnená).

4. Napísať mi email, na ktorý sa vám v prípade výhry ozvem + meno, cez ktoré ma na blogu a FB sledujete.

Nepovinné:

Budem vďačná, ak ma tiež podporíte sledovaním na Instagrame. :)

Súťaž trvá do 28. februára 2017!!!!, a víťaza zverejním nasledujúci deň tu, na blogu, a na Facebooku.

Losovať budem pomocou random.org, ak sa mi víťaz neozve do piatich dní od ukončenia súťaže, vyberiem iného súťažiaceho.

Súťaž platí pre Slovensko a Českú republiku.

Do súťaže budú zaradení len súťažiaci, ktorí splnili VŠETKY podmienky.

Giveaway nie je sponzorovaná, všetky produkty som zaobstarala z vlastných finančných zdrojov.

Držím vám všetkým palce! ;)

Vaša S.


You May Also Like

74 komentárov

  1. Sleduji pod tímto účtem, na fb jako Veronika Tomášková, sdílena s G+, fakynn.blog@centrum.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Alexandra Petriková
    FB: Alexandra Petriková
    Email: lyziee25@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Petra Píšová(gfc),Petra Píšová (fb),petrapisova18@gmail.com (email)...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkná soutěž - líbí se mi, že jde o tajemný box, takže nikdo neví, co vlastně vyhraje :) Je to jak vánoe v dětství! :)))

    Ráda bych tebe a tvé čtenářky pozvala na svou první letošní soutěž na téma „Jaro přichází“

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gfc, fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc krásná soutěž .
    FB Tereza Hradecká
    GFC Tereza Blog
    IG terezablog0
    sdílela jsem na google+ a na fb profilu mého blogu :-)
    https://www.facebook.com/terezablog0/
    terezablog0@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mail: adrikagundova@gmail.com
    GFC: Aďulik Sun
    FB: Aďka Gundová

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC: marmaloyd
    FB: Citronella Citronelli
    marmaloyd@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Betty Behanová
    FB Betty Behanová
    betty.behanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super súťaž Soni a moc gratulujem ku krásnemu číslu :)
    Sledujem ťa pod týmto menom. Na FB lajkujem ako Klaudia Bruckova. A sledujem aj tvoj insta účet :)
    Súťaž zdieľam na fb stránke blogu tu: https://www.facebook.com/klaudysenjoyment/?ref=aymt_homepage_panel
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Je to zaujímavý spôsob súťaže. Osobne tajuplné boxíky krásy zbožňujem a preto sa zapájam aj do tejto súťaže :) Všade som ako hana liptáková, istagram: hanka_li
    email: another_day_with_hana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sledujem ako Zuzana M (GFC)
    FB: Zuzana Marcincakova
    zuzem@azet.sk
    Skvela sutaz, som zvedava co vsetko box obsahuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoooooj :) podmienky som splila, sledujem ta na fb už dosť dlho pod menom (kristína Bačová) :) zdielala som na Google + Kristína Horvatova, a moj mail ak s ami pošťastí vyhrať kristina.horvatova81@gmail.com
    prajem všetko dobre veľa insiracie, nápadov a radosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj Sonička :) Sledujem klasicky cez gasova.katarina@gmail.com aj na facebooku ako Katarína Gašová :) Krásny deň Ti prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC Jana Nováková, FB Margareth Wittgenstein. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ahoj gfc nejako nikola benková
    fb Nika Benko tam aj zdielam
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: July V
    FB: July Velkova
    july.velkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. FB: Lenka Čunderlíková
    mail: cundelikova.l@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Gfc: Michaela B
    Fb: Michaela Birova
    michaela.birova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Gfc fb elizabeth greenova
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC: Kristína Pellérdiová
    FB: Kristína Pellérdiová
    Email: kristina.pellerdiova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. FB: Veronika Štofančíková
    mail: veronika.stofancikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. vsetko splnene :) frederika.sachova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Ahojky Soni...

    Vis, ze tebe ja sleduji rada, takze gratuluji k takovemu uctihodnemu cislu...
    Soutez vypada velmi pekne, prekvapeni je vzdy super.. Alespon se ma clovek porad na co tesit..

    Ale jak tak koukam, na tu rozmazanou fotku, tak musim uznat, ze pokud me mysl neklame, tak bych brala tu termalni vodu.. ted v zime mi taky velmi pomaha.. Mela jsem z prace velmi vysusenou plet a uz jsem nevedela co s tim.. A tohle mi viditelne pomohlo..

    Kazdopadne ti jeste popreji alespon 10 milionu navstev, a spoustu milych ctenaru..

    GFC: Ve Mu
    FB: Veronika Muniková
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár, tvoje číslo je: 27 :)

      Odstrániť
  26. ahoj, sledujem cez google plus ako Terka Polak, a na fb likujem ako Terka Poláková :) na svojom profile na fb som taktiež zdielala príspevok Giveaway :)

    tereziapolakova1_gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. 1) GFC: Terka Černá
    2) FB: Teruš Černá
    3) Sdílím - https://plus.google.com/114038359467541295997/posts/H2RwduojHK8
    4) Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC: Morgana Le Fay
    FB: Majka Luniova
    kontakt : majkaluniova@live.com
    zdieľam verejne na https://plus.google.com/104653244094341691333/posts/JQ5h5t1aEyT

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Gfc maria nadaska + sdileno g+
    Fb andrea zrzava + sdileno
    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. FB: Renata Banošová
    zdieľam na FB
    kontakt:renidr1@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. zuzana zrnekova
    zuzana zrnekova
    vivi1000@centrum.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Tady sleduji jako Andy's diary.
    Na FB Andrea Tomanová - sdíleno.
    andreatomanova@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Tady jsem jako Míša Tomanová
    na FB sdíleno a lajkováno jako Michaela Tomanová
    tracytom@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3