Nová éra parfumov?

by - 23 februára

Ahojte,
poznáte tú dilemu, ktorá prichádza s výberom správneho parfumu? Ja sa nikdy neviem rozhodnúť, aký druh vône mi pasuje a čo sa mi páči, preto mám doma veľký počet voňaviek. Vždy ich striedam, podľa nálady a ročného obdobia.
Doma mám originály, ale aj obyčajné vône trebárs z Avonu či Oriflamu. Osobne si na flakóny nepotrpím, skôr ma zaujíma obsah, ktorý sa vo vnútri nachádza.
Na základe takejto koncepcie je založený ehop s vôňami určenými nielen pre VIP hostí. Poviem vám, vône z parfumylacno.sk ma príjemne prekvapili. :)


Ľudia si stále myslia, že pri kúpe drahého parfumu platia za vôňu. To však nie je pravda, pretože v biznise platí pravidlo- čím ozdobnejší flakón a väčší rozruch okolo parfumu, tým drahšia vôňa. Určite ste zaznamenali ošiaľ okolo parfumu od Carolina Herrera Good girl. Parfum ma flakón v podobe topánky, lodičky, preto patrí medzi zberateľské kúsky. Avšak jeho 30 ml balenie stojí 60 eur, čo pre strednú pracujúcu vrstvu obyvateľstva predstavuje tri dni makačky v robote. Mne sa spomínaná vôňa páči, ale nie som ochotná vysoliť 60 eur za flakón, ktorý potom vyhodím do koša. Pre mňa nemá význam odkladať si prázdne obaly od vôní, až taká sentimentálna nie som. :D
Parfumy z eshopu prišli s nápadom predávať obsah, teda vôňu v iných obaloch, pričom zaplatíte len za samotný parfum. Nejedná sa o žiadne ukrajinské fejky, ktoré na vás striehnu za rohom, ale o 20 a 30% vonné esencie.
Eshop kopa z vás nepozná, ani ja som ho predtým nepoznala, pretože si neplatia drahé reklamy, bilboardy či celebrity, aby propagovali svoje parfumy. Tu sa jedná o priamy predaj výrobcu parfumov spotrebiteľom, preto nečakajte žiadne výrazné "oblbovanie" ľudí. FM parfumy patria medzi vône, ktoré by sa nemali zamieňať s originálmi, no veľa ľudí po ich vyskúšaní prisahá, že voňajú rovnako, ako originály. Federico Mahora vône sú na eshope zaradené podľa čísel a pri každom z nich je napísané, s akým parfumom sa zamieňa. Ja som testovala 10, čo vonia ako Christian Dior- Jadore.


FM 10 Pure femme mi prišiel zabalený v bielej krabičke s názvom Pure. Keď som ho vybrala, čakala som horší flakón. Popravde, obal sa mi páči, je elegantný a minimalistický. Po strieknutí parfumu na zápästie som vedela, že som zvolila dobre. Svieža, kvetinová a ženská vôňa plná kvetov, mandarínky, ovocia a pižma mi pripomína luxus, krásu a sebavedomie. Z vône som očarená, nikdy by ma nenapadlo, že mi parfum tak sadne. Moja prvá premiéra s vôňou bola hneď nasledujúce ráno. Striekla som si pár strekov na krk, zápästie a do vlasov, pričom som tajne dúfala, že mi parfum vydrží do večera. Doobedu bolo všetko skvelé, vôňa sa krásne rozvinula a dostala som pár komplimentov na jej výber. Poobede som už vôňu necítila, no okolie áno, predsa len, po čase si náš nos na parfum zvykne. V ten večer som si vlasy neumývala a po sprche mi na nich vôňa ešte stále držala. Nebola taká intenzívna, ako na začiatku, no bolo ju tam cítiť, čo ma teda riadne prekvapilo. Na druhý deň som mala rande so snúbencom a keď sa ku mne pritúlil, z mojich vlasov stále jemne cítil Jadore. Myslím že za cenu, akú eshop ponúka, je vôňa veľmi dobrá, možno to nie je originál, no mne to nevadí. Vždy som si na seba voňavky striekala na litre, preto sa pri tejto musím krotiť, inak by som voňala až príliš. Stačí pár strekov a je vás cítiť v celom byte. Za mňa skvelá voľba, vďaka ich cene môžem vyskúšať viacero vôní a vybrať si tú pravú.


Parfumy FM získali viacero ocenení, sú čoraz populárnejšie a čo sa mi na nich páči je fakt, že pri týchto voňavkách neplatíte za značku, ale za samotnú vôňu.
Ak stále hľadáte svoj parfum, skúste sa poobzerať po týchto, predsa len, vyskúšate si rôzne vône a potom si môžte zakúpiť aj ten originál. :)

Krásny večer,
S.

Za poskytnutie parfumu na testovanie ďakujem eshopu.


You May Also Like

5 komentárov


  1. Wonderful post, dear!
    I will be glad friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som jeden testovala a tiež ma veľmi milo prekvapil. Bála som sa do toho ísť, no teraz neľutujem, pretože výdrž parfumu je naozaj skvelá, čo som vôbec nečakala. Ale už so vzorkou, ktorú mi pribalili som až taká spokojná nebola. Ako vôňou, aj keď tá bola sviežejšia, tá sa ešte dala v pohode, ale výdrž už bola slabšia, pretože vydržal len pár hodín. Ale na tú cenu aj tak dobré si myslím. :-) A zasa ani tie flakoniky nie sú až také špatné, jednoduché a elegantné. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neznám, ale sestra nakupuje u podobné značky, která má u všech parfémů jeden stejný flakonek a receptura a vůně parfémů připomíná známé značky jako Chloé, Gucci, Nina Ricci, atd. Brzy budu testovat na blogu, protože jsem od ní dostala parfém k Vánocům a později i k narozkám jako předčasný dárek :D

    Někdo bere podobné značky jako napodobeninu a obyčejný "fake", ale nemyslím si. Pokud parfém krásně voní, tak je mi jedno, jestli má základ podobný s jinou značkou.

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3