Novinky z e-shopu parádivka.cz

by - 08 apríla

Ahojte,
konečne si môžem povedať, že mám diplomovú prácu hotovú. Posledný týždeň som mala vybavovačky ohľadom práce, avšak už je zviazaná a odovzdaná, takže hurááá voľno. :)
Asi pred dvoma týždňami mi prišiel balíček z e-shopu paradivka.cz. Eshop ponúka exkluzívne značky ako Kérastase, Alterna, La Roche-Posay a iné. Internetové stránky e-shopu sa mi hrozne páčia, detaily ružovej farby a prehľadné vyhľadávanie produktov je plusom obchodu.
Na testovanie som si vybrala dva produkty, ktoré vám dnes detailne popíšem. ;)


Vichy Normaderm 3 v 1 prípravok na čistenie pleti

Rada Normaderm je určená na problematickú a aknóznu pokožku. Prinavracia pleti stratenú rovnováhu, bojuje proti vzniku nových vyrážok a má upokojujúce účinky. Produkty z tejto rady sú navrhnuté tak, aby kontrolovali nadmernú tvorbu kožného mazu a tým eliminovali vznik nových vyrážok a čiernych bodiek. Čistiaci prípravok Normaderm predstavuje tri kroky v jednom kréme. Po prvé, slúži ako čistiaci krémový gél s použitím ráno a večer. Po druhé, obsahuje jemné mikro perličky, ktoré sa postarajú o peeling pleti a uvoľnenie pórov. Krémik využijete aj ako zmatňujúcu a čistiacu masku na tvár.
V zložení sa nachádza 25% kaolín (jemný íl, ktorý sa používa na prečistenie a regeneráciu buniek, má silné detoxikačné účinky a využíva sa tiež pri liečbe ekzémov a lupienky), zinok (ten má zmatňujúci účinok a pôsobí priamo v mieste vzniku vyrážky), a kyselinu salicylovú (zabraňuje tvorbe vyrážok a zapálených miest, upokojuje podráždenie pleti a pokožku zmatňuje). Okrem týchto ingrediencií sa v kréme nachádza termálna voda Vichy. Krém je bez alkoholu, bez parabénov a bez obsahu mydla.
Mentolový ombré obal je zaujímavý, páči sa mi tiež dolné uzatváranie. Celkovo mi príde balenie nežné a hravé. Krém ma 125 ml balenie, tipujem, že pri pravidelnom používaní vydrží cca 3 mesiace. Vôňa je svieža, cítim v nej mentol. Farba krému je pri nanášaní biela, no ak ho použijete ako masku, zmení sa na mentolovú. Konzistencia je krémová s prímesou jemných peelingových zrniečok.
Ak použijete čistiaci krém ako gél, tak stačí množstvo veľkosti hrášku napeniť v rukách a na navlhčenú pleť jemne vmasírovať. Potom krém opláchnite a máte hotovo. Rovnaký spôsob aplikácie je aj pri peelingu, no a keď si chcete dopriať masku, naneste hrubšiu vrstvu na pleť a nechajte pôsobiť 5 minút.
Tento čistiaci prípravok som už raz mala a poviem vám, je výborný. Moja pleť nebola nikdy ukážková, vyrážky a čierne bodky boli na dennom poriadku. Avšak po vyskúšaní tohto krému sa všetko zmenilo. Pleť som mala razom čistejšiu, menej sa leskla a vyrážky sa počas noci vysušili. Mne veľmi pomohol a to som mala odskúšané prípravky za nehorázne prachy, avšak ani jeden nebol tak dobrý, ako tento. Teraz, keď som v strese kvôli škole, moja pleť reaguje vznikom čiernych bodiek a vyrážok. Preto som sa vrátila k tomuto krému pretože viem, že mi pleť dá dokopy. Od značky Vichy mám rada len pár produktov a tento stojí za vyskúšanie. Ak už neviete, čo s pleťou, skúste ho, možno vám sadne tak, že ho už nebudete chcieť nikdy vymeniť. Odporúčam ho na pleť mastnú, problematickú a zmiešanú. Kedže obsahuje mentol, mohol by na citlivej pokožke štípať, takže tu by som volila niečo iné. :)


Kérastase Bain Elixir Ultime Sublime cleansing olejový šampón na vlasy

Kérastase olejový šampón na vlasy s obsahom technológie Oleo Complexe je obohatený o 4 vzácne oleje. Oleje prenikajú hlboko do štruktúry vlasu, dodajú vlasom silu a odolnosť. Argánový olej patrí medzi najvzácnejšie oleje na svete, vlasy chráni, regeneruje a posilňuje. Olej z kukuričných klíčkov prinavracia vlasom hydratáciu a výživu. Olej z kamélie zaraďujeme k najvoňavejším a najluxusnejším zložkám. Vlasy uhladzuje, dodáva im prirodzený lesk a jas. Šampón neobsahuje parabény, má skvelé zloženie a vlasy zanecháva jemné, vzdušné a lesklé.
Kérastase šampón je môj prvý drahší produkt v kúpeľni. Nechápala som, prečo sú ľudia ochotní investovať do šampónu skoro 25 eur, no po vyskúšaní som to hneď pochopila. To, čo s vlasmi šampón vytvorí, je ako z profesionálneho kaderníctva. Vlásky sú hebké, objemné a vyživené. Šampón obsahuje oleje, no čo ma dostalo je fakt, že s ním vlasy vydržia "čerstvé" 4 dni. 4 dni bez mastnej hrivy, to je pre mňa zázrak. :D
Obal výrobku je tak krásny, že som si ho hneď v kúpeľni vystavila. Zlatý vrchnák a honosný obal, to je niečo, čo nemôže ostať zavreté v skrinke. Gélová konzistencia priesvitnej farby s lahodnou vôňou argánového oleja ma dostala. Pri prvom použití ma prekvapila penivosť šampónu, pení menej, ako som bola doteraz zvyknutá. Avšak ak si prečítate návod, prípravok sa aplikuje ku korienkom vlasov a vmasíruje sa do pokožky. Takže chápem, prečo výrobcovia zvolili jemnosť, oproti bohatej pene, ktorá steká kade tade. Prípravok používam asi týždeň, no vidím zmeny na mojej hrive. Ako prvé je to spomínaná "čerstvosť", vlasy sa mi až tak nemastia. Po druhé, hriva je jemnejšia, viac objemná a šampón zanecháva pocit ľahkosti. Po umytí vlasov si pripadám ako na dovolenke, pretože tá vzdušnosť a lesk mi pripomínajú ľahký letný vetrík, pohrávajúci sa s mojimi kaderami.
Šampónik hodnotím kladne, sadol mi skvelo a to mám mastný typ vlasov. Konečne produkt, ktorý mi po umytí nezanechá vlasy mastné a prilepené na hlave. :D


Produkty mi sadli, popravde, čakala som, že olejový šampón urobí z mojich vlasov mastné hniezdo, no prekvapil ma. Čistiaci prípravok je moja záchrana v prípade výskytu akné, je jemný a pritom účinný.


Ak vás produkty zaujali, kúpite ich na eshope Paradivka.cz. :)

Používate prípravky 3 v 1? Čo hovoríte na značku Kérastase?

Pekný deň,
S.

Za poskytnutie produktov na testovanie ďakujem spoločnosti Paradivka.cz.


You May Also Like

2 komentárov

  1. Nic od Kérastase jsem zatím neměla. Vím že jak Vichy tak Kérastase mají opravdu fajn produkty tak se k nim třeba časem taky dostanu :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak keď ich skúsiš, rada si o nich prečítam na tvojom blogu. :)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3