My makeup collection: Produkty na pery

by - 18 marca

Ahojte krásky,
dlho som neprispela článkom s mojou kozmetickou zbierkou a konečne nastal čas, kedy vám ukážem moje najväčšie lásky- rúže. Rúže milujem, je mi jedno, akej konzistencie sú, hlavne nech sú dobré. Vyskúšala som už veľa produktov na pery, no nie všetky mi sadli. Pripravte si čajík, kávu alebo nejakú maškrtu, pohodlne sa usaďte, začíname. :P



Pomády na pery

Kto ma pozná vie, že pomády zbožňujem. Moje pery sa často vysušujú, hlavne počas chladných dní, preto musím mať v taške minimálne jednu pomádu.
Vlastním pomády od rôznych značiek, tyčinkové aj kalíškové. Labello a Annemarie Borlind používam najmä večer pred spaním, majú konzistenciu podobnú vazelíne, takže dobre hydratujú. Stibio ma zo začiatku neohúril, no po čase sa stal mojím najlepším matným balzamom. Avon s OF 30 používam len v lete a najčastejšie niekde pri vode. Lush kalíšok je môj nový prírastok do rodiny, vyhrala som ho v súťaži. Ma sladkú chuť aj vôňu, no je trblietavý a vyzerá skôr ako lesk na pery. Manufaktúra je super na veľmi popraskané pery, má totižto olejovú konzistenciu. Essence olej na pery ma sklamal, čakala som niečo viac, pripomína mi skôr lesk a lepí sa. Používam ho počas skúškového ako ochrana pred vysušením. Weleda značka ma stále prekvapuje, ich produkty na pery stoja za vyskúšanie. Pucker Up (pomáda od Makeup Revolution) je moja najobľúbenejšia, spolu so Soaphoriou patria medzi moje najlepšie kúsky. Krásne zjemňujú pery, hydratujú ich a vydržia hodiny. Za mňa top balzamy. :)


Ceruzky na pery

Ceruzky na pery používam buď samostatne, alebo na orámovanie pier pred nanesením rúžu. Vždy sa vraciam ku Avon kontúrkam, sú krásne pigmentované a dlho vydržia. Môj nový kúsok od Bell cosmetics prekvapil nielen farbou, ale aj pocitom na perách. O ňom si povieme nabudúce. Essence je kontúrka lacná, no dobrá. Určite si aspoň jednu kúpte, stojí za to. Loréal Paris nude odtieň ceruzky na pery je slabo pigmentovaný, nevydrží dlho a zvýrazňuje vrásky. Mám ho v stojane len preto, že som si ešte nedokúpila normálny nude odtieň. :D


Lesky na pery

Lesky na pery doma mám, no nepoužívam ich často. Ide leto, tak dúfam, že ich budem používať aspoň cez toto obdobie. Môj najdrahší kúsok je Dior lesk, ten som dostala od kamarátky. Mám ho už dlho, no je stále dobrý a mám pocit, že sa asi nikdy nepokazí. :D Loréal Paris lesky majú veľmi pekné odtiene, najviac sa mi páčia pri sviežom líčení. Catrice lesk som vyhrala v súťaži, má peknú farbu no na perách strašne lepí. Catrice Lip Smoother som dostala od sesternice a páči sa mi, že pery zjemní a pritom vyzerá prirodzene. Môj najobľúbenejší lesk je od Avonu, má chladivý účinok a na perách jemne brní, pretože ich zväčšuje. Používam ho v lete, v horúčavách skvelo schladí. Gosh lak na pery som vyhrala v súťaži, zatiaľ som ho neskúšala, ale vraj nie je dobrý, tak uvidíme. Zato pigmentáciu ma fascinujúcu. :)


RÚŽE:
Červené odtiene rúžov

Aj napriek tomu, že červená nie je moja farba, na perách vyzerá famózne. Červené pery sa dnes dajú nosiť nielen na večer, ale aj cez deň. Ak ich skombinujete, nepoznám nič krajšie, ako šťavnaté červené ústa. Freedom rúže sú fajn, pigmenty dobré, no dlho nevydržia. Bell pero je neskutočné, tá červená farbička je nesmierne ženská. Avon má dobré rúže, tento je však taký priemer. Oriflame rúže sú síce menej pigmentované, ale ten pocit na perách je úžasný. Sú príjemné a počas dňa ich netreba stále upravovať. Jordana je krásny matný odtieň, vydrží celý večer, akurát pozor na otláčanie.



Nude odtiene

Nude odtiene nosím najčastejšie, do školy, ale aj vonku. Freedom nude odtieň milujem, oproti červeným farbám vydrží dlho, má krémovú konzistenciu a je príjemný na nosenie. Rimmel by Kate sú tiež výborné, oba odtiene majú niečo do seba. Annemarie Borlind pery dokonalo hydratuje, prepožičia im jemný tón a ja ho používam najmä do školy. Avon pero mám už dlhšie, páči sa mi farba a polomatný finiš. Avon Luxe kolekciu mám z celej ponuky najradšej. Majú krásne odtiene a balenia rúžov, pery hydratujú a vôbec ich na nich necítiť. Za mňa top kolekcia z Avonu, stoja za vyskúšanie.


Zemité a oranžové odtiene rúžov

Oranžové odtiene používam výnimočne, avšak vždy sa mi v obchode nejaký zapáči. Pomarančové farby vedia urobiť neplechu hlavne v tom, že ak máte žltý tón zubov, podčiarknú ho. Potom to vyzerá otrasne, preto si vždy vyberajte také odtiene, ktoré majú studený podtón. Avon matný rúž mám rada, je veľmi pekný a odtieň mi sadne. Avon rúž v oranžovom obale je o ničom, pigmentácia je tam biedna, používam ho ako tónovací balzam. Essence rúž môže byť, nie je ani zlý, ani extra dobrý. Najčastejšie ho nosím do školy alebo vonku. Bell matný rúž na pery je pecka, vôbec by ma nenapadlo, že bude až tak skvelý. O ňom si povieme neskôr, chystám naň samostatnú recenziu. Alverde rúž má krásnu zemitú farbu, no na perách nevydrží ani pitie vody. Ako balzam na pery alebo tónovač fajn, inak za mňa nič moc. G. Salvete zemitý odtieň s trblietkami je vhodný na jeseň, je to farbička, ktorá mi úplne pripomína jesennú atmosféru. Makeup Revolution rúž je v pohode, farbička je veľmi pekná, taká polomatná, na nosenie do školy mi vyhovuje.


Fialové odtiene rúžov

She-stylezone rúž na pery ma príjemné hydratačné zloženie, nosím ho najradšej v jeseni. Na perách vyzerá dobre, aj keď by som brala trocha viac pigmentácie.
Brische rúž opäť trocha viac mastnejšie zloženie, čo mi vyhovuje najmä v jeseni a zime. Autumn Beauty rúž na pery bol priložený v U-boxe a ta farba je neskutočná. Na večer akoby ste našli. Avon Luxe je ten najkrajší fialový odtieň, aký som kedy videla. Je perfektný, určite ho skúste. Freedom fajn, akurát mi troška vadí, že nevydrží dlho. Essence matný rúž ma krásnu malinovú vôňu a na perách vyzerá bohovsky. Za mňa top tmavý rúž, aký mám. Oriflame rúž ma maslovú konzistenciu a na ústach nepôsobí vulgárne, čiže ho môžete nosiť aj cez deň. :)


Ružové a fuchsiové odtiene

Maybelline rúž mám už dlhšie, vonia po škorici a je fajn na jar. Dermacol som si kúpila len nedávno, páči sa mi farba a výdrž, teším sa na leto, keď ho poriadne prevetrám. Avon rúže majú tiež pekné odtiene, do kabelky fajn. NYC ma prekvapil jemnosťou a sýtou farbou. Freedom patrí medzi moje top rúže na jar. Pery zjemní, zanechá ich vláčne a pritom nezalieza do vrások. Avon Mark z najnovšej kolekcie hýri tou najkrajšou ružovou farbou, akú v mojej zbierke objavíte. Už sa neviem dočkať leta, na opálenej tvári bude vyzerať neskutočne.
Miss Sporty ma priemerné rúže, tento ma peknú farbu a vonia. Vydrží cca pol dňa, takže za mňa fajn.


Rimmel by Kate som nosila skoro celé leto, páči sa mi výdrž a farba. Avon ma tiež sýtu farbu a krásne hydratuje, len sa otláča o zuby. Astor maslo na pery mi zo začiatku vyhovovalo, no teraz mi príde úplne o ničom. Ak chcem, aby ho na perách bolo vidieť, potrebujem minimálne 5 vrstiev. Používam ho miesto balzamu počas skúškového. :D Catrice mi pripomína efektom Rimmel, pekne vyzerá a dlho drží. Miss Sporty je skôr ako lesk na pery v jemnom odtieni, ideálny pre mladé dievčatá.


Matné rúže a lesky na pery

Matné pery som si veľmi obľúbila, nosím ich skoro stále. Môj snúbenec neznáša otisky farby na tvári a oblečení, preto som rada, že vymysleli matné lip krémy.
Červený lesk z U-boxu mi pripomína Kylie Lip kit, ten som skúšala u kámošky a môj sa mu veľmi podobá- efektom aj výdržou. Za mňa najlepší červený odtieň matného lesku. Essence matné krémy na pery majú krémovú konzistenciu, no nie sú úplne matné. Hodia sa na deň, no extra výdrž od nich nečakajte. Mne sadli, rada si ich beriem do školy. W7 matný lesk je super, dlho vydrží a na perách dobre vyzerá. Bell matný krém vonia ako cukríky a vydrží vééľmi dlho. NYX matný lesk sa mi páči, je fajn, no nepoužívam ho až tak často. Sleek matné rúže sú moja srdcovka, odporúčam ich všetkými desiatimi. Dostala som ich od snúbenca a od Krasotiky a som s nimi veľmi spokojná. Ak ma trápia suché pery, nanesiem si balzam, počkám pár minút, zotriem ho a aplikujem lesk. Ten efekt, ktorý potom na perách spolu s leskom máte, je neuveriteľný. :) Essence lesk na pery mal byť akože matný, no je to obyčajný lesk. Mne vôbec nevyhovuje, neviem, prečo ho v zbierke stále mám.


Sleek mini kolekciu matných leskov som dostala od snúbenca a milujem ich. Používam ich pomerne často, na perách sa ani nepohnú. Odstránite ich len dobrým olejovým odličovačom. Bell rúž na pery som zabudla odfotiť pri ružových odtieňoch, tak ho prikladám sem. Je krásne pigmentovaný a dobre hydratuje. Bourjois lesk je o ničom, je to akoby tónovač pier. Žiadne pigmenty, nič. Používam ho vtedy, ak nechcem výrazné líčenie. Inak ho vôbec neodporúčam.


Dostávame sa na koniec mojej zbierky. Viem, rúžov mám veľa, no je to moja obľúbená kozmetická časť. Niekto ulieta na rozjasňovačoch, iný na špirálach. Mne sa páčia produkty na pery, som taký malý závislák. :D
Svoje poklady skladujem v organizéroch, jeden je kupovaný v Jysku a druhý myslím že v Tedi, nie som si istá. Viem že stáli pár korún, preto som ich brala. Sú fajn, zmestia sa mi tam všetky rúže.


Páči sa vám moja zbierka? Na čom ulietavate vy? Aký produkt je pre vás naj?

Krásny deň,
Soňa

You May Also Like

22 komentárov

  1. Uf Soni, to čo je za mega zbierku? :D Krásne kúsky! Tá mini kolekcia matných rúžov od Sleeku je inak roztomilá :) Ja ulietavam skôr na balzamoch, rúže sa s mojimi perami moc nekamarátia, tak skôr volím lesky, no tie zase nie sú vždy praktické (rozpustené vlasy a vietor do toho :D). Teraz som si ale obľúbila žiarivé rúže od Pupy :) Úplne najradšej nakupujem asi pleťovú kozmetiku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem, mam toho veľa. 😄 A pleťovku nakupujem aj ja rada, no v poslednom čase ma očarila hlavne prirodna kozmetika. 🤗

      Odstrániť
  2. A pak, že toho já mám hodně. :D
    Ten lush balzám by mě zajímal, ale obecně nemám ráda kalíškové balzámy z hygienického hlediska.
    Matný sleekovky jsou super a potřebuju je !:D

    Medvědova slečna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Niektoré rúže z tvojej kolekcie poznám, niektoré vyhovujú a iné nie.
    Čo ma ale prekvapilo je fakt, že niekto tak moc odporúča Sleek matné rúže. Mám doma dva odtiene a boli pre mňa veľkým sklamaním. Viac mi vyhovuje už aj lacnejšia Jordana :D Sleek tmavšie odtiene mne fľakatia a všetky strašne moc vysušujú :D
    A napríklad kozmetiku Bell nepoznám vôbec, ani som o nej nepočula :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak je to individuálne, nie som jediná, ktorej Sleek vyhovuje takže si nemyslím, že môj názor je v tejto veci prehnaný. 🙂

      Odstrániť
  4. A to jsem myslela, že toho mám už poměrně dost a teď koukám, že ani z daleka nemám! :-D některé rtěnky mám, nebo mám... spíš od těch smaých značek jiý odstíny.:) Teď jsem si třeba koupila oranžovou od Freedom.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super sbírka. Já budu tu mou muset taky aktualizovat. "Pár" rtěněk mi za poslední rok přibylo :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fuuu, máš veľmi peknú zbierku! Ja mám doma fakt len pár rúžov, ale obecne ich ani nenosím často :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wau, na pery máš toho úplne veľa :) Super, super, super

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tyjo sleek matné rtěnky neznám, ty vypadají hodně dobře! Já z konturek mám taky nejradši Avon a i Essence vzhledem k té ceně :) Jenom teda Freedom rtěnky fakt nemůžu vystát :D

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie Freedom sú taký priemer, nič extra, no mne vyhovujú. :)

      Odstrániť
  9. Naprosto skvělý článek! To sis dala práci! Opravdu super sbírka!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak tomu se říká pořádná výbavička. Já mám také ráda různé produkty na rty. Také jich mám docela dost, ale nedávno jsem to trochu protřídila. Mam ráda tu značku Freedom a v poslední době jsem si oblíbila Dermacol :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3