Swap s Klaudy

by - 23 apríla

Ahojte,
posledným trendom je vzájomná výmena kozmetiky, oblečenia ale aj doplnkov. Uznávam takéto výmeny, pretože veci, ktoré niekedy slúžili mne, môžu poslúžiť inému. Swap (rozumej vzájomná výmena) s Klaudy bola v podstate o predaní si balíčkov, v ktorých boli produkty určitej sumy. Samozrejme, veci museli byť nové a s Klaudiou sme sa dohodli na cene do 25 eur. Vyberali sme z kozmetiky, bižutérie a bytových doplnkov. Krabička mi prišla krásne zabalená, no a veci v nej boli na jednotku. :) Ak by ste chceli vidieť, čo som darovala Klaudike, klikajte na jej blog.


Balíček mi prišiel v krabičke, ktorá bola vystlaná farebnou výplňou. Škoda, že ja som sa tak s balíčkom nevyhrala, no neznášam baliť darčeky, takže ma ospravedlňte. Po otvorení som si našla lístoček s milým odkazom od Klaudy, ktorý ma veľmi potešil. :) A čo sa v boxe nachádzalo?

Himalaya Herbals čistiaca pena na tvár

Čistiace peny milujem, pre mňa sú to najlepšie produkty na vyčistenie pleti počas sprchovania. Táto pena je určená na normálnu až mastnú pleť, má jemnú, kamilkovú vôňu a pleť čistí bez vysušenia. Neobsahuje parabény, silikóny a iné škodlivé látky a je bez obsahu mydla. Klaudy zvolila veľmi dobre, pena je mojou vernou spoločníčkou pri večernom čistení pokožky. 


Revlon šampón na vlasy pre objem vlasov

Šampón na vlasy som, popravde, ešte neskúšala, no veľmi sa naň teším. Jeho 75 ml balenie je vhodné aj na cestovanie, takže som rada, že sa v balíčku nachádzal. Moje vlasy potrebujú objem a nadvihnutie a tento kúsok vyzerá veľmi sľubne. Produkt ma sladkú vôňu, čo oceňujem a vedeli ste o tom, že značka Revlon pochádza zo Španielska? Opäť chválim Klaudiin výber, siahla po zvučnej značke. :)


Yves Rocher telové mlieko a sprchový gél s mangom a koriandrom

Energická a svieža vôňa mi dokonale sadla, bála som sa, či mi produkty budú voňať, no ostala som milo prekvapená. Som rada, že Klaudia zvolila sprchový gél a telové mlieko, pretože tých nikdy nie je dosť a ak sú od značky, ktorej som podľahla, o to viac sa moja radosť znásobila. Sprcháč ma gélovú konzistenciu, trocha menej pení, no mne to až tak neprekáža. Telové mlieko rýchlo schne a pokožku osvieži. :)


Johnsons vlhčené utierky

Vlhčené obrúsky sa hodia vždy, škoda len, že mne táto značka akosi nevyhovuje. Vlhčené obrúsky používam na rýchle odlíčenie alebo na cestovanie. Obrúsky sú fajn, no na tvári ma štípu, preto ich používam len na telo. Mrzí ma to, lebo vyzerali dobre, no mojej tvári sa akosi nepozdávajú. :D


Lindex náušnice

Náušnice sú presne môj štýl, mám rada výrazné šperky. Ozvláštnia každý jeden outfit a vyzerajú dokonalo. Páči sa mi Rose Gold farba a jemné kamienky, šperk tak pôsobí luxusne a bohémsky. Tlieskam Klaudy, vybrala si perfektne. :)


Fleur de force očné tiene

Štyri očné tiene v kompaktnej paletke na každý deň. Hnedé tiene sa mi vždy hodia a v kombinácii s ružovou farbou sú fajn aj na cestovanie. Tiene sú krémovo-práškové, bez parfumácie a dokonalo k sebe ladia. V paletke sú trblietavé aj matné tiene, takže sa dajú výborne kombinovať. 


Rimmel London lak na nechty

Mentolovú farbu mám rada a takýto odtieň doma ešte nemám. Rimmel laky sú rýchloschnúce, majú výbornú pigmentáciu, preto aj v tomto prípade chválim výber. Dokonca lak pochádza z novej Rita Ora kolekcie, ktorú ospevovali aj youtuberky. :)


IDC Color lícenka

Lícenka v sýtom ružovom odtieni má krásny obal a neskutočne dobrú pigmentáciu. Ružová farba je jemne mletá, aj napriek tomu, že vyzerá byť výrazná, na pleti vytvorí prirodzený finiš. Okrem toho, je polomatná a mne sa takéto lícenky veľmi páčia. Som spokojná a zároveň nadšená, že môžem otestovať novú a pre mňa nepoznanú značku. :)


Miss Sporty ceruzka na oči

Ceruzky na oči často používam, preto bola voľba dobrá, no odtieň sa mi až tak nepáči. Fialové ceruzky mám doma asi štyri, takže som ju podarovala maminke, tá sa z nej veľmi tešila. Inak Miss Sporty vyrába celkom slušné ceruzky, sú dobre pigmentované a vydržia pomerne dlho. 


Doplnky

To mi nebudete veriť, keď vám poviem, že som potrebovala pilník, pretože môj sa zlomil a moja drahá Klaudy mi jeden poslala. A ešte aký štýlový a trblietavý. Pilník mi sadol, papierové mám veľmi rada. Sviečka YC je moja srdcovka, vonia božsky a už mi horí v izbe. :)


V balíčku som si našla aj Compeed náplaste na otlaky a plno vzoriek. Najviac sa teším na Sephoru, počula som na ňu samé dobré ohlasy. :)


Swap s Klaudy bol vydarený, všetky produkty sa mi páčia a som milo prekvapená, ako ma pozná. 
Chcem sa poďakovať mojej Klaudike za vecičky, sú super a komunikácia s tebou ešte lepšia. :)

Ako sa vám páči obsah balíka? Poznáte swap výmenu?

Pekný večer, 
Soňa


You May Also Like

16 komentárov

  1. Jéj, krásne si to napísala Soni ♥ Som veľmi rada, že sa ti vecičky páčili, rovnako aj ja tebe veľmi ďakujem, tiež som bola z obsahu balíčku nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dávalo by mi to větší smysl, kdyby si lidi vyměňovali věci co už nepoužívají. Ne nové za nové. Takhle má každý hromadu kosmetiky, kterou nespotřebuje ani do konce života a nakonec to vyhodí.
    I když chápu, že některé věci po někom asi používat nechcete.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme doma tri ženy, takže vypotrebujeme všetko do poslednej kvapky. A ak mi aj niečo nevyhovuje, posuniem to vždy sesternici alebo tete.

      Odstrániť
  3. Páni, dostala jsi nádherné věci :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéj, to je milé, ako sa trafila do tvojho vkusu :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. yves rocher a ten vosk :) to je láska

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkný kup :) Ta tvářenka v retro stylu? Ta je super! Náušnice jsou dost zajímavé a zprvu jsem myslela, že jsou to pinetky. Samozřejmě Yankee Candle - palec nahoru :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fakt skvelá výmena. Mne sa tieto výmeny veľmi páčia. Raz vyskúšam aj ja 😉 Snáď 😁 Dostala si super veci.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3