Goodbye products: December + Január

by - 03 februára

Ahojte kočky,
v decembri som nepísala žiaden článok o spotrebovaných produktoch, preto ich dnes spomeniem.  V domácnosti sme tri ženské, medzi naše najčastejšie vypotrebované prípravky patria sprcháče a šampóny. Konečne padla aj dekoratívna kozmetika, a to najmä špirály. :)



Sprchovacie prípravky

Adidas get ready! sprchový gél:
- Gél mi napriek tomu, že je určený pre ženy, vonia mužsky. Pení celkom fajn, pokožka po kúpeli voňala možno 5 minút, avšak bola jemná a hladká. Radím ho k drogériovému priemeru, nijako ma nenadchol, ani nesklamal. Čo mi však vadilo, bola vôňa.
BUY: NIE

Cien White Blossom and Mandarin sprchový gél:
- Hustá konzistencia, krásna, ukľudňujúca vôňa a prijateľná cena. Lidlácke sprcháče zbožňujem, zatiaľ mi všetky vyhovovali. Po kúpeli síce pokožka nevoňala dlho, zato bola príjemná na dotyk. Škoda len, že je gél z limitovanej edície.
BUY: ÁNO

Avon Planet Spa sprchovacia pena:
- Novinka v podobe sprchovacej peny, s nádhernou, korenistou vôňou. Aplikátor peny ma veľmi potešil, pena mala husté zloženie, krásne sa na pokožke rozotierala, a sprchovanie s ňou bola jedna báseň. Po okúpaní som mala pleť čistú, sviežu a príjemne ochladenú. Pena vytvára jemný, chladivý efekt, a oceňujem, ako dlho vydržala. Za mňa jeden z top výrobkov z Avonu.
BUY: ÁNO

Farmona tutti frutti peelingový gél:
- Šťavnatá vôňa kivi, jemné zrniečka, a skvelý výsledný efekt. Peeling som po sprche cítila ešte asi 2 hodiny, čo ma prekvapilo. Mne vyhovujú peelingy s jemnou, gélovou konzistenciou. Suché produkty mi dráždia pokožku, preto ak máte citlivú pleť, vyskúšajte ho.
BUY: ÁNO

Kallos GoGo sprchový gél:
- Veľmi sa mi páči, ako pekne vonia. Dobre napení pokožku, a zanechá ju jemnú, prevoňanú a mäkkú. Za tú cenu sa určite oplatí vyskúšať ho. :)
BUY: ÁNO


Vlasová starostlivosť

Ziaja Kozie mlieko kondicionér na vlasy:
- Výborný produkt na vlasy, vyživí ich, a pritom nezaťaží. Okrem toho, krásne vonia, a vôňa vo vlasoch vydrží veľmi dlho. Pri používaní som si všimla zacelenie končekov, vlasy sa viac leskli, no pritom nevyzerali mastné.
BUY: ÁNO

Ziaja Kozie mlieko šampón na vlasy:
- Ak vás trápia mastné vlasy, a neviete si s nimi rady, vyskúšajte tento šampón. Mne s ním vlasy držali "čerstvé" skoro 4 dni, čo je u mňa rekord. Spolu s kondicionérom tvorili skvelú dvojku, určite si ho znova kúpim. :)
BUY: ÁNO

Aussie sprejový kondicionér na vlasy:
- Pre mňa úplný prepadák. Sprej mi s vlasmi nič neurobil, iba ich troška prevoňal. Je to škoda, pretože napríklad ich 3 minútovú masku milujem.
BUY: NIE

Aussie Miracle Dry Shampoo suchý šampón:
- Za najlepší suchý šampón považujem Batiste, a pri tomto produkte som si to len potvrdila. Aussie zo začiatku funguje, no po čase mi vlasy zamastí, a ich objem sa stráca. V podstate neurobí požadovaný efekt, aký od suchého šampónu očakávam.
BUY: NIE

Johnsons Baby levanduľový šampón:
- Na tento šampón bude samostatná recenzia. Prezradím vám len to, že je naozaj veľmi jemný, vlasy sú po ňom hebké ako zamat. Pre alergikov ako stvorený.
BUY: ÁNO

Garnier Ultra Doux levanduľový šampón s ružou:
- Garnier ma celkom fajn šampóny, a tento ma uchvátil. Vonia božsky, výborne pení a dlho vydrží. Kupovala som ho vo výpredaji za 1 euro, a poviem vám, ostala som ohromená.
BUY: ÁNO

Loreál Mythic Oil hydratačný olej:
- Olej dobre vonia, vlasy zjemní a uhladí. Poradí si aj s uzlíkmi a kučeravými vlasmi. Myslím, že ako klasický, olejový produkt na vlasy ujde.
BUY: ÁNO


Telová starostlivosť

Rexona Active Shield antiperspirant:
- Sprej odporúčam hlavne ženám, ktoré sa extrémne potia. Mne pomohol hlavne v stresových situáciách, ako napríklad na skúške. Vydrží celý deň, podpazušie zanecháva suché a bez nepríjemných pachov.
BUY: ÁNO

Dove Cotton Soft antiperspirant:
- Opäť jeden z lepších sprejov. Vonia sviežo, ako bavlna. Dove spreje mam celkovo rada, preto aj tento považujem za fajn produkt.
BUY: ÁNO

Marks and Spencer Pampering kokosové mlieko na ruky a telo:
- Telové mlieko ma krémové zloženie, ktoré sa okamžite vpije do pokožky. Hydratačný efekt nie je nič extra, ale používala som ho rada, pretože rýchlo schlo. Vonia príjemne, nie je to typická, kokosová vôňa, nachádza sa v ňom aj orchidea. Kombinácia týchto dvoch vôni pôsobí ukľudňujúco a relaxačne.
BUY: ÁNO

Oriflame Milk and Honey tekuté mydlo:
- Na tomto mydle bola pozitívna akurát tak vôňa. Inak moju pokožku vysušovalo, čo by sa pri tekutých mydlách nemalo stať.
BUY: NIE

Dove Derma Spa youthful vitality krém na ruky:
- Výborný, hydratačný krém na ruky. Rýchlo schne, má nemastné zloženie, a podporuje regeneráciu pokožky. Pre mňa topka medzi krémami.
BUY: ÁNO

Bourjois Paris guľôčkový antiperspirant:
- Guľôčka nezanecháva biele fľaky na oblečení, chráni pred potom a príjemne osviežuje. Značka ma prekvapila, určite od nej ešte niečo vyskúšam.
BUY: ÁNO


Pleťová starostlivosť

Mixa Anti-Imperfection pleťová voda:
- Pleťová voda proti nedokonalostiam, ktorá jemne čistí pokožku. Na pleti neštípe, bojuje proti vyrážkam a pleť zmatňuje. Odporúčam ju kočkám s mastnou pokožkou a akné.
BUY: ÁNO (mastná a zmiešaná pokožka, akné)

Purity Herbs Skin Roller roll-on:
- Lokálna starostlivosť o akné, ktorá mi pomohla s vyrážkami, ale aj s jazvičkami. Vyrážky vysušil, zmiznutie akné trvalo troška dlhšie, ale bez tvorby jazvy. Vyskúšajte ho, prekvapí vás.
BUY: ÁNO

Nivea čistiaci krém na tvár:
- Husté, krémové zloženie, odporúčam ho skôr suchej pokožke, mastnej pleti by nemusel vyhovovať. Mne sadol, ale je pravda, že mi pokožku viac mastil. Používala som ho večer na očistenie makeupu.
BUY: ÁNO (suchá pokožka)
         NIE  (mastná pokožka)

Green Pharmacy čistiaci gél na tvár:
- Priemerný gél na tvár, ktorý neurazí. Mne vyhovoval, len ten makeup by mohol troška lepšie odstrániť. Nebol zlý, no viac by som si ho už nekúpila.
BUY: NIE

Skin Blossom výživný a hydratačný krém na tvár:
- Najlepší krém na svete! Rýchlo schne, pokožku hydratuje, zjemní a mojej pleti veľmi vyhovuje. Odporúčam ho všetkými desiatimi, je neskutočný. :P
BUY: ÁNO

Balea Soft and Clear krém na nedokonalosti:
- Krémik nič moc, akurát rýchlo schol. Mne s pleťou neurobil nič, povedala by som, že mi póry ešte viac upchával.
BUY: NIE

Balea maska na tvár s minerálmi:
- Maska na tvári chladila a prečistila pokožku. Doma mám ešte jedno balenie, tak uvidíme. Zatiaľ ma neohúrila natoľko, aby som vedela, či si ju kúpim znova alebo nie.
BUY: /

Avéne Hydrance Optimale krém na tvár:
- Krém na tvár sa hodí skôr na leto, pretože dobre udržiava hydratáciu pleti. V zime je však nepostačujúci, volila by som hutnejšiu konzistenciu. Avšak na leto ho rozhodne odporúčam. :)
BUY: ÁNO (leto)

Ziaja protivráskový krém na oči petržlen:
- Výborný krém, rýchlo schne a na pokožke zanecháva príjemný pocit. Písala som o ňom samostatnú recenziu.
BUY: ÁNO


Dekoratívna kozmetika

Jason Nutrismile zubná pasta:
- Voňavá a sladučká pasta, ktorá vás prekvapí svojou výraznou chuťou. Jedná sa o prírodný produkt, a ja som s ňou bola veľmi spokojná.
BUY: ÁNO

Guess Dare toaletná voda:
- Svieža, ovocná vôňa plná slnka. Vydrží veľmi dlho, páči sa okoliu, a povedala by som, že sa hodí sebavedomým ženám s dokonalým vkusom. ;)
BUY: ÁNO

Essence zmatňujúci kompaktný púder:
- Púder mi nevyhovoval, pokožku síce zmatnil, no efekt nevydržal dlho. Ako produkt do kabelky fajn, no pre mňa bude vždy najlepší Rimmel púder.
BUY: NIE

Oriflame Studio Artist korektor:
- Tekutý korektor mi sadol, dobre sa s ním pracovalo. Akurát nezakryje akné ani červené miesta. Pod oči je však ideálny.
BUY: ÁNO

Alverde báza pod makeup:
- Báza bola zo začiatku v pohode, no potom na pleti vytvárala hrudky, a s makeupom šmuhy. Už si ju viac nekúpim, poznám aj lepšie bázy.
BUY: NIE

Avon Luxe špirála a Avon SuperSHOCK špirála na oči:
- Luxe je najlepšia špirála z Avonu. Krásne vytvaruje mihalnice, nedrobí sa a vyživí ich. Toto je moje tretie spotrebované balenie.
SuperSHOCK bola celkom fajn, no nerobila až taký super efekt, ako Luxe špirálka.
BUY: ÁNO (Luxe)
         NIE  (SuperSHOCK)

Oriflame Power Shine Crystals lesk na pery:
- Veľmi pekne vonia, no tie trblietky sú až too much. Z pier sa ťažko zotierajú, a sú až veľmi veľké.
BUY: NIE

Avon Calming effects zelený korektor:
- Putoval do koša, pretože som ho vôbec nepoužívala. Mal redukovať červené škvrny na tvári, no mne sa veľmi nezdalo, že funguje. Za mňa rozhodne nie.
BUY: NIE

Avon plump pout lesk na pery:
- Môj milovaný lesk, ktorý používam najmä v lete. Má zväčšujúci efekt, vonia ako mentol, a pery po nanesení jemne brnia. V lete, keď sú horúčavy, skvelo osvieži.
BUY: ÁNO

She-stylezone gél na obočie a mihalnice:
- Gélik pekne prečeše obočie, no mihalnice zlepuje, takže na ne ho neodporúčam. Avšak na obočie je celkom fajn, no farebný gél od Essence mi vyhovuje viac.
BUY: ÁNO/NIE

Balea Outdoor Protect balzam na pery:
- Príliš mastný, príliš krémový...jednoducho, balzam o ničom. Možno niekomu vyhovuje, no ja od pomády očakávam niečo viac. Hrubá, biela vrstva na perách nie je nič pre mňa. :D
BUY: NIE

Marks and Spencer pomáda na pery:
- Balzam ma sklamal, pery nehydratoval, v podstate mi pripomínal jelení loj, ale v horšej kvalite. Myslím, že sa nájdu aj lepšie pomády na pery.
BUY: NIE


Tento článok je trocha dlhší, ako ste zvyknuté, no rozhodla som sa, že už spotrebované produkty vychádzať nebudú. Ak by ste ich chceli naspäť, napíšte mi dole do komentárov. Budem rada, ak sa k tomu vyjadríte. :)

Krásny deň,
Soňa


You May Also Like

6 komentárov

  1. Tak to je riadna spotreba Soni :) Suchý šampón od Aussie som mala taktiež a úplne s tebou súhlasím, nič sa nevyrovná Batiste. Šampóny Garnier Ultra Doux ma celkom lákajú, tak aspoň viem, že môžem nejaký vyskúšať a tento s levanduľou by ma veľmi zaujímal :) Určite skúsim aj pleťovú vodu Anti-Imperfection od Mixy :) Inak veľmi pekný článok, určite ti zabral kopec času :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moja, tak je to veľa produktov, no dúfam, že som ťa na nalákala na niečo nové. ❤

      Odstrániť
  2. No téda to je pěkná spotřeba, co já jsem zkoušela je tak cien sprcháč ten mi vyhovoval a klasika deodoranty od dove ty mám ráda, ale ted momentálně jsem spíše přešla na tuhé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tuhé deodoranty zanechávajú biele stopy, a strašne ma to štve. 😒😀

      Odstrániť
  3. To teda je pořádná spotřeba. Mě zaujala ta část se šampony. Mám docela problémy s pokožkou hlavy, tak se zkusím podívat na tyto :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ziaja ma fajn šampóny, myslím, že majú aj na vlasy s lupinami a kožnými problémami. ☺ Aj tie ostatné sú veľmi fajn. 🙂

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3