Priody Coconut Body Scrub

by - 08 apríla

Hello,
moja záľuba v skúšaní prírodnej kozmetiky sa v poslednom období výrazne zlepšila. Keď prídem do drogérie, hneď ako prvé pozerám na zloženie prípravkov. Milujem bio produkty, hlavne z oblasti pleťovej starostlivosti. Kedže aj naše telo nie je od macochy, zaslúži si hýčkanie v podobe prírodného zloženia výrobkov.
Nová značka na trhu s čisto prírodným zložením a netestovaná na zvieratách, Priody, je určená nielen pre ženy, ale ja pre mužov. Kozmetika zatiaľ predáva 30 produktov, ktoré sa nesú v znamení bio krásy a zdravia pokožky. Ich telová rada je v celku podarená, veď posúďte sami. :)
Priody prírodný kokosový peeling je jeden z mála prípravkov s kvalitným a bohatým zložením. Neobsahuje parabény, silikóny, umelé parfémy a konzervanty a dokonca v ňom nenájdete ani alkohol. Výborný produkt nielen pre milovníkov bio kozmetiky. :)


Kokosový telový peeling  je určený na nedokonalosti pokožky ako je celulitída, strie a vyrážky. Obsahuje 100% Bio ingrediencie, ktoré sa postarajú o regeneráciu a zjemnenie pokožky tela. V zložení nájdeme kokosový a argánový olej, himalájsku soľ, zelený čaj, morský kolagén, vitamín E a Priody prírodnú zložku. Okrem toho, obsahuje aj mletý sušený kokos, ten je najlepší hydratačný pomocník plný vitamínov a antioxidantov. Himalájska soľ je vhodná na terapiu kožných problémov a slúži aj ako relaxačná prísada do kúpeľa v období stresu. Kokosový olej je organická bomba, ktorá pomáha pri každom kožnom probléme. Olej dokonca skvelo hydratuje, zjemňuje a posilňuje kožnú bariéru. Peeling je určený pre všetky typy pleti, môže sa aplikovať každý deň, pričom pleti zaistí dokonalý vzhľad.
Peeling pomáha odstrániť odumreté kožné bunky, pokožku čistí, prekrvuje a detoxikuje. Pleť bude jemná, zdravá a krásna. Používanie peelingu napomáha k dokonalému prečisteniu pórov a k zlepšeniu metabolizmu kože. Prísady použité na jeho výrobu patria medzi silné antioxidanty na prírodnej báze, čím sa produkt stáva  mojim novým kamarátom. Dokáže totižto vyhladiť celulitídu, vypnúť pokožku tela aj pleti, vďaka obsahu kolagénu sa postará o pevnú a elastickú pokožku bez použitia chemikálii. Medzi jeho hlavné účinky patria protizápalové vlastnosti, zmierňuje začervenanie pleti, má relaxačný účinok a neupcháva póry.


Balenie peelingu sa mi páči, väčšina bio produktov má podobný obal. Nálepky na skle dodajú prípravku honosný vzhľad bez rušivých elementov. 250 ml balenie vydrží veľmi dlho, škoda len, že po otvorení sa má peeling do mesiaca spotrebovať. Keď ho budete používať každý deň, za mesiac ho stíhate minúť, ale ak ste také, ako ja, čo sa peelingujem maximálne dva krát do týždňa, musíte použiť väčšie množstvo, inak ho neminiete. Tento fakt pokladám sčasti za pozitívny, pretože vďaka tomu viem, že v produkte nie sú žiadne chemikálie, ale negatívny je na tom ten dátum spotreby. V dnešnej dobe poznáme aj bio konzervanty, vďaka ktorým vedia produkty vydržať až pol roka.
Po otvorení vrchnáka mi do nosa udrela vôňa. Mne peeling vonia ako sušené hrozienka. :D Je to sladká a príjemná vôňa, myslím že nikomu nebude vadiť. Prípravok v sebe obsahuje kúsky kokosu a soľ. Keď si ho naberiete do dlaní, vyzerá rovnako ako nejaká prísada na pečenie, až vás to láka ochutnať ho. Konzistencia je ale drobivá, olejová a čiastočky nedržia vôbec pokope. V praxi to znamená asi toľko, že polka peelingu skončí vo vani a druhá roztrúsená na pokožke. Mrzí ma to, čakala som, že olej bude čiastočky držať pokope, no opak je pravdou. Samozrejme, nie je to žiaden veľký problém, ktorý by ma odradil od kúpy. Ak sa vám podarí peeling naniesť na pokožku, celkom dobre sa s ním pracuje. Kedže je taký drobivý, rozotriete ho v podstate bez väčšej námahy. Vhodné je nechať ho pôsobiť 3 minúty a až tak umyť teplou vodou.  Po umytí je pokožka jemná, hladká, veľmi dobre hydratovaná a krásne voňavá. Vadí mi akurát mastný film na pokožke, dá sa odstrániť mydlom, preto odporúčam peelingovanie ešte pred použitím sprchovacieho gélu.
Pri dlhodobom používaní docielite jemnú, vypnutú a krajšiu pleť. Mne jemne vyhladil strie na stehnách, hravo zvládol vyrážky a čo ma nadchlo, pomohol mi aj so zadnými partiami tela. Kožu hydratuje na dlhší čas, poskytne jej komfort a nedráždi ju. Peeling ma určité nedostatky, uznávam, no na suchú pokožku je ako stvorený. Skúšala som ho používať 4 dni za sebou (to je u mňa rekord v peelingovaní :D) a súhlasím s popisom výrobku, pokožke len prospieva.


Priody kozmetika ma zaujala, produkty sú cenovo dostupné a naozaj fungujú. Páči sa mi to, že neobsahujú žiadne chemické látky a že sú čisto prírodné. Naše telo a pleť si zaslúžia len to najlepšie a Priody kozmetika dokázala, že aj bio produkt vie byť účinný. :)

V ďalšej recenzii si predstavíme čistiacu micerálnu vodu, z ktorej sa veľmi teším.
Ak by ste si chceli prezrieť ponuku značky, klikajte na ich e-shop. ;)


Poznáte značku Priody? Ak áno, ako vám sadla a čo od nej používate?

Pekný dníček,
Soňa

Za poskytnutie peelingu na testovanie ďakujem spoločnosti Priody.


You May Also Like

14 komentárov

  1. Značku som zaregistrovala vďaka blogom a vyzerá zaujímavo :) Peelingy si však výhradne robím doma sama...

    Flung out of space

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máš super, ja nie som až taká zručná, určite by som niečo pokazila. :D

      Odstrániť
  2. No teda. Značku neznám, ale zaujalo mě to, že ti pomohl na strie a určitě budu uvažovat o koupi. Díky moc za tip! :) A jinak jsem si první myslela, že to je k jídlu :D

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma veľmi teší. Inak keď peeling ovoniaš, fakt vonia ako hrozienka, proste najradšej by si ho zjedla. :D

      Odstrániť
  3. Mňa zo všetkých Priody peelingov zaujal najviac kávový na tvár :) Avšak, taktiež si neviem predstaviť, že by som ho do mesiaca minula... Ja mám inak od Priody očný krém a hyalurónové sérum, na ktoré ešte chystám recenziu a s obomi produktami som veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S Priody som bola stále spokojná. Teraz mám doma sérum na očné okolie, ktoré je tiež super

    Jarná GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I will most definitely be ordering from you one.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Great, but if you want some products from Priody, go to webside www.priody.sk. :)

      Odstrániť
  6. Vyzerá veľmi dobre, v poslednej dobe peelingy zbožňujem. Zčasti aj kvôli tomu, že pri používaní epilátora nezarastajú vďaka peelingu chĺpky. Len škoda, že na tom eshope nemajú dostupné všetky peelingy, napríklad kávový by som rada vyskúšala..

    Papi Lapi Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite tovar doplnia, táto bola prvá várka, viem, že pracujú na ďalších. :)

      Odstrániť
  7. waa normálne ľutujem, že som nesiahla radšej po týchto dvoch produktov :D aj tá micelárka sa mi pozdáva, ja som ešte nedopoužívala séra, tak neviem celkom ohodnotiť, že ako fungujú :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na tú micerálku dám ešte recenziu, zatiaľ mi vyhovuje, takže uvidíme. :)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3