streda, 1. marca 2017

Vyhlásenie súťaže

Ahojte,
ako sa dnes máte? Ja celkom fajn, len ma už unavuje to hrozné počasie. Nastal čas vyhlásiť výhercu súťaže, tešíte sa? :)
Dokopy sa vás zapojilo 35 dievčat, čo ma teší, no som trocha sklamaná, že sa vás nazapojilo viac. Predsa len, súťaže robím pre vás, aby som vám urobila radosť...
Vážim si kočky, ktoré ma stále sledujú a zapájajú sa do každej súťaže, za čo som im veľmi vďačná. Najradšej by som vás odmenila všetky, no to sa bohužiaľ nedá, tak sa poďme spolu pozrieť, kto vyhral.


Víťazkou súťaže sa stáva:
komentár č.28-                             Terka Poláková




Víťazke srdečne gratulujem a ostatní nezúfajte, súťaží na blogu bude habadej. Najbližšie pre vás chystám spring giveaway, sledujte blog a nezabudnite sa potom zapojiť. :) 


Majte krásny deň a pamätajte, ak doprajete druhému, bude dopriate aj vám...

Soňa

2 komentáre:

Ďakujem za vaše postrehy a komentáre. :)