Skvelé Ziaja akcie

by - 26 apríla

Ahojky,
apríl je už pomaličky za nami a ja som v poslednom čase tak vyčerpaná, že sa mi nič nechce. Keď si predstavím skúšky, ktoré mi začínajú, mám chuť sa zbaliť a vypadnúť niekde k moru aspoň na dva týždne. Aj vy ste takí unavení?
Apríl bol šialený mesiac hlavne počasím, búrky, sneh a slnko, najlepšia kombinácia na prechladnutie. Na spríjemnenie mesiaca si pre nás Ziaja pripravila delikátne vône a prekvapenie k nákupu. 
Chcete vedieť, aké prekvapko získate za nákup výrobkov v predajni nad 10 eur? Tak pozorne čítajte. :)



Ziaja Olive Leaf dvojfázový odličovač 

Odličovač na suchú a citlivú pleť odstraňuje vodeodolný aj veľmi výrazný make-up, prípadne divadelné líčenie očí a pier. Čistí a ošetruje pokožku, posilňuje riasy a pleť nevysušuje. Je vhodný aj pre nositeľky kontaktných šošoviek, neobsahuje farbivá a je neparfumovaný. Odličovač je zložený z dvoch fáz, vodnej a olejovej. Vodná fáza účinne hydratuje, zjemňuje a osviežuje pokožku. Olejová fáza zmäkčuje povrch pokožky, rozpúšťa nečistoty a zabraňuje napínaniu pleti počas nanášania. V odličovači nájdete aj vitamín E, ktorý posilňuje riasy a obočie, olivový a ricínový olej. Listy zelenej olivy majú skvelé hydratačné účinky a pleť vyživujú.
Balenie má Ziaja rovnaké u všetkých odličovacích vôd, dajú sa odlíšiť akurát tak farbou. Olivová línia je pekná, zelená, preto je aj prípravok zahalený do sviežosti a jemnosti. Ako som spomínala vyššie, produkt je absolútne bez parfumácie, preto je vhodný aj na veľmi citlivú či alergickú pokožku. Pred použitím je nutné odličovač pretrepať, aby sa fázy spojili. Po pretrepaní odporúčam rýchlu aplikáciu, inak sa vám fázy opäť oddelia. Na tampón alebo vatu naneste pár kvapiek a votrite do tváre. Pozor na oči, aj napriek tomu, že je odličovač určený na očné partie, mne sa nechtiac podarilo očistiť oko v kútikoch, čím sa mi odličovač dostal priamo do očí a štípal. Hold, viete, ako "milujem" olejové odličovače. Oči si s nimi nemôžem čistiť, lebo olej mi v okolí očí veľmi vadí. Používam ho len na pleť, a musím uznať, že je fajn. Pleť mi nedráždi, dokonca sa olej rýchlo vstrebe, takže nie som mastná. Poradí si aj s líčením pier a toto je jediný odličovač, ktorý zvládne aj 16hodinový rúž od Dermacolu. Určite ho odporúčam na suchú pleť, na mastnú nie, olej môže upchať póry. Osobne hodnotím odličovač tak pol na pol, ani ma neohúril, ani nesklamal. Na odlíčenie výrazných pier je najlepší. :)
Do konca apríla ho dostanete pri nákupe nad 10 eur zadarmo, ponuka platí len v predajniach. Ak by ste ho chceli skúsiť, tak sa poponáhľajte, onedlho je koniec mesiaca. 


Sprchový gél a pena do kúpeľa pre deti
s vôňou žuvačky

Sprchový a kúpeľový gél je určený pre deti, má dermatologicky testované zloženie a neobsahuje žiadne umelé prísady. Nedráždi pokožku a zabraňuje jej vysušeniu. Nenarúša prirodzené pH pokožky. Obsahuje glycerín, ten viaže vlhkosť v pokožke a pleť hydratuje. 
Priesvitná 500 ml fľaša s jemným nákresom na prednej strane a červeným vrchnákom nechá vyniknúť samotný obsah. Červený gél hustejšej konzistencie má nádhernú vôňu, je rovnaká ako detská Orbitka. Na pokožke síce menej pení, no mne to neprekáža. Páči sa mi, že po kúpeli je pokožka jemná a krásne voňavá niekoľko hodín. Ak ho použijete ako penu do kúpeľa, vtedy gél zafarbí vodu na ružovo a zábava vo vani sa môže začať. Vďaka extra šetrnému zloženiu je vhodný pre všetky typy pokožky a deti od 3 rokov. Sprchový gél mi veľmi vyhovuje, toto bola moja prvá skúsenosť s kúpeľňou starostlivosťou od Ziaji a som nadšená. Okrem môjho gélu zoženiete v predajni vôňu Coca-cola a Cookies vanilla ice-cream. Mne sa najviac páčila žuvačka, pretože je sladká a šťavnatá. Na zimu odporúčam vanilkovú zmrzlinu, vonia úplne ako koláčik.
V apríli je 50 % zľava na celú Ziaja Kids kolekciu, som rada, pretože môj gél som kúpila za necelé 2 eurá. Výborná cena za pol litrové balenie. Sprchovanie s gélom je jednoduché, zábavné a stačí ho fakt málo, aj keď nepení až tak (keď ho použijete ako sprcháč), pokožku očistí a prenesie vás do detských čias. 


Aprílové akcie sa vydarili, gélik som si veľmi obľúbila. Už sa teším, ako vyskúšam aj colovú a vanilkovú vôňu, v tube voňali jemne, no na pokožke môžu byť viac intenzívne, čo nezistím, pokiaľ ich neskúsim. :D
Odličovač odporúčam len na tvár, ak nemáte problém s očnou aplikáciou, tak to som rada, ja mám totiž veľmi citlivé oči, ktorým nie vždy všetko sadne. 

Produkty nakúpite v kamenných predajniach, alebo na eshope fortis-slovakia.com

Krásny deň,
Soňa


You May Also Like

10 komentárov

  1. pačia sa mi tie ich jednoduche obaly, od ziaji som nemala nič ale naposledy som si zaobstarala balzam na pery kakaovy tak som zvedava:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Ziaji mám nějaké krémíky a jsem s nimy opravdu spokojená a ještě mám zálusk na pár produktů :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow, i'd never heard of this brand before, but it looks amazing! i'm a sucker for shower products ^^

    you have such a lovely blog, it's super cute! I'm following and I'd love if you could visit mine and follow it too =)
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Líbí se mi ten gel, musí moc hezky vonět a jestli mají vůni coly i vanilky, tak to se po nich podívám. Miluji u gelů intenzivní vůně :) Jinak ať se ti zdaří zkoušky :)

    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti a vyskúšaj tie vône, uvidíš, či ti sadnú. :)

      Odstrániť
  5. Ten gél vyzerá fakt lákavo a voňavo ♥ od Ziaji nemám ešte ani jeden produkt, ale väčšina z týchto ma zaujala. Asi pôjdem zas nakupovať :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3