Valentínske líčenie

by - 05 februára

Ahojte,
aj u vás je otrasné počasie? V Košiciach je celý deň hustá hmla, a mne to už začína liezť na nervy. Už chcem jar, teplučko a slniečko! :)
Táto nekonečná zima má ešte jednu pozitívnu vec po Vianociach, Valentín.
Valentín, alebo sviatok zamilovaných veľmi neprežívam, avšak snažím sa byť v tento deň s mojím najdrahším. Väčšinou ideme do kina na film, samozrejme, podľa môjho výberu, a na večeru. Čas strávený s mojim chlapom je pre mňa veľmi cenný, a preto si užívam každú jednu minútu.
Tento rok tomu nebude inak, chystáme sa na večeru, a tak do kina na 50 shades darker. Na túto príležitosť zvolím líčenie s použitím dvoch produktov, srdcovej lícenky od Makeup Revolution, a sady leskov na pery od Loreál Paris.
Oba produkty pochádzajú z eshopu parfemy-elnino.sk. ;)



Makeup Revolution London I love makeup Blushing Hearts trojitá, zapečená lícenka v nádhernej, srdcovej krabičke, dokonalo poslúži pri vytvorení valentínskeho líčenia. Lícenka mi prišla zabalená v samostatnej, papierovej krabičke. Po rozbalení ma prekvapila veľkosť produktu, očakávala som menšie balenie. Dizajn lícenky mi okamžite padol do oka, už pri výbere som vedela, že budem vlastniť majstrovské dielo. Ružový obal pôsobí sviežo, mladistvo a hravo. Vybrala som si odtieň Blushing Heart, pretože ma uchvátila trio kombinácia a výber farieb. Ružová lícenka v zime líčka rozžiari, a dodá im štipku šťavnatosti.
Farby sú poskladané a dokombinované decentne, bála som sa, že pigmentácia bude veľmi výrazná, čo ma príjemne prekvapilo. V krabičke vyzerajú farby trblietavo, no po nanesení vytvára lícenka jemný, kovový odlesk. Odtieň mojej pleti lichotí, pigmenty nie sú prehnané, čo mi vyhovuje, pretože na rande nepotrebujem prísť s líčkami alá Marfuša z Mrázika. Nanášanie nie je zložité, na štetec sa dostane presne toľko farby, koľko si líčka vyžadujú. Výrobok je mierne prášivý, avšak nie je to žiaden extrém, ako pri iných lícenkách. Možnosť vybratia bieleho obalu s lícenkou po dopoužívaní zaručuje ponechanie si krásnej krabičky, ktorá sa hodí trebárs na náušnice. Celkovo hodnotím farbu na líčka pozitívne, určite si zaobstarám aj iné odtiene. Na pleti sa nezhlukuje, nevytvára šmuhy, pekne zvýrazní lícne kosti, a čo ma nadchlo, je výdrž. Mala som ju celý deň, a z líčok vôbec nezmizla. Za mňa dokonalá lícenka, nielen na Valentína. :)



Čo by to bolo za rande bez lesklých a šťavnatých pier, bažiacich po dokonalom bozku? Môj chlap, tak ako aj väčšina mužského osadenstva, neznáša lesky na pery s lepivou konzistenciou. Určite poznáte vety typu- "Fuj, to čo máš na perách", " Určite mám teraz trblietky po celých ústach", " Prečo to tak lepí?"...
Klasika, čo si budeme hovoriť. Prísť na rande s matným leskom je možno výhra, no mne vysušené pery neprídu ani sexy, ani cool.
Sada leskov na pery od Loreál Paris mi príde ako zlatá stredná cesta. Lesky sa nachádzajú v mini krabičke, ktorá ma na povrchu výraznejšie detaily. Jedná sa o sadu mini leskov, avšak 6 ml obsah je postačujúci na niekoľko mesiacov. Čo sa týka obalov samotných produktov, dostávame sa na vyššiu úroveň. Bohaté, zlaté balenie s logom značky a odtieňom mi pripadá elegantné a pompézne.
Aplikátor leskov je vyformovaný tak, aby kopíroval tvar pier. Zloženie je viac krémové, čo je fajn, pretože tým pery hydratuje. Vôňa leskov je sladká, ovocná, no nie veľmi vtieravá. V sade nájdete 3 odtiene, a to 300 Juliet (sýta, červená farba), 102 Romy (ružová farba) a 400 Eve (staroružová farba, mierne do fialova). Mojím favoritom je 102 Romy, ma jemnú pigmentáciu a krásny finiš. Pigmentácia sa najviac podarila pri 300, čo ma neprekvapuje, kedže Loreál má v ponuke sýte, červené farbičky. Ostatné farby sú menej výrazné, a sú vhodné najmä na denné nosenie. Po aplikácii leskov na pery uvidíte výrazné, lesklé ústa. Nepanikárte, po zaschnutí sa ich efekt výrazne mení. Vytvoria akoby polomatný, mierne lesklý finiš, ktorý na perách zaschne. Pery nevysuší, naopak, bohato ich hydratuje, a čo je skvelé, farba na perách má úžasnú výdrž.
Povedala by som, že sa jedná skôr o farby na pery. Mne tieto lesky sadli, červený je síce krásne pigmentovaný, no je potrebné naniesť viac vrstiev. Vrstvenie padne vhod aj pri ostatných odtieňoch, záleží na tom, akú intenzitu farby preferujete. Najhoršie sa odličuje červený odtieň, a pri navrstvení aj ostatné. Dokonalý lesk na dokonalé rande. :)


Líčenie s použitím produktov som pokladala za menšiu challenge, a vytvorila som looky pre niekoho možno viac odvážne, no mne sa veľmi páčia. Stavila som na farby a kombinácie, ktoré pri vhodnom oblečení vyzdvihnú moju farbu očí, a ladia mi s farbou vlasov. Napíšte mi dole do komentárov, či vás líčenia oslovili. :P

Oči- Tyrkysová ceruzka Sephora
Maskara na oči Rimmel
Ceruzka na obočie Avon
Líčka- Srdcová lícenka MUR ( recenzia hore)
Pery- Lesk na pery Loreál Paris odtieň 102 Romy

Oči- MUR paleta očných tieňov
Maskara na oči Rimmel
Fialová jumbo ceruzka Rimmel
Líčka- MUR srdcová lícenka (recenzia hore)
Pery- Lesk na pery Loreál Paris 300 Juliet


Krásny Valentín dievčatá. :*
S.

Za poskytnutie výrobkov na testovanie ďakujem spoločnosti Elnino.


You May Also Like

16 komentárov

  1. Druhe sa mi paci o nieco viac, ale zasa na prvom je skvela ta modra linka :), pristane ti to :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Druhé líčení je opravdu skvělé! :) Povedlo se ti.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Druhé líčenie sa mi nesmierne páči :) Si šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Viac sa mi páči druhé líčenie, tie výrazné pery sú skvelé :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada, že sa ti líčenie páči. :)

      Odstrániť
  5. Tvářenka je hodně líbivá. Druhý typ líčení ti moc sluší, takový mám ráda i já osobně.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásné líčení, pro Valentýn jako stvořené :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3