Weleda moja každodenná

by - 22 apríla

Ahojte,
čas tak rýchlo letí a ja mám momentálne obdobie, kedy nič nestíham. Škola, brigáda, blog a plno iných povinností ma prinútilo zamyslieť sa, ako všetko zorganizovať a nezblázniť sa. Ak máte tajné triky na takéto obdobie, budem rada, ak mi o nich napíšete dole do komentárov. :)
Počas náročného obdobia si vždy oddýchnem pri blogovaní. Kozmetika ma baví, rada skúšam novinky a keď sa jedná o prírodnú značku, vtedy moje srdce zaplesá. Sama na sebe pozorujem zmeny, ktoré prišli s výmenou produktov za prírodné. Pleť a telo mám hebké, zdravé a bez nedokonalostí. Najväčší dôraz kladiem na pleťovku, dekoratívna kozmetika mi až tak nevadí, predsa len, večer si pokožku stále odlíčim. Som rada, že sú na trhu aj telové produkty v bio kvalite. Moja obľúbená značka Weleda ponúka prípravky, ktoré zmenia váš pohľad na prírodnú kozmetiku...


Citrusový hydratačný set

Darčekové balenie citrusovej sprchovacej emulzie a citrusového krému na ruky a nechty je ideálny darček pre milovníkov bio produktov. Balenie je jemné, s krásnym maľovaným obrázkom na prednej strane. Milujem takéto balenia, sú svieže a myslím, že obdarovaná osoba z neho bude taktiež nadšená. Vo vnútri balenia sa nachádza priehradka, ktorá fixuje sprchovaciu emulziu a hneď vedľa je uložená krabička s krémom na ruky. 

Citrusová osviežujúca sprchovacia emulzia dodáva telu novú energiu a pokožke skvelý osviežujúci zážitok zo sprchovania. Vôňa citrónov a pomarančov ma povzbudzujúce a aktivujúce účinky. Obsahuje jemné cukrové tenzidy, ktoré čistia pleť šetrne a bez vysušenia. Sezamový olej pokožku vyživuje a udržuje jej prirodzenú vlhkosť. Po kúpeli je pleť hladká a príjemná na dotyk. 
Obal emulzie je peknej zelenej farby s obrázkom citrónov. Emulzia ma krémovú konzistenciu žltej farby a vonia neskutočne. Tá vôňa je tak dokonalá, že uchvátila nielen mňa, ale aj moju rodinu. Emulzia sa hodí ako na ráno, tak aj na večer. Príjemne osvieži, ulahodí zmyslom a večer vás naladí na bezstarostný spánok. Gél jednoducho milujem, všetky emulzie, ktoré Weleda ponúka, sú neskutočne dobré. Vyskúšala som aj granátové jablko a kúpanie s nimi je jedna báseň. Emulzia na pokožke vytvorí hustý krémový film, ktorý sa výborne rozotiera. Po sprche je pleť hebká ako zamat, voňavá a čo oceňujem, hydratovaná. Moja pokožka bola tak vláčna, že som nemusela použiť telové mlieko. Emulzia sa hodí pre každý typ pokožky a odporúčam ju hlavne teraz, v teplých dňoch, pretože kožu hydratuje a zanecháva na nej príjemný pocit. Za mňa sú emulzie od Weledy najlepšie, aké som kedy vyskúšala. 

Citrusový krém na ruky a nechty udržuje pokožku rúk zamatovo hebkú, podporuje zdravý rast nechtov a povzbudzujúca vôňa hýčka zmysly. Vôňa z pravých éterických citrusových olejov pôsobí nenútene a osviežujúco. Prírodné vosky (karnaubský a z ovčej vlny) chránia krehké nechty a mandľový olej pôsobí vyživujúco na nechtovú kožtičku. V zložení nájdeme liečivé rastliny ako sú kvety fialiek a nechtíka, ktoré zjemňujú popraskanú pokožku. Krémik je bez parabénov, umelých farbív a neobsahuje minerálne oleje. Krém pokožku zvláčňuje a chráni ju pred vysúšaním. 
Krémik je zabalený v krabičke, aby nedošlo k znečisteniu či poškodeniu. Tuba je akoby hliníková, samozrejme, nejedná sa o škodlivý materiál. Zelená farba je fajn, pretože krém nájdete aj v tej nahlbšej kabelke. Šrauboví uzáver je trocha nepraktický, no nie je to vada, ktorá by mi až tak prekážala. Krém ma jemne žltkastú farbu, vonia skôr za bylinkami, avšak cítiť v ňom aj citrusy. Konzistencia je hustá, veľmi hustá a mastná. Tu sa nachádza kameň úrazu, ktorý mne osobne prekáža. Nemám rada príliš husté a mastné krémy, vadí mi, že s nimi potom nemôžem nič chytať. Zloženie mi príde dosť výživné, preto je krém hustý a mastnejší. Z tohto dôvodu odporúčam produkt na večerné použitie. V noci mi je jedno, či je krém hustý a zloženie je natoľko účinné, že sa ráno prebudíte s jemnými a výborne hydratovanými rukami. Takže verdikt je u mňa jasný, cez deň nie, večer áno. Kto ma rád husté krémy, tento je pre vás ako stvorený. Inak, prípravok pokožku zocelí, zahojí a dokonca si poradí s rozštiepenými nechtami. Odporúčam ho hlavne v zimných mesiacoch. 


Parfumovaná voda Jardin de Vie 
Agrume

Svieža a energická vôňa s vitalitou grapefruitu a mandarínky s bohatými tónmi santalového dreva pôsobí jemne a radostne. Vôňa Agrume je inšpirovaná rakytníkovou telovou starostlivosťou a zachytáva slnečné lúče a šťavnatosť mandarínok už v jednom streku. Parfumovaná voda je zložená z éterického oleja grepu a mandarínok, ktoré sídlia na vrchu vône. Stredné tóny patria ylang-ylang- exotickej a ľahkej esencii. Základ tvorí santalové drevo, ktoré vytvára harmonické súznenie s ostatnými tónmi vône. 
Vôňa vám príde zabalená do krabičky, ako pri normálnom parfume. Flakón je tak nádherný a očarujúci, že vám doslova vyrazí dych. Viete predsa, že ja a minimalizmus si rozumieme. Čo sa týka vône, nie je zlá, ale ani dobrá. Cítim v nej šťavnatosť citrusov, ale vadia mi na nej tie ostatné zložky, ktoré podľa môjho názoru vôňu totálne zdevastujú. Mne sa citrusové vône páčia, no nemám rada, keď sa v nich snúbia drevité tóny, potom mi to príde ako osviežovač vzduchu, nie ako plnohodnotný a nositeľný parfum. Berte to tak, že toto je môj názor. Každému sa páči niečo iné, mne vôňa nemusí vyhovovať, zatiaľ čo vám príde unikátna. Aj napriek tomu som parfum vypotrebovala, nanášala som si ho doma alebo som ho striekla len tak do vzduchu pre osvieženie. Ako bytová vôňa je perfektná, určite by som prijala sviečku alebo vonný difuzér s touto parfumáciou. V byte vyčaruje akúsi dobrú náladu a cítiť ju pomerne dlho, na to, že sa jedná o prírodný parfum. Ak ju vlastníte, ako vám vyhovuje?


Weleda výrobky mi vyhovujú, no aj tu sa sem tam nájde niečo, čo mi jednoducho nesadne. Každý z nás je iný, každý ma rád iné vône, preto je potrebné parfumáciu vyskúšať. 
Testujem pre vás ďalšie produkty a už teraz musím uznať, že sa medzi nimi nachádzajú tak kvalitné a výborné prípravky, až nebudete veriť, že sú čisto prírodné. 

Poznáte Weledu? Ak áno, čo vám vyhovuje a čo by ste mi doporučili?

Krásny zvyšok dňa,
S. 

Za poskytnutie výrobkov na testovanie ďakujem zastúpeniu Weleda.


You May Also Like

5 komentárov

  1. Super výber. Čo sa týka citrusového darčekového balenia, citrus patrí k mojim obľúbeným, a to najmä na sprchovanie či ako dezodorant. Na pleť mám však najradšej mandľovú edíciu :)

    Čo je dobré to musím mať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Citrusy sa mi páčia, no súhlasím s tebou, mandľa je na tvár jemnejšia. :)

      Odstrániť
  2. Áno je pravda, že citrusový je mastnejší ako napríklad granátové jablko, ale o to viac je vhodný pre ľudí s veľmi suchou pokožkou. Mňa práve pred dvomi týždňami trápil ekzém na rukách, a po týždni pravidelného natierania (3 krát za deň) mi krásne zmizol, ruky mám ako pred tým. Takže na suchšiu pokožku určite odporúčam, na normálnu postačí aj granátové jablko. A nechty sa po jeho použití pekne lesknú, dokonca si to všimol aj priateľ a to je už čo povedať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Áno je pravda, že citrusový je mastnejší ako napríklad granátové jablko, ale o to viac je vhodný pre ľudí s veľmi suchou pokožkou. Mňa práve pred dvomi týždňami trápil ekzém na rukách, a po týždni pravidelného natierania (3 krát za deň) mi krásne zmizol, ruky mám ako pred tým. Takže na suchšiu pokožku určite odporúčam, na normálnu postačí aj granátové jablko. A nechty sa po jeho použití pekne lesknú, dokonca si to všimol aj priateľ a to je už čo povedať :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3